Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ja miałem z tyłu tarcze Boscha i klocki TRW i byłem z nich bardzo zadowolony. Teraz miałem wymieniane z przodu klocki TRW i tarcze TRW a na tyle nowe klocki Bosh. Całość (tarcze i klocki przód oraz klocki na tył) z wymianą kosztowało mnie 590 zł.
Zastanawiam się nad wymiana tarcz i klocków w swoim aucie.
Myślałem żeby zastosować ATE (mają dobrą opinię). Jest ich sporo na alledrogo http://allegro.pl/listing.php/search?ca ... ATE+Zafira
Czym one się różnią, że różne sa ceny?
ekmir pisze:Zastanawiam się nad wymiana tarcz i klocków w swoim aucie.
Myślałem żeby zastosować ATE (mają dobrą opinię). Jest ich sporo na alledrogo http://allegro.pl/listing.php/search?ca ... ATE+Zafira
Czym one się różnią, że różne sa ceny?
Nie wiem na które aukcje patrzysz, ale idąc od góry: w pierwszej są same tarcze, w drugiej tarcze plus klocki, w trzeciej tarcza jest do ZB ma 308 a nie 280.
Jak chcesz nr katalogowe do Twojego auta to zadaj pytanie w odpowiednim dziale i podaj VIN.
Ja zmieniłem na Textara i POLECAM
"NADZIEJE LUDZI MĄDRYCH SĄ PEWNIEJSZE NIŻ BOGACTWO NIEUKÓW" - DEMOKRYT
Dzisiaj zmieniałem opony i przyjrzałem się i tarczom i klockom.
Wygląda na to, że najpóźniej na wiosnę całość będzie już zasługiwała na wymianę kpl na przód i tył.
Z przodu są tarcze wentylowane, a z tyłu zwykłe.
[ Dodano: Sob Gru 08, 2012 14:52 ]
A do ZA potrzebuję tarcze 280?
Ja dosyc niedawno wymieniałem tarcze i klocki.
Przód Ferodo, tył Delphi, a klocki Breck - i co najważniejsze klocki nie piszczą podczas hamowania, czego nie można powiedziec o innych firmach
Masz wtyczkę do jednego klocka (chyba na lewym kole), wystarczy uciąć 2 kabelki przy klocku i je ze sobą połączyć - obwód będzie zamknięty i komunikatu nie będzie.
ada, przewód jest pojedyńczy ale z wierzchu, wewnątrz izolacji znajduja się dwa kabelki które należy ze sobą połączyć(zewrzeć)-najlepiej operacje przeprowadzic przy obu kołach)
Otrzymałem informacje (Opel), że producentem tzw. oryginałów jeśli chodzi o Opla jest TRW
[ Dodano: Czw Gru 20, 2012 08:42 ]
Zdecydowałem się na Jurid/Textar mam nadzieję, że to dobry wybór.
Czy przy wymianie w ZA należy na coś szczególnie zwrócić uwagę?
Stosować smar (jaki)?