Kody błędów

Posty na tematy techniczne, które nie pasują do żadnego innego działu technicznego, np. HowTo, porady wykonane przez użytkowników.

Moderator: Mariusz

Wiadomość
Autor
Piotrekfr
Świeżak
Posty: 22
Rejestracja: 20 lis 2010, 15:20
Lokalizacja: Starachowice
Model:

#706 Post autor: Piotrekfr »

Jak z dostępem do nich pod maską? I miernikiem sie to ogarnie czy jest za duze napiecie?

Harry200
Zafiromaniak
Posty: 2531
Rejestracja: 15 sty 2009, 19:27
Imię: Henryk
Lokalizacja: Raszyn
Auto: Zafira
Model: ZA
Oznaczenie silnika: Y22DTR
Gender:

#707 Post autor: Harry200 »

Pod maską do nich jest dobry dostęp,są one na 12V także miernikiem spokojnie można ich posprawdzać..

robimel

#708 Post autor: robimel »

Witam
czy moze ktos mi rozszyfrowac kody bo w wykazie ich nie ma

5007 i 6210

mialem wymieniany mostek na alternatorze
czy to cos od tego??

AdamA.

#709 Post autor: AdamA. »

Witam,

Osostnio wymienialem cewke w Zafirze B rok 2008 silnik 18XER + LPG BRC poniewaz wypadal zaplon na 2 i 4 cylindrze.

Pojezdzilem tydzien i znowu na zimnym silnik pracuje nie rowno a kod bledu jaki "wypedalowalem" to : 4205A niestety nie ma go w spisie.

Pomoze ktos to odszyfrowac?

Z gory dziekuje

Duzypajak

#710 Post autor: Duzypajak »

Witam, mam również błąd 5007f i dzisiaj jeszcze w trasie dołączył 190175, auto nie chce się nakręcić wyżej niż 3200 rpm i cały czas świeci kluczyk:> Jestem po czyszczeniu egr-u i boost sensora, dół jest dobry ale teraz brakuje góry. Proszę o pomoc, mam nadzieje że to nie turbo, może cos z dpfem bo jest tak jak by był przytkany. Zosie mam miesiąc i zaczyna mnie drażnić, ostatnie wypalanie przebiegło chyba prawidłowo. Po zgaszeniu i zapaleniju auta pare km jest dobrze a później znów jazda w trybie serwisowym.

[ Dodano: Nie Wrz 02, 2012 22:41 ]
I odrazu pytanie do klubowiczów z Krakowa, gdzie serwisujecie swoje zosie, bo pewnie będę musiał już jechać z tym do fachmana.

Awatar użytkownika
Bodek
Zafiromaniak
Posty: 16394
Rejestracja: 17 paź 2010, 12:28
Imię: Bodek
Lokalizacja: Polska B
Auto: Zafira_B_Cosmo
Model: ZB
Oznaczenie silnika: Z19DT
Gender:
Kontakt:

#711 Post autor: Bodek »

Duzypajak pisze:Witam, mam również błąd 5007f i dzisiaj jeszcze w trasie dołączył 190175, auto nie chce się nakręcić wyżej niż 3200 rpm i cały czas świeci kluczyk:> Jestem po czyszczeniu egr-u i boost sensora, dół jest dobry ale teraz brakuje góry. Proszę o pomoc, mam nadzieje że to nie turbo, może cos z dpfem bo jest tak jak by był przytkany. Zosie mam miesiąc i zaczyna mnie drażnić, ostatnie wypalanie przebiegło chyba prawidłowo. Po zgaszeniu i zapaleniju auta pare km jest dobrze a później znów jazda w trybie serwisowym.

[ Dodano: Nie Wrz 02, 2012 22:41 ]
I odrazu pytanie do klubowiczów z Krakowa, gdzie serwisujecie swoje zosie, bo pewnie będę musiał już jechać z tym do fachmana.
P1901 - Czujnik ciśnienia filtru cząstek stałych. Wadliwe działanie obwodu przewodów elastycznych.

P0500 Vehicle Speed Sensor Malfunction
lub
P0500 Vehicle Speed Sensor Circuit High Input C-22
P0500 Vehicle Speed Sensor Circuit Incorrect Signal C-22
P0500 Vehicle Speed Sensor Circuit Range/Performance C-22
lub
P0500 Obwód sensora prędkości pojazdu Zakres /Działanie
P0500 Brak sygnału obwodu czujnika prędkości pojazdu
P0500 Nieprawidłowy sygnał obwodu sensora prędkości pojazdu
:lis:

"NADZIEJE LUDZI MĄDRYCH SĄ PEWNIEJSZE NIŻ BOGACTWO NIEUKÓW" - DEMOKRYT

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bogusław Kuduk, ps. Bodek + 30.11.2020. R.I.P.

Duzypajak

#712 Post autor: Duzypajak »

Dzieki za szybką odpowiedź, czyli jak wskazuje błąd chodzi tu o przewody do dpfa? Samemu raczej nie da rady nic z tym zrobic? Czy ktoś miał podobny problem? I jeszcze raz pytanie do klubowiczów z Krakowa, kogo polecacie? Czy może udać się na serwis?

robimel

#713 Post autor: robimel »

kolego Bodek wyjasniles blad 0500 ale moglbys rozszyfrowac blad 5007?

