Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Użytkownicy 1.9CDTi często opisują problem z zabrudzonym EGR,który się nie domyka przez co szybciej nasyca się DPF a błędu związanego z tym uszkodzeniem na kompie często brak.
Czyli proponujesz przeczyścić EGR tylko ja za bardzo nie wiem jak i chyba serwis mnie czeka we włoszech podjaddę jutro na komp bo tutaj diagnostyka nic nie kosztuje chociaż to jest miłe
Nie koniec z tym dieslem mam serdecznie dosyć co cwila coś moja żona jeździ fiestą 1.2b z 1998 roku już czwarty rok 162kkm na liczniku i naprawdę nic się z tym autem nie dzieje chyba się z nią zamienię moja Zośka niecałe 60tyś i nie ma miesiąca żeby coś było nie ok latem miałem problemy z immob teraz dpf ile można
właśnie wróciłem z serwisu zabrali się od razu za diagnozę niby egr ok ale wywołali proces wypalenia i ponoć jest nie prawidłowy gdyż się uruchamia ale jakby nie wypalał coś w rodzaju syzyfowej pracy panowie z ASO we Włoszech powiedzieli mi że u nich jak filtr dożywa 100000km to każą się cieszyć klientom u nich to też problem z górnej półki mają mi dzisiaj wymienić czujnik i sprawdzić czy pomoże jak tak to zapłacę za naprawę 60eur jak nie to tylko za godziny ich pracy 15eur i potem tylko wym dpfu jakieś 1400eur z robotą to ja już wolę sprzedać to cudo komuś innemu i odrazu kupuję benzynę
fysio1978, Spróbuj trochę przedmuchać Swoją ZB, tzn pojeździć na wyższych obrotach w krytycznych momentach pomogło wielu. A swoją drogą czujnik to dobry trop, a może to tylko przewód?
A przedmuchanie (metoda na tzw. "chama" to 3 lub 4 bieg Autostrada i trzymać tak z 3-4 tyś obrotów prze jakieś parenaście minimum kilometrów) rzeczywiście pomaga
Panowie ja mam inny problem. Co kilkadziesiąt kilometrów, jak dam na luz komputer pokazuje mi zużycie 4-5 l, tak jakby wypalał się dpf. Po czym po chwili zużycie wraca do do 0.7 l. Wypalanie dpf-a chyba powinno odbywać się nie co 30-40 km. Co o tym sądzicie?
s1lo pisze:Panowie ja mam inny problem. Co kilkadziesiąt kilometrów, jak dam na luz komputer pokazuje mi zużycie 4-5 l, tak jakby wypalał się dpf. Po czym po chwili zużycie wraca do do 0.7 l. Wypalanie dpf-a chyba powinno odbywać się nie co 30-40 km. Co o tym sądzicie?
4-5 l/h to wypalanie dpfu ale juz 4-5 l/100km to nie jest wypalania - mala roznica a zmienia
dla pewnosci mozesz auto przegonic porzadnie na autostradzie... czasem pomaga