Opel Zafira A 1.8 Łask
Moderator: Tunio999
Nie twierdzę że to auto jest tip top,należy to sprawdzić i sie okaże.
Ale uwazam że cene ma w miarę normalną,nie jest to okazyjna cena 10-12 tys i już opłacona jakich wiele.To że ktoś kupuje drozsze auta,ale pewne nie oznacza że jest idiotą,bo móglbyś obrazić co niektórych sprzedawców na tym forum... :>
Ale uwazam że cene ma w miarę normalną,nie jest to okazyjna cena 10-12 tys i już opłacona jakich wiele.To że ktoś kupuje drozsze auta,ale pewne nie oznacza że jest idiotą,bo móglbyś obrazić co niektórych sprzedawców na tym forum... :>
- cns80
- Zafiromaniak
- Posty: 1226
- Rejestracja: 02 lis 2011, 11:15
- Imię: Patryk
- Lokalizacja: Warszawa [WT]
- Auto: Renault
- Model: Espace4
- Oznaczenie silnika: J4BR
Co niektórzy sprzedawcy na tym forum mają jednak trochę inny model prowadzenia biznesu, dlatego właśnie znajdują kupców na swój towar, którzy są zadowoleni i za kilka lat wracają po następny.gnat80 pisze:To że ktoś kupuje drozsze auta,ale pewne nie oznacza że jest idiotą,bo móglbyś obrazić co niektórych sprzedawców na tym forum... :>
Oczywiście można nie kupować u Andrzeja i Tradeluxa czy innych sprawdzonych sprzedawców, ale potem nie ma co być zdziwionym że w dieslu z przebiegiem 160 tys pierwsze co jest do zrobienia to dwumasa
Albo chcesz kupić dobry i zapłacić za spokój (lub duże jego prawdopodobieństwo), albo chcesz kupić tani i dołożyć do niego w pierwszych miesiącach.
Nawet jeśli samochód ma normalną cenę rynkową (czyli średnią co biorąc pod uwagę ilość trupów już jest mocno zaniżone) to znaczy że został kupiony jeszcze taniej (no bo przecież sprzedający nie widnieje w rejestrze organizacji pożytku publicznego). Biorąc pod uwagę że niemcy debilami nie są a jeśli chodzi o liczenie swoich pieniędzy to są chyba nawet lepsi niż polacy to nie ma się co spodziewać że za pół darmo oddali igłę
Przez 6 lat poszukiwania rozmaitych samochodów w Niemczech i Włoszech jeszcze nigdy nie znalazłem "okazji" 3 z poszukiwanych samochodów zmuszony byłem kupić z rynku krajowego
- Maciek
- Zafiromaniak
- Posty: 3463
- Rejestracja: 24 gru 2008, 16:35
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: Z20LET
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z20LET
- Gender:
- Kontakt:
Niestety dwumasa to część eksploatacyjna i nikt Ci nie zagwarantuje, że po 160kkm będzie jak nowa... Normalnie użytkowana przy ok 150-200kkm domaga się wymianycns80 pisze:Oczywiście można nie kupować u Andrzeja i Tradeluxa czy innych sprawdzonych sprzedawców, ale potem nie ma co być zdziwionym że w dieslu z przebiegiem 160 tys pierwsze co jest do zrobienia to dwumasa
- cns80
- Zafiromaniak
- Posty: 1226
- Rejestracja: 02 lis 2011, 11:15
- Imię: Patryk
- Lokalizacja: Warszawa [WT]
- Auto: Renault
- Model: Espace4
- Oznaczenie silnika: J4BR
Diesle ze 100% pewnym przebiegiem (bo nie na handel tylko nadal tam jeżdżą) z Niemiec widuję z oryginalną dwumasą powyżej 300 tys. Prawdopodobnie dlatego że są normalnie użytkowane i większość przebiegu robią w trasie. Rekordzistą bł dla mnie taksówkarz który miał 364 tys w ZB i dwumasa oryginalna dopiero zaczynała hałasować A przecież prawie 100% jego przebiegu to miastoMaciek pisze:Niestety dwumasa to część eksploatacyjna i nikt Ci nie zagwarantuje, że po 160kkm będzie jak nowa... Normalnie użytkowana przy ok 150-200kkm domaga się wymiany
Za to w tych sprowadzonych do Polski dwumasa rzadko dożywa do 200 tys mimo że 75% z tego zrobiła w Niemczech. Umiem dodawać 2 do 2 więc wnioski z tego też umiem wyciągnąć
-
- Zafiromaniak
- Posty: 750
- Rejestracja: 14 gru 2011, 12:33
- Imię: Mar
- Lokalizacja: Lublin
- Auto: Opel Zafira A
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z18XE
Ja zapłaciłem więcej niż przeciętna cena rynkowa (niby niedużo, ok 300 euro więcej), za benzyniaka. Ciekawostka taka, że w Polsce diesle miały takie przebiegi jak benzyniaki w Niemczech xD.... W Niemczech moja Zafira 1.8 przy kupnie miała 150 000 z kawałkiem, a diesle z tego rocznika ponad 250 000... w Polsce Diesle miały 140 000