Opel Zafira Elegance - Stan Idealny!!
Moderator: Tunio999
Opel Zafira Elegance - Stan Idealny!!
Witam wszystkich Szukam zafire A benzynę 1,8 125 km{ponoć najlepsze pod gaz i najmniej awaryjne} no i automat Jak sprawuje się to autko w automacie? z tego co wiem to skrzynka cztero biegowa japońska Na portalu znalazłem coś takiego:
http://zafiry.otomoto.pl/opel-zafira-el ... 95713.html
Auto stoi w Gorzowie Wlkp u p. Andrzeja {podobno dobry i polecany człek }
Ogłoszenie poprawiłem
Proszę stosować się do Regulaminu Działu
Dodawanie zdjęć
i używać opcji - szukaj - Bodek
http://zafiry.otomoto.pl/opel-zafira-el ... 95713.html
Auto stoi w Gorzowie Wlkp u p. Andrzeja {podobno dobry i polecany człek }
Ogłoszenie poprawiłem
Proszę stosować się do Regulaminu Działu
Dodawanie zdjęć
i używać opcji - szukaj - Bodek
Ostatnio zmieniony 03 gru 2012, 17:14 przez Przemo1977, łącznie zmieniany 1 raz.
- Bodek
- Zafiromaniak
- Posty: 16394
- Rejestracja: 17 paź 2010, 12:28
- Imię: Bodek
- Lokalizacja: Polska B
- Auto: Zafira_B_Cosmo
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt:
VIN: W0L0TGF7542185792 Kod modelu: 0QX75 Kod opakowania: KHA1 REG: WL-YM 333 Data produkcji: 27042004
Typ silnika: Z18XE
W0L:General Motors
0:Pojazd Nie Specjalny
T:Astra
G:Astra
F75:Zafira
4:2004
2:Bochum
185792:SERIAL NUMBER
2H9 = SILNIK BENZYNOWY 18
2J1 = POKRYCIE,WNĘTRZE PODŁOGI,STANDARDOWE
4AU = LAKIER ZEWNĘTRZNY, PATRZ TABELA LAKIERÓW W PRZEDMOWIE KATALOGU MODELÓW
80I = WNĘTRZE-CZARNY
80X = WYKOŃCZENIE WNĘTRZA NADWOZIA-CZARNY
80Y = WYKOŃCZENIE PŁATU DRZWI,CZARNY
A23 = SZYBA PRZEDNIA,ODBIJAJĄCA CIEPŁO
A32 = SZYBY STEROWANE ELEKTRYCZNIE,PRZÓD
A33 = SZYBY STEROWANE ELEKTRYCZNIE,TYŁ
AHA = Z REGULACJĄ PODPARCIA LĘDŹWIOWEGO
AHB = Z REGULACJĄ PODPARCIA LĘDŹWIOWEGO
AJ3 = DLA PODUSZKI POWIETRZNEJ KIEROWCY
AJ4 = DLA PRZYPADKU Z PODUSZKĄ POWIETRZNĄ PASAŻERA
AN4 = FOTELIK DLA DZIECKA,SYSTEM OGRANICZAJĄCY
AP0 = DLA BOCZNEJ PODUSZKI POWIETRZNEJ,LEWEJ
AP1 = DLA BOCZNEJ PODUSZKI POWIETRZNEJ,PRAWEJ
AP9 = SIATKA PRZEDZIAŁU ŁADUNKOWEGO
AQ6 = SIEDZENIE PRZEDNIE,OPARCIE REGULOWANE
AS1 = DLA SKŁADANEGO SIEDZENIA PRZEDNIEGO,PRAWEGO
AT0 = ZAGŁÓWEK,TYLNY,TKANINA,PEŁNY
AU0 = ZAMEK DRZWI,ZE ZDALNYM STEROWANIEM
AY3 = ZAGŁÓWEK,PRZEDNI,TKANINA,PEŁNY
AY5 = ZAGŁOWEK,TYLNY,TKANINA,ŚRODKOWY
B70 = OSŁONA PROGU DRZWI
B75 = POKRYCIE BAGAŻY,ZESP.
