[A] - vide84 - Z16XE - Selection - 101 KM - 2002 r
- Bodek
- Zafiromaniak
- Posty: 16394
- Rejestracja: 17 paź 2010, 12:28
- Imię: Bodek
- Lokalizacja: Polska B
- Auto: Zafira_B_Cosmo
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt:
Czy za mała - rzecz gustu - ja tam wolę małą.vide84 pisze:to prawda troszkę jest za mala
ale przy następnym zamówieniu gdy ta się już odkleji zamówię odpowiedni rozmiar:)
Wygląda OK - a jak coś zawsze można dużą zamówić i porównać
"NADZIEJE LUDZI MĄDRYCH SĄ PEWNIEJSZE NIŻ BOGACTWO NIEUKÓW" - DEMOKRYT
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bogusław Kuduk, ps. Bodek + 30.11.2020. R.I.P.
generalnie rozpatrzyłem wszystkie za i przeciw i mam w miarę wersję dobrą w stosunku ceny do jakości a więc tak
zapłaciłem 2000 zł - bardzo dobra cena no ale już piąte auto u tego gazownika, a w zestawie mam:
-zawór wlewu gazu obok wlewu paliwa bez konieczności wkręcania i wykręcania
- Butla w miejsce koła zapasowego 48 l
- wtryski Reg fast omvl XXi (niebieskie)
- reduktor miał być Zavoil Zeta N 150km ale nietety założono mi 3 z rzędu i żaden dobrze nie trzymał ciśnienia - sam gazownik byl zdziwiony bo jak sam mówił założył reduktorów z tej firmy około 2000 tys. sztuk
a więc poszedł w to miejsce reduktor AC 01 typ 150 i wszystko hula jak trzeba
- wszystko pięknie pochowane tylko widać wtryski i praktycznie nic więcej
zapłaciłem 2000 zł - bardzo dobra cena no ale już piąte auto u tego gazownika, a w zestawie mam:
-zawór wlewu gazu obok wlewu paliwa bez konieczności wkręcania i wykręcania
- Butla w miejsce koła zapasowego 48 l
- wtryski Reg fast omvl XXi (niebieskie)
- reduktor miał być Zavoil Zeta N 150km ale nietety założono mi 3 z rzędu i żaden dobrze nie trzymał ciśnienia - sam gazownik byl zdziwiony bo jak sam mówił założył reduktorów z tej firmy około 2000 tys. sztuk
a więc poszedł w to miejsce reduktor AC 01 typ 150 i wszystko hula jak trzeba
- wszystko pięknie pochowane tylko widać wtryski i praktycznie nic więcej
Ostatnio zmieniony 20 mar 2013, 10:10 przez vide84, łącznie zmieniany 1 raz.
Witaj Szymon.
Też na dniach będę zakładał LPG. Raczej zdecyduję się chyab na BRC, bo miałem w dwóch poprzednich autach i zrobiłem na nich po 150 tys. bez żadnej awarii.
Mam pytanko. Jak rozwiązałeś problem kontrolki instalacji? W którym miejscu ją masz?
No i jak sprawuje Ci się zawór wlewu obok korka od benzyny?
Pozdrawiam
Też na dniach będę zakładał LPG. Raczej zdecyduję się chyab na BRC, bo miałem w dwóch poprzednich autach i zrobiłem na nich po 150 tys. bez żadnej awarii.
Mam pytanko. Jak rozwiązałeś problem kontrolki instalacji? W którym miejscu ją masz?
No i jak sprawuje Ci się zawór wlewu obok korka od benzyny?
Pozdrawiam
Zawór wlewu gazu obok wlewu benzyny jest tak rozwiązany że na stałe mam bezproblemowy dostęp zarówno aby zatankować lpg jak i benzynę bez dodatkowego wkręcania czy wykręcania jakiś przejściówek
a jeśli chodzi o kontrolkę to mam w takim neutralnym miejscu by mnie nie wkurzały kontrolki tuż nad po prawej stronie włącznika świateł
a jeśli chodzi o kontrolkę to mam w takim neutralnym miejscu by mnie nie wkurzały kontrolki tuż nad po prawej stronie włącznika świateł
Ostatnio zmieniony 21 mar 2013, 08:24 przez vide84, łącznie zmieniany 1 raz.
Jutro cyknę fotkę i wstawię:)
[ Dodano: Czw Mar 28, 2013 07:51 ]
Tak jak obiecałem
Zdjęcia robione w ciemny garażu, ale myślę że widać o co kaman...
[ Dodano: Pią Kwi 12, 2013 18:04 ]
Dwa dni walki z alufelgami (były strasznie zapuszczone) przysłowiowe dziady
Zdjęcia niestety ale robione telefonem...
