Podpinam się do tematu, aby nie otwierać nowego.esperak pisze:Witam kolegów..
Zakupiłem niedawno zosie z Z18XE i dostaje szalu bo przy 120 mam 3800 obrotów na 5 biegu.
Tosz to normalnie gokartowa skrzynia a nie do jazdy na co dzień.
I tak szperam i czytam o skrzyniach. I zastanawiam sie nad taką rzeczą czy można przełożyć w skrzyni samo przełożenie główne?????
Jak sie dobrze orientuje jest ono pod boczną pokrywą nawet skrzyni nie trzeba z autka wyciągać dobrze kombinuje.?????
Mam podobną sytuację z drugą Zafirką (nie tą z profilu), którą odziedziczyłem po ojcu. Siedzi tam F17C419 - najkrótsza możliwa skrzynia. Mam sprzęgło do roboty, więc i tak będzie trzeba skrzynkę wytargać i myślę nad tym aby wymienić przy okazji skrzynię - chrapkę mam na coś w stylu F17W394. Tylko zastanawiam się, czy te skrzynie są plug and play, czy też mają jakieś znaczące różnice montażowe? Czy ktoś u siebie takiego swapa przerabiał? Jakieś dodatkowe rzeźby były, czy raczej bezproblemowo? Czy sprzęgło do F17 jest takie samo niezależnie od przełożeń? Sorry za pytania laika, ale zanim będę działał i topił kasę, muszę to dobrze rozeznać.
[ Dodano: Pon Gru 10, 2012 23:44 ]
Czy przy swapie były jakieś problemy / rzeźby itp, czy generalnie plug and play? Na co trzeba się szykować przy wymianie?Lasik pisze: ja mialem ten sam problem(padla mi C4,19stka), a ze nie znalazlem na szybkiego
W4,19 kupilem od angielskiej Astry G 1,6 C3,74 ktora swa charakteryskyka jest w miare
zblizona do W4,19 no i jestem zadowolony:
100km/h -> 2750obr.
120km/h -> 3300obr.
143km/h -> 4000obr.
pozdr.