BB7 = UŻYWANE Z CHROMOWANYMI WEWNĘTRZNYMI KLAMKAMI DRZWI
BOC = WYPRODUKOWANO W BOCHUM
C60 = KLIMATYZACJA
CT3 = DLA NIEMIEC
D16 = ZESTAW WSKAŹNIKÓW,BIAŁY,CZARNY,PIERŚCIENIE CHROMOWANE
D75 = KLAMKA,ZESP.,ZEWNĘTRZNA
DA5 = PODŁOKIETNIK,TYLNY,ŚRODKOWY
DA7 = PODŁOKIETNIK PRZEDNIEGO SIEDZENIA,LEWEGO
DD8 = DLA LUSTERKA WEWNĘTRZNEGO CZUŁEGO NA ŚWIATŁO
DL8 = LUSTERKO,ELEKTRYCZNE I OGRZEWANE,LEWE-PRAWE
DP6 = OBUDOWA
FH7 = PRZEŁOŻENIE PRZEKŁADNI GŁÓWNEJ 4.12
FX3 = PROGRAM STATECZNOŚCI ELEKTRONICZNEJ
G62 = MOCOWANIE NA 5 ŚRUB
JBG = DŹWIGNIA HAMULCA POSTOJOWEGO,CHROM O WYSOKIM POŁYSKU
JL9 = ABS
K09 = ALTERNATOR,120A
KC5 = ODBIERALNIK,OSPRZĘT ELEKTRYCZNY(12V)
LHD = KIEROWNICA PO LEWEJ
ML4 = AUTOMATYCZMNA SKRZYNIA BIEGÓW,4 BIEGOWA
MM1 = UŻYWANY(-A,-E) Z AUTOMATYCZNĄ SKRZYNIĄ BIEGÓW
N33 = DLA ODCHYLANEJ KOLUMNY KIEROWNICY
N40 = WSPOMAGANIE MECHANIZMU KIEROWNICZEGO, NIEZMIENNY STOSUNEK WSPOMAGANIA
NC0 = WYPOSAŻENIE,UNIA EUROPEJSKA
NP5 = KOŁO KIEROWNICY,SKÓRA
NT4 = EMISJA SPALIN,EEC 05
NW9 = STEROWANIE TRAKCJI
OHC
P34 = KOŁO I OPONA,ZAPAS
PAK = OPASKA,DASHING/AMANA
PBZ = STEROWANIE PODUSZKI SIEDZENIA, POCHYLANE, LEWE
PCE = STEROWANIE PODUSZKI SIEDZENIA, POCHYLANE, PRAWE
QBE = OPONY,205/55 R 16-89V
QE0 = KOŁO,JEZDNE,ALUMINIUM,5 SZPRYCH,6JX16
T9K = PŁAT WYKOŃCZENIOWY,WEWNĘTRZNY,AMANA
TN6 = AKUMULATOR,55AH
U07 = KLAKSON,FANFARA
U3A
UJ3
UZ8 = GŁOŚNIK,8 BOSE
V22 = KRATKA,CHŁODNICA,WYPRASKA CHROMOWANA
V55 = BAGAŻNIK DACHOWY
VU3 = ŚRODEK TABLICY ROZDZ.,WĘGIEL DRZEWNY METALICZNY
W01
W1G = DLA ZMIENIACZA PŁYT KOMPAKTOWYCH
W1S = ZESTAW,CZĘŚCI,INSTALACJA RADIA I TELEFONU SAMOCHODOWEGO
W1Y = DLA PRZYPADKU STEROWANIA RADIA NA KIEROWNICY
W4Y
W8T = RADIO,TELEFON
W9U = DINKS
XA3 = OPEL
XG3 = DLA NIEMIEC
XK5 = WYPOSAŻENIE,JEWEL
XL8 = DLA CZĘSTOTLIWOŚCI 433 MHZ
XR2 = TABLICZKA FIRMOWA,ELEGANCE
Z0F = DLA NIEMIEC
Z1F = CZUJNIK,SYSTEM OGRANICZAJĄCY,LEWY
Z1Y = FARBA,DWA POKRYCIA
ZQ9 = WYKOŃCZENIE ZAWNĘTRZNE,ZACIEMNIENIE
Typ silnika: Z18XE
W0L:General Motors
0:Pojazd Nie Specjalny
T:Astra
G:Astra
F75:Zafira
4:2004
2:Bochum
185792:SERIAL NUMBER
2H9 = SILNIK BENZYNOWY 18
2J1 = POKRYCIE,WNĘTRZE PODŁOGI,STANDARDOWE
4AU = LAKIER ZEWNĘTRZNY, PATRZ TABELA LAKIERÓW W PRZEDMOWIE KATALOGU MODELÓW