Przed:
]
Podczas pierwszego dnia prac:
Na zdjęciach poniżej widać jeszcze mnóstwo wżerów i miejsc usyfionych od pyłu z klocków i innych zabródzeń pochodzenia wszelakiego (m.in. asfalt, smoła, rdza itd...)
[/URL
Finisz dnia następnego:
Pewne tematy jeszcze nie zostały usunięte...
Ale efekt i różnica jest konkretna
[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/407/wp000195.jpg/]
I jeszcze po woskowaniu oraz konserwacji gumy:
Kropelki śliczne i kształtne, chociaż mało ich bo woda strasznie szybko ucieka z felg
[ Dodano: Czw Mar 28, 2013 07:51 ]
Tak jak obiecałem
Zdjęcia robione w ciemny garażu, ale myślę że widać o co kaman...
[ Dodano: Pią Kwi 12, 2013 18:04 ]
Dwa dni walki z alufelgami (były strasznie zapuszczone) przysłowiowe dziady
Zdjęcia niestety ale robione telefonem...
Przed:
]
Podczas pierwszego dnia prac:
Na zdjęciach poniżej widać jeszcze mnóstwo wżerów i miejsc usyfionych od pyłu z klocków i innych zabródzeń pochodzenia wszelakiego (m.in. asfalt, smoła, rdza itd...)
[/URL
Finisz dnia następnego:
Pewne tematy jeszcze nie zostały usunięte...
Ale efekt i różnica jest konkretna
[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/407/wp000195.jpg/]
I jeszcze po woskowaniu oraz konserwacji gumy:
Kropelki śliczne i kształtne, chociaż mało ich bo woda strasznie szybko ucieka z felg
No troszkę kosztowało to pracy
Maćku zestaw troszkę budżetowo tj.
- APC bez rozcieńczania w celu usunięcia grubego syfu (może być piana aktywna)
- Tenzi Prix (Lepszy ironX ale 3 razy droższy) oba środki mają neutralne PH (7) a więc nie zniszczą felg - do usunięcia zabrudzeń pochodzenia metalicznego. Wymienione preparaty nadają się super do codziennej pielęgnacji ze względu na Ph neutralne.
I tutaj Tenzi Prix sobie nie poradził z mega wżerami więc pojechałem ostrzej i użyłem Tenzi ALUX (kwas butelka od 1l w górę) - kwas fosforowy na początku w stężeniu 1:3 nadal średnio szło więc pojechałem bez rozcieńczania no i efekty są.
Przy stosowaniu kwasów trzeba bardzo uważać na siebie oraz na felgi !!! by nie zrobić im kuku... Kwas fosforowy potrafi zmatowić szkło więc sami wiecie używać tylko gdy inne środki nie dają rady...
-Prikbort mac 124 do usuwania smarów, smoły asfaltu - nie tzreba po nim odtuszczać jest to preparat na bazie nafty ale znacznie mniej śmierdzący. Tutaj można spokojnie użyć nafty tylko później należałoby czymś odtłuścić powierzchnię
Zmywaki
microfibry
Szczoteczki do zębów
Wosk FK 1000
VP Traditional TYre dressing
Maćku zestaw troszkę budżetowo tj.
- APC bez rozcieńczania w celu usunięcia grubego syfu (może być piana aktywna)
- Tenzi Prix (Lepszy ironX ale 3 razy droższy) oba środki mają neutralne PH (7) a więc nie zniszczą felg - do usunięcia zabrudzeń pochodzenia metalicznego. Wymienione preparaty nadają się super do codziennej pielęgnacji ze względu na Ph neutralne.
I tutaj Tenzi Prix sobie nie poradził z mega wżerami więc pojechałem ostrzej i użyłem Tenzi ALUX (kwas butelka od 1l w górę) - kwas fosforowy na początku w stężeniu 1:3 nadal średnio szło więc pojechałem bez rozcieńczania no i efekty są.
Przy stosowaniu kwasów trzeba bardzo uważać na siebie oraz na felgi !!! by nie zrobić im kuku... Kwas fosforowy potrafi zmatowić szkło więc sami wiecie używać tylko gdy inne środki nie dają rady...
-Prikbort mac 124 do usuwania smarów, smoły asfaltu - nie tzreba po nim odtuszczać jest to preparat na bazie nafty ale znacznie mniej śmierdzący. Tutaj można spokojnie użyć nafty tylko później należałoby czymś odtłuścić powierzchnię
Zmywaki
microfibry
Szczoteczki do zębów
Wosk FK 1000
VP Traditional TYre dressing