Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
mam przełacznik bez trybu auto. tylko 0, pozycyjne i światła normalne.
jak zapalę autko, to swieci wszystko w pozycji zero, tylko jasnośc komputra jest "dzienna". Reszta jak w przypadku, gdy swiatła mam włączone. oczywiście nie działaja mi przeciwmgielne.
co irytujace - nie mogę w żaden sposób wyłączyc świateł na zapalonym silniku. Stoje na parkingu i czekam na kogoś, grzeję się w aucie, i najlepsze co mogę zrobić, to przełączyc na same postojówki. płynne poruszanie pokrętłem od świateł nie wyłacza mi trybu dziennego.
Rozumiem, że pozostaje mi tylko ASO? czy może jest w Wawie jakiś magik, który by mi umożliwił wyłączanie świateł, gdy potrzebuje mieć zaciemnione autko, gdy silnik pracuje?
Bodek_K pisze:Podłączysz op-coma wybierzesz model i rok, dajesz nadwozie i tam masz REC i UEC wchodzisz i programujesz warianty świateł do jazdy dziennej.
Podeślij mi swojego maila na PW to ci wyslę poradnik do OP-coma bo tutaj już nie ma.
Kolego nie czytasz uważnie tego co już koledzy napisali - światła dzienne możesz sam zdeaktywować - wykonujesz szybki ruch pokrętłem w prawo do pozycji drugiej i z powrotem, należy pamiętać, że aby powrócić do świateł dziennych musisz tę czynność powtórzyć
tomitom pisze:KURCZE, A JA MAM JESZCZE INACZEJ....
mam przełacznik bez trybu auto. tylko 0, pozycyjne i światła normalne.
jak zapalę autko, to swieci wszystko w pozycji zero, tylko jasnośc komputra jest "dzienna". Reszta jak w przypadku, gdy swiatła mam włączone. oczywiście nie działaja mi przeciwmgielne.
co irytujace - nie mogę w żaden sposób wyłączyc świateł na zapalonym silniku. Stoje na parkingu i czekam na kogoś, grzeję się w aucie, i najlepsze co mogę zrobić, to przełączyc na same postojówki. płynne poruszanie pokrętłem od świateł nie wyłacza mi trybu dziennego.
Rozumiem, że pozostaje mi tylko ASO? czy może jest w Wawie jakiś magik, który by mi umożliwił wyłączanie świateł, gdy potrzebuje mieć zaciemnione autko, gdy silnik pracuje?
Mam taką samą wersję przełącznika świateł jak u Ciebie. Początkowo też miałem zaprogramowany ten sam wariant świateł, czyli wariant 1. Wkurzał mnie właśnie ten sam fakt, tzn. że zawsze coś świeciło i nie dało się tego dezaktywować poprzez szybkie przekęcenie wyłącznika świateł. Zmieniłem szybko na wariant nr 5 - po przekręceniu kluczyka do pozycji zapłon nic się nie świeci, a po odpaleniu świecą mijania przód i pozycyjne tył. Wyświetlacz jest na dzienny. Po zmroku zbyt jasny wyświetlacz oraz brak podświetlenia klimy i radia przypominają mi o przestawieniu przełącznika w pozycję świateł mijania. Zapalają się wtedy dodatkowo pozycyjne przód i tablica rejestracyjna. Oczywiście funkcję dziennych można szybko dezaktywować i aktywować poprzez szybkie przekręcenie przełącznika świateł. Uważam, że wariant nr 5 jest najlepszy.
A co do zaprogramowania poszukaj kogoś z op-comem - na pewno Ci pomoże...
[ Dodano: Nie Gru 18, 2011 16:38 ]
MieHor pisze:Kolego nie czytasz uważnie tego co już koledzy napisali - światła dzienne możesz sam zdeaktywować - wykonujesz szybki ruch pokrętłem w prawo do pozycji drugiej i z powrotem, należy pamiętać, że aby powrócić do świateł dziennych musisz tę czynność powtórzyć
MieHor, wariantu nr 1 nie da się dezaktywować - przetestowane
no czyli to nie tak, że nie umiem czytać i że nie umiem. kręcę jak oszalały tym pokrętłem i nic. Już myślałem, że po prostu nie umiem
czyli czeka mnie wizyta w ASO, żeby zmienić wariant.