80I = WNĘTRZE-CZARNY
80X = WYKOŃCZENIE WNĘTRZA NADWOZIA-CZARNY
80Y = WYKOŃCZENIE PŁATU DRZWI,CZARNY
A23 = SZYBA PRZEDNIA,ODBIJAJĄCA CIEPŁO
A32 = SZYBY STEROWANE ELEKTRYCZNIE,PRZÓD
A33 = SZYBY STEROWANE ELEKTRYCZNIE,TYŁ
AHA = Z REGULACJĄ PODPARCIA LĘDŹWIOWEGO
AHB = Z REGULACJĄ PODPARCIA LĘDŹWIOWEGO
AJ3 = DLA PODUSZKI POWIETRZNEJ KIEROWCY
AJ4 = DLA PRZYPADKU Z PODUSZKĄ POWIETRZNĄ PASAŻERA
AN4 = FOTELIK DLA DZIECKA,SYSTEM OGRANICZAJĄCY
AP0 = DLA BOCZNEJ PODUSZKI POWIETRZNEJ,LEWEJ
AP1 = DLA BOCZNEJ PODUSZKI POWIETRZNEJ,PRAWEJ
AP9 = SIATKA PRZEDZIAŁU ŁADUNKOWEGO
AQ6 = SIEDZENIE PRZEDNIE,OPARCIE REGULOWANE
AS1 = DLA SKŁADANEGO SIEDZENIA PRZEDNIEGO,PRAWEGO
AT0 = ZAGŁÓWEK,TYLNY,TKANINA,PEŁNY
AU0 = ZAMEK DRZWI,ZE ZDALNYM STEROWANIEM
AY3 = ZAGŁÓWEK,PRZEDNI,TKANINA,PEŁNY
AY5 = ZAGŁOWEK,TYLNY,TKANINA,ŚRODKOWY
B70 = OSŁONA PROGU DRZWI
B75 = POKRYCIE BAGAŻY,ZESP.
BB7 = UŻYWANE Z CHROMOWANYMI WEWNĘTRZNYMI KLAMKAMI DRZWI
BOC = WYPRODUKOWANO W BOCHUM
C60 = KLIMATYZACJA
CT3 = DLA NIEMIEC
D16 = ZESTAW WSKAŹNIKÓW,BIAŁY,CZARNY,PIERŚCIENIE CHROMOWANE
D75 = KLAMKA,ZESP.,ZEWNĘTRZNA
DA5 = PODŁOKIETNIK,TYLNY,ŚRODKOWY
DA7 = PODŁOKIETNIK PRZEDNIEGO SIEDZENIA,LEWEGO
DD8 = DLA LUSTERKA WEWNĘTRZNEGO CZUŁEGO NA ŚWIATŁO
DL8 = LUSTERKO,ELEKTRYCZNE I OGRZEWANE,LEWE-PRAWE
DP6 = OBUDOWA
FH7 = PRZEŁOŻENIE PRZEKŁADNI GŁÓWNEJ 4.12
FX3 = PROGRAM STATECZNOŚCI ELEKTRONICZNEJ
G62 = MOCOWANIE NA 5 ŚRUB
JBG = DŹWIGNIA HAMULCA POSTOJOWEGO,CHROM O WYSOKIM POŁYSKU
JL9 = ABS
K09 = ALTERNATOR,120A
KC5 = ODBIERALNIK,OSPRZĘT ELEKTRYCZNY(12V)
LHD = KIEROWNICA PO LEWEJ
ML4 = AUTOMATYCZMNA SKRZYNIA BIEGÓW,4 BIEGOWA
MM1 = UŻYWANY(-A,-E) Z AUTOMATYCZNĄ SKRZYNIĄ BIEGÓW
N33 = DLA ODCHYLANEJ KOLUMNY KIEROWNICY
N40 = WSPOMAGANIE MECHANIZMU KIEROWNICZEGO, NIEZMIENNY STOSUNEK WSPOMAGANIA
NC0 = WYPOSAŻENIE,UNIA EUROPEJSKA
NP5 = KOŁO KIEROWNICY,SKÓRA
NT4 = EMISJA SPALIN,EEC 05
NW9 = STEROWANIE TRAKCJI
OHC
P34 = KOŁO I OPONA,ZAPAS
PAK = OPASKA,DASHING/AMANA
PBZ = STEROWANIE PODUSZKI SIEDZENIA, POCHYLANE, LEWE
PCE = STEROWANIE PODUSZKI SIEDZENIA, POCHYLANE, PRAWE
QBE = OPONY,205/55 R 16-89V
QE0 = KOŁO,JEZDNE,ALUMINIUM,5 SZPRYCH,6JX16
T9K = PŁAT WYKOŃCZENIOWY,WEWNĘTRZNY,AMANA
TN6 = AKUMULATOR,55AH
