Problemy związane z pompą wtryskową

Silnik (ON, PB, LPG, CNG), układ przeniesienia napędu, układ wydechowy itp.

Moderator: Sebu$

Wiadomość
Autor
Andrzej13

Układ paliwowy

#1 Post autor: Andrzej13 »

cześć mam problem z silnikem w moim opelku zefirce 2.0 dhl ,zapala chodzi na wolnych obrotach,jak dodaje gazu nie reaguje i zapla się kontrolka diagnostyczna.

kibol66

#2 Post autor: kibol66 »

a po dodaniu gazu gaśnie?czy nic nie reaguje a chodzi? najlepiej szczytać błędy kolego i dać na forum wtedy można bardziej szczegółowo do tego tematu podejść

Anony Mous

#3 Post autor: Anony Mous »

Czy ktoś miał kłopot z pompą w dieslu?Jak można zapobiec wcześniej żeby nie padła?Wiadomo że to kosztowna naprawa i chciałbym się dowiedzieć w jaki sposób można zapobiegać takim przypadkom.

Awatar użytkownika
Kraczan
Debiutant
Posty: 33
Rejestracja: 13 paź 2009, 20:53
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Model:

#4 Post autor: Kraczan »

Najlepiej nie dopuszczać do jazdy na rezerwie. Ale czy koszt i sama wymiana to aż tak kosztowna impreza?

Anony Mous

#5 Post autor: Anony Mous »

Nie o pompkę a o pompę chodzi.

sebas111
Świeżak
Posty: 21
Rejestracja: 05 wrz 2009, 14:32
Lokalizacja: lubelskie
Model:

#6 Post autor: sebas111 »

ja już przechodziłem ten problem.a mianowicie spalony sterownik pompy silnik 2.0 DI 16V i niestety wizyta u elektromechanika. ta impreza kosztowała mnie 1000zł.

Anony Mous

#7 Post autor: Anony Mous »

sebas111 pisze:ja już przechodziłem ten problem.a mianowicie spalony sterownik pompy silnik 2.0 DI 16V i niestety wizyta u elektromechanika. ta impreza kosztowała mnie 1000zł.
Miałeś wcześniej jakieś objawy?

kibol66

#8 Post autor: kibol66 »

PanSledziowy pisze:Czy ktoś miał kłopot z pompą w dieslu?Jak można zapobiec wcześniej żeby nie padła?Wiadomo że to kosztowna naprawa i chciałbym się dowiedzieć w jaki sposób można zapobiegać takim przypadkom.

ja miesiąc temu regenerowałem pompę + sterownik+ filtr paliwa co do zapobiegania skonczenia się pompy to przedewszystkim jakość paliwa puzniej zapowietrzony układ

Anony Mous

#9 Post autor: Anony Mous »

Jaki koszt?

darkp1

#10 Post autor: darkp1 »

Trzeba uważać na jazdę na rezerwie, bo tam jest taki rezystor który się upala jak się długo na rezerwie jeździ i jego się przelutować nie da. Dlatego wymiana elektroniki tyle kosztuje.

Awatar użytkownika
rzadki
Zafiromaniak
Posty: 787
Rejestracja: 06 sty 2009, 17:16
Lokalizacja: Gdańsk
Model:

#11 Post autor: rzadki »

kolego PanSledziowy, przeczytaj ostatni post Bastiona w temacie http://www.zafiraklub.pl/viewtopic.php? ... hlight=psg jest trochę info czego nie robić z pompą paliwa.
Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi... naprawdę, aż ciężko czasami ich wyprzedzić. ;)
Obrazek

sebas111
Świeżak
Posty: 21
Rejestracja: 05 wrz 2009, 14:32
Lokalizacja: lubelskie
Model:

#12 Post autor: sebas111 »

żadnych.jeździłem normalnie a na drugi dzień z rana kicha.nie chciał odpalić.kolega podpiął pod kompa ale nic nie wykazało.autko na hol i warsztat u elektronika.

Anony Mous

#13 Post autor: Anony Mous »

Raz,dwa razy na tydzień kontrolka pompy mi się zapala,po jakimś czasie gaśnie i trochę nie wiem w czym rzecz.

sebas111
Świeżak
Posty: 21
Rejestracja: 05 wrz 2009, 14:32
Lokalizacja: lubelskie
Model:

#14 Post autor: sebas111 »

ta kontrolka świeci gdy coś jest nie tak z emisją spalin lub usterka układu elektronicznego. najlepiej podjedź do kogoś z kompem i sprawdź bo może jakiś błąd być. ;)

Anony Mous

#15 Post autor: Anony Mous »

sebas111 pisze:ta kontrolka świeci gdy coś jest nie tak z emisją spalin lub usterka układu elektronicznego. najlepiej podjedź do kogoś z kompem i sprawdź bo może jakiś błąd być. ;)
Spadła mi obejma z rury która dochodzi do filtra powietrza i może to jest przyczyną łapiąc z boku powietrze.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”