Problemy z użytkowaniem alternatora
Moderator: Sebu$
alternator?
Witajcie Być może mnie z krytykujecie ale dalej nie wiem co jest grane Po krótce opowiem Jak zapale silniczek 2.0 DTI cos hałasuje Wydaje mi sie ze od strony alternatora Tak jak by huczało słychac i w srodku w kabinie i na zewnatrz Jak zgasze swiatła radio oraz wentylacje, klime to hałas słabnie Jak włącze swiatła halas znowu sie nasila Jak włacze swiatła i klime hałas znow slabnie Jak dodam gazu choc troche to halasu nie ma Halas jest tylko jak stoi autko na luzie bo jak dojezdzam powoli do skrzyzowania halasu nie ma i jak wcisne hamulec i calkowicie sie zatrzymam to halas wraca Jak myslicie co to moze byc bo juz nie wiem i glowa mnie boli Pozdrawiam i prosze o pomoc
Witam!
właśnie wróciłem z wakacji i całą trasę powrotną 8h jechalem bez problemów ale po ostatnim 10 minutowym postoju przekręcam kluczyk i nic - zero prądu , kontrolki działają, ele.szyby też ale nie odpala - padł akumulator . Próbowałem odpalić przez kable ale nawet nie drgną dopiero małe "pchnięcie " pomogło go odpalić . W trasie nie było żadnych problemów dopalał na dotyk . Przyjechałem do domku i podładowałem akumulator i na razie kręci . Może ktoś wie, co mogło być przyczyną takiej niespodzianki?
właśnie wróciłem z wakacji i całą trasę powrotną 8h jechalem bez problemów ale po ostatnim 10 minutowym postoju przekręcam kluczyk i nic - zero prądu , kontrolki działają, ele.szyby też ale nie odpala - padł akumulator . Próbowałem odpalić przez kable ale nawet nie drgną dopiero małe "pchnięcie " pomogło go odpalić . W trasie nie było żadnych problemów dopalał na dotyk . Przyjechałem do domku i podładowałem akumulator i na razie kręci . Może ktoś wie, co mogło być przyczyną takiej niespodzianki?
Ostatnio zmieniony 30 maja 2011, 14:05 przez 13_SEBA, łącznie zmieniany 1 raz.
- scaniairizar
- Mieszkaniec
- Posty: 397
- Rejestracja: 30 gru 2008, 15:09
- Lokalizacja: małopolska
- Model:
Witam, szukam jednoznacznej odpowiedzi...
-piszczy mi pasek ...ale tylko jak auto jest zimne - mam wrazenie jakby w glebi komory silnikowej,ugiecie paska delikatnie mocniej niz 10 mm
-mrugaja lampy przy zmianach obciazenia
stan akumulatora nie budzi zastrzezen, napiecie ladowania wyglada stabilnie.
Czy to lozyska alternatora?
wzglednie regulator i sam pasek?
przeniesiony z działu silnik, tyle ze zapomniałem czyje to schorzenie
-piszczy mi pasek ...ale tylko jak auto jest zimne - mam wrazenie jakby w glebi komory silnikowej,ugiecie paska delikatnie mocniej niz 10 mm
-mrugaja lampy przy zmianach obciazenia
stan akumulatora nie budzi zastrzezen, napiecie ladowania wyglada stabilnie.
Czy to lozyska alternatora?
wzglednie regulator i sam pasek?
przeniesiony z działu silnik, tyle ze zapomniałem czyje to schorzenie
2.0 dti '01 i 1.9cdti '10. opcline
it's forfit śwagier!
it's forfit śwagier!
- timi68
- Zafiromaniak
- Posty: 794
- Rejestracja: 08 lip 2009, 16:50
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Rzeszów
- Auto: Volvo S60 D5 AWD 215/440
- Model: II
- Oznaczenie silnika: D5-2.4
- Gender:
Ja miałem taki sam problem jak i Ty, po wymianie paska nastała błoga cisza. Wymień pasek.scaniairizar pisze:piszczy mi pasek ...ale tylko jak auto jest zimne -
- Mattai
- Zafiromaniak
- Posty: 786
- Rejestracja: 15 lis 2009, 15:23
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Poznań
- Auto: Zafira
- Model: C
- Oznaczenie silnika: A20DT
- Gender:
Czy zacierajacy sie alternator moze powodowac opory ktore wplywaja na dynamike pojazdu, zakladam ze juz nie piszczy..
Bo mam kilka niedomagan po poprzedniku i nie bardzo wiem w jakiejkolejnosci poczynic naprawy...zacieraja sie tez tylne zaciski i prubuje wyeliminowac inne przyczyny zamulenia auta...egr bedzie czyszczony na dniach (mialem zapalony niesympatyczny kluczyk na kokpicie)
Bo mam kilka niedomagan po poprzedniku i nie bardzo wiem w jakiejkolejnosci poczynic naprawy...zacieraja sie tez tylne zaciski i prubuje wyeliminowac inne przyczyny zamulenia auta...egr bedzie czyszczony na dniach (mialem zapalony niesympatyczny kluczyk na kokpicie)
Scorpio I Lift-back 2.0(OHC)>VW Golf III Variant 1.9TDI(ALE)> ZA 2.0(Y20DTH)>ZC 2.0 (A20DT)
To prawie każda Zafira A mamattai pisze: -mrugaja lampy przy zmianach obciazenia