U07 = KLAKSON,FANFARA
U3A
UJ3
UZ8 = GŁOŚNIK,8 BOSE
V22 = KRATKA,CHŁODNICA,WYPRASKA CHROMOWANA
V55 = BAGAŻNIK DACHOWY
VU3 = ŚRODEK TABLICY ROZDZ.,WĘGIEL DRZEWNY METALICZNY
W01
W1G = DLA ZMIENIACZA PŁYT KOMPAKTOWYCH
W1S = ZESTAW,CZĘŚCI,INSTALACJA RADIA I TELEFONU SAMOCHODOWEGO
W1Y = DLA PRZYPADKU STEROWANIA RADIA NA KIEROWNICY
W4Y
W8T = RADIO,TELEFON
W9U = DINKS
XA3 = OPEL
XG3 = DLA NIEMIEC
XK5 = WYPOSAŻENIE,JEWEL
XL8 = DLA CZĘSTOTLIWOŚCI 433 MHZ
XR2 = TABLICZKA FIRMOWA,ELEGANCE
Z0F = DLA NIEMIEC
Z1F = CZUJNIK,SYSTEM OGRANICZAJĄCY,LEWY
Z1Y = FARBA,DWA POKRYCIA
ZQ9 = WYKOŃCZENIE ZAWNĘTRZNE,ZACIEMNIENIE
"NADZIEJE LUDZI MĄDRYCH SĄ PEWNIEJSZE NIŻ BOGACTWO NIEUKÓW" - DEMOKRYT
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bogusław Kuduk, ps. Bodek + 30.11.2020. R.I.P.
- Bodek
- Zafiromaniak
- Posty: 16394
- Rejestracja: 17 paź 2010, 12:28
- Imię: Bodek
- Lokalizacja: Polska B
- Auto: Zafira_B_Cosmo
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt:
Zadzwoń i zapytaj - wszystko się dowiesz.Przemo1977 pisze:Wszystko ładnie i pięknie Auto wygląda bajka na zdjęciach tylko ta cena wg mnie deko za wysoka ha A twardy ten p.Andrzej w kwesti ceny. I fakt ja też zauważyłem te zmiany oleju dziwne trochu Dzięki za wyrozumiałość moderatorowi A może ktoś ją widział co?
Opinie o Andrzeju są w tym dziale - przeczytaj.
"NADZIEJE LUDZI MĄDRYCH SĄ PEWNIEJSZE NIŻ BOGACTWO NIEUKÓW" - DEMOKRYT
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bogusław Kuduk, ps. Bodek + 30.11.2020. R.I.P.
-
- Zafiromaniak
- Posty: 678
- Rejestracja: 05 sty 2010, 22:59
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp. [FG]
- Auto: Zafiry
- Model: wszystkie
- Oznaczenie silnika: różne
- Gender:
Sory - ale dobry automat musi być droższy od zwykłej skrzyni.
Tak to funkcjonuje na zachodzie. W Polsce oczywiście już nie. Tu auta są najtańsze w europie jak się spojrzy po ogłoszeniach
Chcesz kupić złom, znajdziesz go taniej w naszych krajowych ogłoszeniach.
Auto jest OK - i daję gwarancję.
Tak to funkcjonuje na zachodzie. W Polsce oczywiście już nie. Tu auta są najtańsze w europie jak się spojrzy po ogłoszeniach
Chcesz kupić złom, znajdziesz go taniej w naszych krajowych ogłoszeniach.