[ Dodano: Pon Wrz 03, 2012 21:05 ]
i 6210?

Awatar użytkownika
Bodek
Zafiromaniak
Posty: 16394
Rejestracja: 17 paź 2010, 12:28
Imię: Bodek
Lokalizacja: Polska B
Auto: Zafira_B_Cosmo
Model: ZB
Oznaczenie silnika: Z19DT
Gender:
Kontakt:

#714 Post autor: Bodek »

robimel pisze:kolego Bodek wyjasniles blad 0500 ale moglbys rozszyfrowac blad 5007?

[ Dodano: Pon Wrz 03, 2012 21:05 ]
i 6210?
0500 i 5007 to ten sam błąd:

Jak odczytać błędy

0621 - poczytaj

;)
:lis:

"NADZIEJE LUDZI MĄDRYCH SĄ PEWNIEJSZE NIŻ BOGACTWO NIEUKÓW" - DEMOKRYT

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bogusław Kuduk, ps. Bodek + 30.11.2020. R.I.P.

robimel

#715 Post autor: robimel »

no dobra poczytalem i ostatnio mialem zmieniany mostek w altku. Czy tood tego?? czy ten blad zniknie czy trzeba go skasowac techem. A odnosnie 5007 czy to cos ma wspolnego z tempomatem?

Awatar użytkownika
Bodek
Zafiromaniak
Posty: 16394
Rejestracja: 17 paź 2010, 12:28
Imię: Bodek
Lokalizacja: Polska B
Auto: Zafira_B_Cosmo
Model: ZB
Oznaczenie silnika: Z19DT
Gender:
Kontakt:

#716 Post autor: Bodek »

robimel pisze:no dobra poczytalem i ostatnio mialem zmieniany mostek w altku. Czy tood tego?? czy ten blad zniknie czy trzeba go skasowac techem. A odnosnie 5007 czy to cos ma wspolnego z tempomatem?
0500 - widzę, że nie chce się szukać i czytać :>

Skasuj - zobaczysz.
:lis:

"NADZIEJE LUDZI MĄDRYCH SĄ PEWNIEJSZE NIŻ BOGACTWO NIEUKÓW" - DEMOKRYT

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bogusław Kuduk, ps. Bodek + 30.11.2020. R.I.P.

robimel

#717 Post autor: robimel »

a jak skasowac? no zoske mam od nie dawna wiec jeszcze nie bardzo kumam

Awatar użytkownika
Bodek
Zafiromaniak
Posty: 16394
Rejestracja: 17 paź 2010, 12:28
Imię: Bodek
Lokalizacja: Polska B
Auto: Zafira_B_Cosmo
Model: ZB
Oznaczenie silnika: Z19DT
Gender:
Kontakt:

#718 Post autor: Bodek »

robimel pisze:a jak skasowac? no zoske mam od nie dawna wiec jeszcze nie bardzo kumam
Dalej się nie chce szukać :> , tylko interfejsem (tech, op-com)

Nabijamy niepotrzebne posty.
:lis:

"NADZIEJE LUDZI MĄDRYCH SĄ PEWNIEJSZE NIŻ BOGACTWO NIEUKÓW" - DEMOKRYT

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bogusław Kuduk, ps. Bodek + 30.11.2020. R.I.P.

robimel

#719 Post autor: robimel »

no masz racje to tylko mi powiedz czy ten blad ma zwiazek z tempomatem?a ten 6210 tez tylko techem??

Awatar użytkownika
guma75
Bywalec
Posty: 146
Rejestracja: 08 cze 2010, 13:49
Imię: Waldek
Lokalizacja: Hannover
Auto: Opel Zafira B 1,9CDTI
Model: ZB
Oznaczenie silnika: Z19DTH
Gender:

#720 Post autor: guma75 »

Witam kolegów i koleżanki . Dzisiaj zakupiłem i przywoziłem Zosie B Cosmo( 1.9CDTI 150KM do domu.Autko rewelacja (zdjęcia wystawie ;) Jadąc autostradą wyskoczył mi samochód z kluczykiem i zosia nie dała rady więcej niż 140km/h, i po jakimś czasie coraz bardziej muliła (jadąc na 6 biegu) gdy dodawałem gazu .Po mieście nie czułem że auto zamula tylko na trasie. Więc pedał gazu trzymałem do połowy by jakoś szła. Zjechałem na orlena i podepnąłem pod op-coma i z silnika ukazał mi się błąd P242F-75 .Szukam dosyć czasu na forum i tak czytam z kodów błędu 0242 jest to czujnik ciśnienia doładowaniaod plusa. Czy to jest ten sam błąd ? W końcu nie wiem czy to czujnik czy zapchany DPF. Jak ten sam błąd to z jaką kwotą mam sie liczyć. Z góry dziękuję za pomoc przy problemie. Pozdrawiam Waldi
Ostatnio zmieniony 15 wrz 2012, 23:52 przez guma75, łącznie zmieniany 1 raz.
GUMA75

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólna technika”