[B]Rodzaje zawieszeń

Zawieszenie, koła, podwozie, układ kierowniczy, hamulce, opony itp.

Moderatorzy: Mariusz, Tazz

Wiadomość
Autor
Maniu

#16 Post autor: Maniu »

Ciekawi mnie czy jak jest IDS + i magiczny guzik to wraz ztym zawsze występuje CDC - stała kontrola amortyzacji. Bo np. ja mam iDS+ a oprócz tego napisane jest osobno CDC a kumpel wprawdzie mam Vectre z IDS+ i niema tak napisane ??

szymek

#17 Post autor: szymek »

kaliope pisze:Szukałem tych różnych amorów po necie.
Wygląda na to, że amory zwykłe i do wersji z zawieszeniem sportowym są w tej samej cenie:

zwykłe: http://seekpart24.com/search?c=number&q ... m=&as=&at=
zaw. sportowe: http://seekpart24.com/search?c=number&q ... m=&as=&at=


Natomiast dla ids+ są 3 razy droższe. Tu porównanie zwykłych i ids+:
zwykle: http://carpartsconnexion.co.uk/vauxhall ... 183826&p=1&
ids+: http://carpartsconnexion.co.uk/vauxhall ... year&cat=0&
witam
zobacz na tej stronie www.e-autoparts.pl ja od nich brałem sachsa, najlepsza cena na rynku.

kubik_CDTi

#18 Post autor: kubik_CDTi »

Maniu pisze:Ciekawi mnie czy jak jest IDS + i magiczny guzik to wraz ztym zawsze występuje CDC - stała kontrola amortyzacji. Bo np. ja mam iDS+ a oprócz tego napisane jest osobno CDC a kumpel wprawdzie mam Vectre z IDS+ i niema tak napisane ??
Tak ,CDC występuje z IDS+ zawsze.

klosow
Przeglądacz
Posty: 79
Rejestracja: 25 paź 2011, 23:07
Lokalizacja: okolice Warszawy
Model:

#19 Post autor: klosow »

Panowie,

Czy to:
F52 = PODWOZIE SPORTOWE ZMODYFIKOWANE
FX3 = PROGRAM STATECZNOŚCI ELEKTRONICZNEJ
JF5 = UŻYWANY ZE SPORTOWYM PEDAŁEM ZE STOPU
UJC = PRZEŁĄCZNIK TRYBU SPORTOWEGO
ZQ8 = UŻYWANE Z PODWOZIEM SPORTOWYM
rok prod. 2007 (BRG = IDENTYFIKACYJNY PUNKT ZWROTNY 2007 1/2 M.Y)

oznacza, że jest to zawieszenie IDS+ z regulowaną twardością zawieszenia (droższe amortyzatory) czy tylko obniżone?
Bo już naprawdę się pogubiłem :/

kubik_CDTi

#20 Post autor: kubik_CDTi »

Zwykłe,bo nie masz
FE4 SPECJALNY UKŁAD JEZDNY I KIEROWNICZY (IDS+)

szdarek

#21 Post autor: szdarek »

Witam!
Czy nie będzie wiekszego problemu jak zamienie amorki z ids na zwykłe?

Gruszki

#22 Post autor: Gruszki »

Witam,
Mam zawieszenie z IDS+ i mam pytanie czy można założyć tam zwykłe amory?? i jeśli tak to czy jest jeszcze jakaś rzecz którą się różni zwykła od Ids+ ??

ODPOWIEDZ

Wróć do „Podwozie”