Auto jest OK - i daję gwarancję.
sklepik z Zafirami B i C
- Kacperuch
- Zafiromaniak
- Posty: 521
- Rejestracja: 19 mar 2012, 12:15
- Imię: Kacper
- Lokalizacja: Gillingham/UK
- Auto: Skoda
- Model: Octavia2
- Oznaczenie silnika: 19BKC
I wypowiedział się sam sprzedający To prawda Przemku. Takie są realia, że celna "średnia" która widzisz na allegro jest cena za auto jeżdżone już po Polsce. Jeśli trochę próbowałeś szukać konkretnego modelu w obrębie 300 km od miejsca zamieszkania to wiesz, że to co może jest i tanie, ma zbyt wiele nieciągnień, które spokojnie można nazwać szrotem. Kupując auto w Polsce niestety coraz częściej wybiera się "mniejsze zło" a nie auto wymarzone, do którego nie ma zastrzeżeń. Z zachodu idzie łatwiej coś wybrać no i auta nie są tak wyeksploatowane. Ale auto z zachodu to są koszta sprowadzenie opłat i marża sprowadzającego, także takie auto wychodzi trochę drożej. Ja sprowadzałem i może wyszło mnie więcej jak cena "rynkowa", ale nie żałuję tego, bo wiem, co mam Nie jestem zwolennikiem automatów, ale powiem Ci szczerze, że jeżeli auto będzie "igła" to wcale cena nie jest zbytnio wygórowana, jak na rocznik i stan wizualny (tyle co po zdjęciach). no i kolor
- Maciek
- Zafiromaniak
- Posty: 3463
- Rejestracja: 24 gru 2008, 16:35
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: Z20LET
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z20LET
- Gender:
- Kontakt:
Nie mniejsze zło tylko mniejszą cenęKacperuch pisze: Kupując auto w Polsce niestety coraz częściej wybiera się "mniejsze zło
A jak kupujesz auto pewne to masz cenę 2-3 tysiące wyższą od większości ogłoszeń na aukcjach. Chcesz taniej to wybierasz tańsze aukcje i plujesz sobie w brodę w razie dodatkowych wydatków, bo i tak suma sumarum wyjdzie drożej
Ok, zgadzam się że auta igły więcej kosztują i że warto więcej za nie zapłacić Wracając do tematu auta może mają koledzy takie z automatem lub mieli przyjemność jezdzić , ja wiem że nie będzie to rakieta Ale starczy to? jak zapakuję całą rodzinkę to nie będzie "płakał" że mu ciężko co? Auto będzie eksploatowane intensywnie , robię rocznie ok 30 tys Znam opla bo sam mam i jeżdzę oplem tak więc mniej więcej orientuję się co go boli , są w tym aucie jakieś rodzynki mech? po których trzeba wyłożyć grubą monetę? A co panowie sądzą więcej o aucie p. Andrzeja : wyposażenie, wizualność itd
'
'
- Tunio999
- Zafiromaniak
- Posty: 5256
- Rejestracja: 15 gru 2011, 21:09
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
- Auto: ex ZB 1.8 SPORT
- Model: 2008
- Oznaczenie silnika: Z18XER
- Gender:
- Kontakt:
1. Co do autka to na fotkach nic nie widać (oprócz braku dywaników) - także ok...
2. Odnośnie mocy silnik 1.8 jest optymalny dla Zośki także powinien Ci wystarczyć...
3. A z automatem to różnie bywa - ma zwolenników i przeciwników... Mnie osobiście automat nie przekonał ale znam ludzi którzy po pierwszej jeździe automatem kolejne autko kupują właśnie z automatem
Także jechać oglądać - pozaglądać gdzie się da - i jak pasuje to kupować i cieszyć się Zośką