Albo doczekam do jakiegoś spota, to może któryś z kolegów będzie dysponował sprzętem i w zamian za browara zmieni mi te irytujące światła...
parker pisze:
tomitom pisze:KURCZE, A JA MAM JESZCZE INACZEJ....
mam przełacznik bez trybu auto. tylko 0, pozycyjne i światła normalne.
jak zapalę autko, to swieci wszystko w pozycji zero, tylko jasnośc komputra jest "dzienna". Reszta jak w przypadku, gdy swiatła mam włączone. oczywiście nie działaja mi przeciwmgielne.
co irytujace - nie mogę w żaden sposób wyłączyc świateł na zapalonym silniku. Stoje na parkingu i czekam na kogoś, grzeję się w aucie, i najlepsze co mogę zrobić, to przełączyc na same postojówki. płynne poruszanie pokrętłem od świateł nie wyłacza mi trybu dziennego.
Rozumiem, że pozostaje mi tylko ASO? czy może jest w Wawie jakiś magik, który by mi umożliwił wyłączanie świateł, gdy potrzebuje mieć zaciemnione autko, gdy silnik pracuje?
Mam taką samą wersję przełącznika świateł jak u Ciebie. Początkowo też miałem zaprogramowany ten sam wariant świateł, czyli wariant 1. Wkurzał mnie właśnie ten sam fakt, tzn. że zawsze coś świeciło i nie dało się tego dezaktywować poprzez szybkie przekęcenie wyłącznika świateł. Zmieniłem szybko na wariant nr 5 - po przekręceniu kluczyka do pozycji zapłon nic się nie świeci, a po odpaleniu świecą mijania przód i pozycyjne tył. Wyświetlacz jest na dzienny. Po zmroku zbyt jasny wyświetlacz oraz brak podświetlenia klimy i radia przypominają mi o przestawieniu przełącznika w pozycję świateł mijania. Zapalają się wtedy dodatkowo pozycyjne przód i tablica rejestracyjna. Oczywiście funkcję dziennych można szybko dezaktywować i aktywować poprzez szybkie przekręcenie przełącznika świateł. Uważam, że wariant nr 5 jest najlepszy.
A co do zaprogramowania poszukaj kogoś z op-comem - na pewno Ci pomoże...
[ Dodano: Nie Gru 18, 2011 16:38 ]
MieHor pisze:Kolego nie czytasz uważnie tego co już koledzy napisali - światła dzienne możesz sam zdeaktywować - wykonujesz szybki ruch pokrętłem w prawo do pozycji drugiej i z powrotem, należy pamiętać, że aby powrócić do świateł dziennych musisz tę czynność powtórzyć
MieHor, wariantu nr 1 nie da się dezaktywować - przetestowane
Dzięki!
ale nie zapisuję się na razie, bo na przełomie roku ma się pojawić na świecie drugi syn i nie wiem czy nie będe wtedy na sali porodowej, ale jak będą okoliczności odpowiednie to się pojawię na spocie. Jesli się nie uda - uderzę do Ciebie na priv. Dziękuje za propozycję - skorzystam na pewno, tym bardziej, że chciałbym też zobaczyć jak ma się mój chwast-dpf.
Koledzy, poszukuję kogoś ze wschodniej części Warszawy lub okolic, kto mógłby mi włączyć światła dzienne (wariant 5) a niejako "przy okazji" sprawdzić wtryskiwacze i DPF-a.
tomitom pisze:Dzięki!
ale nie zapisuję się na razie, bo na przełomie roku ma się pojawić na świecie drugi syn i nie wiem czy nie będe wtedy na sali porodowej, ale jak będą okoliczności odpowiednie to się pojawię na spocie. Jesli się nie uda - uderzę do Ciebie na priv. Dziękuje za propozycję - skorzystam na pewno, tym bardziej, że chciałbym też zobaczyć jak ma się mój chwast-dpf.
