[B]P1901 - za duża różnica ciśnień DPF
Witam ! Dzisiaj rano odpaliłem Zosię i pojawił się kluczyk zgasiłem i uruchomiłem ponownie po odczytaniu błędu pojawił kod 190158. Proszę o pomoc co oznacza nigdzie nie mogę znaleźć opisu.
Wystarczy dobrze poszukać http://www.zafiraklub.pl/viewtopic.php?t=350&start=0
http://www.zafiraklub.pl/viewtopic.php?t=1020
http://www.zafiraklub.pl/viewtopic.php?t=1020
mnie też zapaliła sie kontrolka odczyt bład 190158 ale zapalała sie nie za kazdym razem co dziwne zaobserwowałem że zapala sie tylko przy temperaturze zewnetrznej poniżej minus 15-16 stopni . czy moze to byc spowodowane oprogramowaniem auto sprowadzone z francji. a może ten kto przerabiał temat wymiany wężyka wrzuciłby jakieś fotki gdzie i o który wężyk chodzi.
Kończąc temat....na dzień dzisiejszy,po wizycie w ASO...auto dojechało w trybie awaryjnym...okazało się,że kluczem do wszystkich moich problemów (oprócz"cudownego mechanika",którego powinnam obciążyć wszystkimi kosztami)był EGR....który mi mechanik wyczyścił, a powinien bezwzględnie wymienić,co mu sugerowałam zresztą od razu, ale stwierdził,że nie ma takiej potrzeby.....przez to turbina rąbnęła i filtr DPF się totalnie zapchał.....i jeszcze tego czujnika,jak zakładał filtr po płukaniu, jednak nie podpiął,dlatego wywalało ten błąd,pomijając ,że akumulatora nie zakręcił.....soft okazało się,że mam najnowszy....dzisiaj wymieniłam ten EGR na nowy , ..i tyle ..... gdyby nie ten patałach to ok.2 tys.pln zostało by w kieszeni...cóż życie....wyleczyłam się już z przypadkowych mechaników i póki co....tylko ASO!!!!!
nie do końca mogę się zgodzić. Pan Kazio może i będzię miał problemy, ale znam osobiście prywatne warsztaty, które na prawdę mają profesjonalny sprzęt i fachowców z powołaniem i jeszcze większymi zdolnościami niż panowie "wymieniacze" w ASO. wiadomo, w ASO będzie ok, bo wszystko nowe wkładają, ale jak ktoś musi oszczędniej to takie warsztaty są na prawdę lepsze. zresztą zawsze jest gwarancja na wykonaną usługę.kubik_CDTi pisze:W Oplu co ASO to ASO,Kazio nie podoła i tylko biedy narobi.
sorki że tak późno odpisuje ale problem został spowodowany przez naturę po sprawdzeniu przez ASO wyszło iż najprawdopodobniej gdzieś pojawił się lud auto zostało rozgrzane w serwisie i chodziło około trzech godzin i jakby problem sam ustąpił sprawdzili przewody wszystko ok koszt 220 zł plus moje paliwo i nerwy
Jeśli masz fejsa to wchodzisz w zakładkę silnik,następnie po prawej stronie ekranu są okienka(nie pamiętam nazwy)testy wykonawcze ,bloki pomiarowe itp.W którejś zakładce.Teraz dokładnie nie pamiętam.Jutro postaram się podpowiedzieć dokładniej.
Ostatnio zmieniony 05 lut 2010, 11:46 przez Anony Mous, łącznie zmieniany 1 raz.