to będzie dobrze, odgłos jest jakby "chrobotanie" i pedał mocno pulsuje góra-dół. pamiętaj, że jak musisz szybko zahamować i ABS załącza się to trzeba mocniej depnąć w pedał, co by auto w porę zatrzymać.jarojk pisze:mocne odbijanie pedału
Problemy z działaniem ESP - ABS - TC
Moderator: Sebu$
Witam koledzy ma pytanko jak to jest z tą kontrolą trakcji w zosiach. U mnie jest tak , nie pali sie żadna kontrolka jak zacznie na śniegu mielic to kontrolka sie zapala ale jak kola uzyskają przyczepnosc to gasnie, to jak to jest w momencie poślizgu ona się włącza tak a zaraz wyłącza?? A ten przycisk TC to załącza ją na stałe?? I wskazane jest jeżdzenie z włączoną trakcją czy nie a zwłaszcza w takich warunkach jak teraz. Prosze o opinie i pozdrawiam.
jeżeli TC masz włączoną to kontrolka zapala się tylko w momencie gdy TC zaczyna działać w aucie (auto w poślizgu)
generalnie ja jeżdżę z włączoną na stałe
trzeba tylko uważać jak przesiadasz się do innego auta, które nie ma TC - można się nieźle zdziwić na zakręcie
generalnie ja jeżdżę z włączoną na stałe
trzeba tylko uważać jak przesiadasz się do innego auta, które nie ma TC - można się nieźle zdziwić na zakręcie
w poszukiwaniu godnego następcy ZB OPC
edit: następca znaleziony... zobaczymy czy okaże się godny
edit: następca znaleziony... zobaczymy czy okaże się godny
czekaj - napisałeś przecież tak :
a teraz mówisz że pali się cały czas?arni251 pisze:U mnie jest tak , nie pali sie żadna kontrolka jak zacznie na śniegu mielic to kontrolka sie zapala ale jak kola uzyskają przyczepnosc to gasnie...
w poszukiwaniu godnego następcy ZB OPC
edit: następca znaleziony... zobaczymy czy okaże się godny
edit: następca znaleziony... zobaczymy czy okaże się godny
- timi68
- Zafiromaniak
- Posty: 794
- Rejestracja: 08 lip 2009, 16:50
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Rzeszów
- Auto: Volvo S60 D5 AWD 215/440
- Model: II
- Oznaczenie silnika: D5-2.4
- Gender:
Kontrolka TC powinna migać w momecie kiedy TC zaczyna działać ( tracimy przyczepność. Jak jest z odłączaniem niewiem bo nie mam takiej opcji.
To jak wsiadasz do auta to musisz wcisnąc ten przycisk TC i wtedy zapala sie na tablicy kontrolka i to jest oznaka ze TC jest załączona tak??kwazaar pisze:
generalnie ja jeżdżę z włączoną na stałe
trzeba tylko uważać jak przesiadasz się do innego auta, które nie ma TC - można się nieźle zdziwić na zakręcie
- timi68
- Zafiromaniak
- Posty: 794
- Rejestracja: 08 lip 2009, 16:50
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Rzeszów
- Auto: Volvo S60 D5 AWD 215/440
- Model: II
- Oznaczenie silnika: D5-2.4
- Gender:
Z tego co wiem to TC jest załączone cały czas a przyciskiem możesz wyłączyć TC.arni251 pisze:To jak wsiadasz do auta to musisz wcisnąc ten przycisk TC
poprawcie mnie koledzy jeśli się mylę ale "defaultowo" TC jest w Zośce włączona i miga tylko przy utracie przyczepności kół
jeśli ją wyłączymy przyciskiem to kontrollka pali się ciągle
generalnie jeśłi jakaś lampka świeci się na zegarach na stałe to albo coś jest wyłączone albo jakiś błąd (poza światłami oczywiście )
nic nie musisz włączać - jeśłi kontrolka się nie pali tzn że TC jest włączone
jeśli ją wyłączymy przyciskiem to kontrollka pali się ciągle
generalnie jeśłi jakaś lampka świeci się na zegarach na stałe to albo coś jest wyłączone albo jakiś błąd (poza światłami oczywiście )
nic nie musisz włączać - jeśłi kontrolka się nie pali tzn że TC jest włączone
w poszukiwaniu godnego następcy ZB OPC
edit: następca znaleziony... zobaczymy czy okaże się godny
edit: następca znaleziony... zobaczymy czy okaże się godny
Nie wiem jak to zainstalowac ale myslę ze z zaspy lepiej wyjechac z włączoną Tc bo wtedy biorą dwa kola a tak tylko te które ma lżej. Mieszkam na wsi to wiem cos o tym.xmati pisze:Witam,
a powiedzcie koledzy, mam zafirę z 2003 roku i TC "włączone non stop", czyli nie ma wyłącznika. Czy jest możliwość zamontowania wyłącznika? Jeżeli tak, to jak to zrobić.
TC jest fajną sprawą, ale czasami przydałoby się wyłączyć, np przy wyjeżdżaniu z zaspy
pzdr