[B]P1901 - za duża różnica ciśnień DPF

Tematy dotyczące DPF.

Moderatorzy: Mariusz, Tazz

Wiadomość
Autor
fysio1978

#76 Post autor: fysio1978 »

Witam ! Dzisiaj rano odpaliłem Zosię i pojawił się kluczyk zgasiłem i uruchomiłem ponownie po odczytaniu błędu pojawił kod 190158. Proszę o pomoc co oznacza nigdzie nie mogę znaleźć opisu.


fysio1978

#78 Post autor: fysio1978 »

dzięki na przyszłość będę bardziej szukał

fysio1978

#79 Post autor: fysio1978 »

Jeszcze raz wielkie dzięki Marki Wesołych Świąt

Anony Mous

#80 Post autor: Anony Mous »

Czytałem,że wcześniej miałeś problem z DPF-em także stopień nasycenia też warto byłoby sprawdzić.Ale to wymaga podpięcia pod komp i dodatkowy wydatek.Także na początek wystarczy dobrze sprawdzić ten elastyczny przewód od czujnika.

P.S.Dziękuję i również życzę wesołych Świąt.

pmaly14

#81 Post autor: pmaly14 »

mnie też zapaliła sie kontrolka odczyt bład 190158 ale zapalała sie nie za kazdym razem co dziwne zaobserwowałem że zapala sie tylko przy temperaturze zewnetrznej poniżej minus 15-16 stopni . czy moze to byc spowodowane oprogramowaniem auto sprowadzone z francji. a może ten kto przerabiał temat wymiany wężyka wrzuciłby jakieś fotki gdzie i o który wężyk chodzi.

Anony Mous

#82 Post autor: Anony Mous »

Cztery posty wcześniej wkleiłem link do tematu o tym przewodzie.

pmaly14

#83 Post autor: pmaly14 »

chodzi o zdjęcia w zafirze zrobione z kanału może ktos ma

gosia

#84 Post autor: gosia »

Kończąc temat....na dzień dzisiejszy,po wizycie w ASO...auto dojechało w trybie awaryjnym...okazało się,że kluczem do wszystkich moich problemów (oprócz"cudownego mechanika",którego powinnam obciążyć wszystkimi kosztami)był EGR....który mi mechanik wyczyścił, a powinien bezwzględnie wymienić,co mu sugerowałam zresztą od razu, ale stwierdził,że nie ma takiej potrzeby.....przez to turbina rąbnęła i filtr DPF się totalnie zapchał.....i jeszcze tego czujnika,jak zakładał filtr po płukaniu, jednak nie podpiął,dlatego wywalało ten błąd,pomijając ,że akumulatora nie zakręcił.....soft okazało się,że mam najnowszy....dzisiaj wymieniłam ten EGR na nowy , ..i tyle ..... gdyby nie ten patałach to ok.2 tys.pln zostało by w kieszeni...cóż życie....wyleczyłam się już z przypadkowych mechaników i póki co....tylko ASO!!!!! ;)

Awatar użytkownika
rzadki
Zafiromaniak
Posty: 787
Rejestracja: 06 sty 2009, 17:16
Lokalizacja: Gdańsk
Model:

#85 Post autor: rzadki »

kubik_CDTi pisze:W Oplu co ASO to ASO,Kazio nie podoła i tylko biedy narobi.
nie do końca mogę się zgodzić. Pan Kazio może i będzię miał problemy, ale znam osobiście prywatne warsztaty, które na prawdę mają profesjonalny sprzęt i fachowców z powołaniem i jeszcze większymi zdolnościami niż panowie "wymieniacze" w ASO. wiadomo, w ASO będzie ok, bo wszystko nowe wkładają, ale jak ktoś musi oszczędniej to takie warsztaty są na prawdę lepsze. zresztą zawsze jest gwarancja na wykonaną usługę.
Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi... naprawdę, aż ciężko czasami ich wyprzedzić. ;)
Obrazek

kubik_CDTi

#86 Post autor: kubik_CDTi »

To też nie koniecznie,
U mnie zawsze jak jest możliwość to proponują tańsze rozwiązanie,niż wymiana czegoś.
Jak się jeździ długo to i rabaty na usługi i inne przywileje są.
Pozdr.

fysio1978

#87 Post autor: fysio1978 »

sorki że tak późno odpisuje ale problem został spowodowany przez naturę po sprawdzeniu przez ASO wyszło iż najprawdopodobniej gdzieś pojawił się lud auto zostało rozgrzane w serwisie i chodziło około trzech godzin i jakby problem sam ustąpił sprawdzili przewody wszystko ok koszt 220 zł plus moje paliwo i nerwy

ReGe1973

#88 Post autor: ReGe1973 »

Hej :> mam pytanko, zapalił mi się słynny samochodzik z kluczykiem i pojawił się błąd 1901 problem z DPF. Czy w czasie jak wystąpił u was ten błąd odczuwaliście spadek mocy w waszych Zośkach? Bo ja go odczuwam i to znacznie. Proszę o podpowiedz, za co z góry dziękuje.

niuniek8

#89 Post autor: niuniek8 »

lysy2305 pisze:Mam jeszcze jedno pytanie?Jak wypala sie sadze przy użyciu kompa?
Chciałem ponowić pytanie bo nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi....!?

Anony Mous

#90 Post autor: Anony Mous »

Jeśli masz fejsa to wchodzisz w zakładkę silnik,następnie po prawej stronie ekranu są okienka(nie pamiętam nazwy)testy wykonawcze ,bloki pomiarowe itp.W którejś zakładce.Teraz dokładnie nie pamiętam.Jutro postaram się podpowiedzieć dokładniej.
Ostatnio zmieniony 05 lut 2010, 11:46 przez Anony Mous, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „DPF”