2. Odnośnie mocy silnik 1.8 jest optymalny dla Zośki także powinien Ci wystarczyć...
3. A z automatem to różnie bywa - ma zwolenników i przeciwników... Mnie osobiście automat nie przekonał ale znam ludzi którzy po pierwszej jeździe automatem kolejne autko kupują właśnie z automatem
Także jechać oglądać - pozaglądać gdzie się da - i jak pasuje to kupować i cieszyć się Zośką
- Albert Einstein
- Kacperuch
- Zafiromaniak
- Posty: 521
- Rejestracja: 19 mar 2012, 12:15
- Imię: Kacper
- Lokalizacja: Gillingham/UK
- Auto: Skoda
- Model: Octavia2
- Oznaczenie silnika: 19BKC
Tak jak Tunio mówi. kto sporadycznie siadł w automat nie fascynuję się tym wynalazkiem. mam znajomych w pracy, wszystkie auta szefa są w automacie i to mnie wręcz denerwuję, ale jak ktoś kupił automat to każde kolejne to automat. na pewno mniejsze możliwości takiego auta. ciekawi mnie jak automatyczna skrzynia będzie zachowywać się z wyjażdzania z większego śniegu, czy ewentualnego lodu, jak to współpracuje z TC i ASR. Co do mocy 1.8- mam manuala i jedyna sytuacja kiedy brakowało mi mocy to przy wolniejszych, stromych podjazdach w górach (4 dorosłe osoby, full bagażnik).. Tak przy codziennej jeździe przy normalnych wzniesieniach 1.8 sądzę, że jest wystarczające, ale tak jak mówię manuala możesz zakręcić do 4-5 tysięcy, na automacie to już będziesz miał wyższy bieg.. czekamy na wypowiedź kogoś z automatem 1.8
- SD72
- Zafiromaniak
- Posty: 5940
- Rejestracja: 18 lip 2017, 18:21
- Imię: Sylwek
- Lokalizacja: Drawsko Pomorskie
- Auto: Zafira A 1.8 Elegance automatic
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z18XE
- Gender:
- Kontakt:
W tamtym roku w Alpach 4osoby plus baga znaprade duza wzniesienia i trzeba poznac automata bo jadac pod gore z obciazeniem masz mozliwosc redukcji na pozycje 2 lub 3 i jesli poznasz skrzynie automatyczna to zadnych problemow z brakim mocy itp. Mozna spokojnie na 2i 3 przelzeniu zwiekszac obroty i spoko jedziesz podobnie jak z manualem do tego jeszcze funkcja SPORT ktora ma wielkie znaczenie jesli chodzi o jazde w trudnych i nie tylko .
Skrzynia automatyczna to nieznaczy ze jest tylko pozycja... D .......i jedziemy ........a wiele osob tak sadzi i tak ocenie automata
Skrzynia automatyczna to nieznaczy ze jest tylko pozycja... D .......i jedziemy ........a wiele osob tak sadzi i tak ocenie automata
A panowie ogólnie ten silnik 1,8 ma jakieś bolączki? i pytanie do tych co mają lub mieli tego automata-psuło się coś? No i gaz haha u mnie zakładają tylko BRC , STAGA , ELPI GAZ Obecnie latam na stagu na zwykłych valtekach i jest ok , jaki? I posumowując za auto trza dać 19 tys plus gaz średnio 3 tys I robi się 22 plus jakieś pierdoły 1 tys = 23tys Będzie to opłacalny zakup?, czy lepiej dozbierać trochu kasiorki i kupić zafire B Wyprzedzam fakty ale kto pyta nie błądzi ha
[ Dodano: Czw Gru 06, 2012 20:45 ]
A zapomniałem , na zdjęciach widnieje książka - co z tymi wymianami oleju? Raz 0 potem 10 dalej 5 Dziwne czy tak ma być.
[ Dodano: Czw Gru 06, 2012 20:45 ]
A zapomniałem , na zdjęciach widnieje książka - co z tymi wymianami oleju? Raz 0 potem 10 dalej 5 Dziwne czy tak ma być.
- Kacperuch
- Zafiromaniak
- Posty: 521
- Rejestracja: 19 mar 2012, 12:15
- Imię: Kacper
- Lokalizacja: Gillingham/UK
- Auto: Skoda
- Model: Octavia2
- Oznaczenie silnika: 19BKC
jeśli myślisz o b z pierwszych roczników i gazie na zapomnij że sie zmieścisz w 32-34tyś. ja bym czerwone valteki radził odpuscic, a zainwestowac ze 150-200zł wsadzić jakąś lepsiejsza listwę. ze staga coś dobredo ulepi. mam 2003 rocznik sprowadzałem w maju przy 4.16 euro. za samo auto dałem równe 43tys jak pamiętam. z gazem rozrządem i innymi pierdołami na pewno przekroczyłem 25. Tylko u mnie jest taka różnica, że nie naprawiam tylko myślę, co by można ulepszyć ewentualnie, co może niegługo się zużyć. jak na razie 15tyś zrobione i nic ją nie boli
Jesteś pewny - Bodek
Jesteś pewny - Bodek
Ostatnio zmieniony 06 gru 2012, 21:17 przez Kacperuch, łącznie zmieniany 1 raz.