Mieszkam dosyć blisko (na Włochach), zapraszam na PW
Witam,
Nie wiem czy temat jest już wyczerpany - mam nadzieje że jeszcze nie
Ustawiłem OPCOMem wersję światełek dziennych, tzn zapalają się po uruchomieniu silnika, niestety nie miałem aż 5 opcji do wyboru (jak opisujecie tutaj) więc świecą się wszystkie światełka (przód i tył). Nie mam też kontaktu z REC. Moje pytanie dot. tej ostatniej sprawy - Czy wersja OPCOMu jest nieodpowiednia aby połączyć się z REC (CHINA-Clone 08/2010) i oczywiście aby mieć 5 opcji do wyboru, czy też możliwe jest że uszkodzony jest REC? Nadmienię, że jakiś czas temu instalowany był hak.
Z góry dziękuje za pomoc
J.
Witam.
Przeczytałem posty dotyczące włączania trybu dziennego świateł (mam zafirę B z 2007 roku) i widzę, że u mnie jest jeszcze inaczej:
Wygląda to tak: jak tylko włączę zapłon włączają się światła mijania i tylne (niezależnie na której pozycji jest włącznik świateł). Nie daje się regulować ich wysokości świecenia, nie działaja też przeciwmgielne. W środku: podświetlane są zegary, ekran komputerka, przełączniki okien i kierownicy (te bardzo słabo). Przełączniki konsoli środkowej nie świeca się.
Proszę o opinię, czy z takim przypadkiem należy jechac do ASO ?
Największy problem jest ze światłami przednimi, są opuszczone maksymalnie i nie daje się w nocy jechać (musiałbym kilka worków cementu w bagazniku taszczyć)...
Proszę o pomoc w tej sprawie.
portable pisze:Witam.
Przeczytałem posty dotyczące włączania trybu dziennego świateł (mam zafirę B z 2007 roku) i widzę, że u mnie jest jeszcze inaczej:
Wygląda to tak: jak tylko włączę zapłon włączają się światła mijania i tylne (niezależnie na której pozycji jest włącznik świateł). Nie daje się regulować ich wysokości świecenia, nie działaja też przeciwmgielne. W środku: podświetlane są zegary, ekran komputerka, przełączniki okien i kierownicy (te bardzo słabo). Przełączniki konsoli środkowej nie świeca się.
Proszę o opinię, czy z takim przypadkiem należy jechac do ASO ?
Największy problem jest ze światłami przednimi, są opuszczone maksymalnie i nie daje się w nocy jechać (musiałbym kilka worków cementu w bagazniku taszczyć)...
Proszę o pomoc w tej sprawie.
A podłączałeś Zośkę pod kompa Może jakiś błąd jest Jak chyba bym od tego zaczął
"Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej."
- Albert Einstein
Witam
jest to jedyny temat odnośnie świateł dziennych na tym forum
chcialbym w swojej zośce zamontować takie mam pytanko
gdzie najlepiej podpiąć się z zasilaniem aby załączały się po przekręceniu kluczyka albo po uruchomieniu silnika
jupet pisze:Witam
jest to jedyny temat odnośnie świateł dziennych na tym forum
chcialbym w swojej zośce zamontować takie mam pytanko
gdzie najlepiej podpiąć się z zasilaniem aby załączały się po przekręceniu kluczyka albo po uruchomieniu silnika
Masz to pewnie w standardowej opcji. Wystarczy podpiąć OP-COMA i aktywować tę funkcję. Przy okazji możesz aktywować automatyczne blokowanie drzwi od strony zewnętrznej, które to blokują się po osiągnięciu przez pojazd prędkości ok 12 km. Dodatkowo również możesz aktywować sterowanie szybami przy pomocy pilota centralnego zamka. Fajna sprawa, bo gdy wyjdziesz z samochodu zapominając zamknąć szyby, możesz to zrobić przy zamkniętym już samochodzie z zewnątrz.