Kody błędów
Moderator: Mariusz
Witam,
odczytajcie mi proszę kody błędów 'wymrugane przez kontrolkę'.
Dzięki.
Załączam link do filmu nagranego komórką.
http://marpik.com/20130320056.mp4
Pozdrawiam martenzz
odczytajcie mi proszę kody błędów 'wymrugane przez kontrolkę'.
Dzięki.
Załączam link do filmu nagranego komórką.
http://marpik.com/20130320056.mp4
Pozdrawiam martenzz
- Rybka
- Zafiromaniak
- Posty: 2733
- Rejestracja: 11 lut 2012, 19:53
- Imię: ROBERT
- Lokalizacja: Wólka Ogryzkowa[RPZ]
- Auto: ZAFIRA B
- Model: CDTI
- Oznaczenie silnika: Z19DTL
- Gender:
Moje oko wyczytało:
0170 Nieprawidłowy skład mieszanki - mieszanka za uboga lub za bogata
1405 Uszkodzenie zaworu EGR
Ale mogę się mylić. Niech ktoś potwierdzi.
0170 Nieprawidłowy skład mieszanki - mieszanka za uboga lub za bogata
1405 Uszkodzenie zaworu EGR
Ale mogę się mylić. Niech ktoś potwierdzi.
- Samer
- Bywalec
- Posty: 139
- Rejestracja: 09 maja 2009, 20:13
- Imię: Darek
- Lokalizacja: Toruń
- Auto: 1.8 140 KM
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z18XER
Podczas szybkiego nożnego sprawdzenia błędów pojawiło się kilka pozycji (ZB 1.:
020202 --> 0202 ---> Uszkodzenie w obwodzie wtryskiwacza cylindra 2
60130 ---> 0601 ---> Wewnętrzny moduł kontroli sterownika - zła suma kontrolna
161300 --> 1613 ---> Loss of DIM Serial Data lub Brak lub nieprawidłowy sygnał blokady rozruchu Blokada Rozruchu C-05
065070 --> 0650 ---> Uszkodzenie lampki kontrolnej pracy silnika MIL
161450 --> 1614 ---> ?
000000
Pomożecie mi to rozszyfrować?
020202 --> 0202 ---> Uszkodzenie w obwodzie wtryskiwacza cylindra 2
60130 ---> 0601 ---> Wewnętrzny moduł kontroli sterownika - zła suma kontrolna
161300 --> 1613 ---> Loss of DIM Serial Data lub Brak lub nieprawidłowy sygnał blokady rozruchu Blokada Rozruchu C-05
065070 --> 0650 ---> Uszkodzenie lampki kontrolnej pracy silnika MIL
161450 --> 1614 ---> ?
000000
Pomożecie mi to rozszyfrować?
- GOTI
- Zafiromaniak
- Posty: 3401
- Rejestracja: 30 paź 2012, 18:50
- Imię: Sebastian
- Lokalizacja: Mysłowice / Stamford
- Auto: Insignia
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: A18XER
- Gender:
- Kontakt:
Znalazłem coś takiego:MIRKO8 pisze:Witam Wszystkich. Nie mogę znaleźć opisu błędu P2075-05 autko dymi oraz spadek mocy. Wykasowanie op-comem nic nie daje, błąd natychmiast wraca. Czy to wina EGR ??? Pytam by nie demontować na darmo
P2075 Intake Manifold Tuning (IMT) Valve Position Sensor/Switch Circuit
+ Intake manifold air control actuator position sensor/switch -circuit malfunction
"...cokolwiek miałoby to znaczyć - nie wiem jakiś obwód czujnika powietrza dolotowego (przepływomierz?) Niech się ktoś z emigracji może wypowie..."
oraz wiadomości z forum:
P2075 Swirl Level Sensor Circuit Voltage Range/Performance B-024
P2075 Swirl Level Sensor Circuit Frequency Range/Performance C-018
P2075 Swirl Level Sensor Malfunction C-018
P2075 Swirl Level Sensor Circuit Open or High Voltage C-018
P2075 Swirl Level Sensor Circuit Low Voltage B-024
P2075 Swirl Level Sensor Circuit Range/Performance C-018
P2075 Swirl Level Control Solenoid Valve Stuck B-033
P2075 Swirl Level Control Solenoid Valve Frequency Range/Performance C-018
P2075 Swirl Level Control Solenoid Powerstage High Temperature C-018
P1011 - wtryskiwacz 1cylindra, zwarcie do masytofo pisze:czesc,
pomoze mi ktos rozszyfrowac kod bledu 101110?
Dzieki za pomoc.
Cześć,
Taki błąd pojawił mi się po check engine i trybie serwisowym, gdy przegoniłem swoje auto po A1, wcześniej stałem w korkach koło Torunia i zdarzyło mi się to co powyżej. Od tego czasu jakaś zamulona ta moja ZB(automat). Gubi, się trochę w zmianie biegów, jakby za wcześnie przełącza, lekko szarpie na zimnym. Bez dramatu, ale zmiana jest. Zrozumiałe jest dla mnie, że jeśli nie ma prawidłowego ciśnienia w turbo to i automat może się gubić.
Wcześniej tego nie było - zużycie w tak szybkim tempie?
Poprzedni właściciel regenerował EGR rok temu więc nie zakładam padaki w tym elemencie. Serwisy, płyny eksploatacyjne o czasie wymieniane.
Użytkuję auto jak należy. Ostatnio wymieniłem rozrząd z pompą c.ch. i chłodnicę klimy.
Rozumiem, że to problem z układem ciśnienia w turbo
Zakładam, że pod obciążeniem coś się rozszczelniło, zużyło - normalna rzecz.
Wiadomo - nie chcę popłynąć z kasą.
Teraz konkretne pytania - prośba Koledzy o namiar w Warszawie do:
a) członka klubu zk.pl, który jest w stanie i ma warunki ogarnąć temat tego błędu - oczywiście nie za uśmiech
b) warsztat, który zrobi diagnostykę i nie zabije mnie rachunkiem. Znajdzie przyczynę, a nie wymieni pół auta.
Bardzo dziękuję z góry za przychylne podejście.
Może ktoś miał takie przygody z Z19DTH w automacie?
Taki błąd pojawił mi się po check engine i trybie serwisowym, gdy przegoniłem swoje auto po A1, wcześniej stałem w korkach koło Torunia i zdarzyło mi się to co powyżej. Od tego czasu jakaś zamulona ta moja ZB(automat). Gubi, się trochę w zmianie biegów, jakby za wcześnie przełącza, lekko szarpie na zimnym. Bez dramatu, ale zmiana jest. Zrozumiałe jest dla mnie, że jeśli nie ma prawidłowego ciśnienia w turbo to i automat może się gubić.
Wcześniej tego nie było - zużycie w tak szybkim tempie?
Poprzedni właściciel regenerował EGR rok temu więc nie zakładam padaki w tym elemencie. Serwisy, płyny eksploatacyjne o czasie wymieniane.
Użytkuję auto jak należy. Ostatnio wymieniłem rozrząd z pompą c.ch. i chłodnicę klimy.
Rozumiem, że to problem z układem ciśnienia w turbo
Zakładam, że pod obciążeniem coś się rozszczelniło, zużyło - normalna rzecz.
Wiadomo - nie chcę popłynąć z kasą.
Teraz konkretne pytania - prośba Koledzy o namiar w Warszawie do:
a) członka klubu zk.pl, który jest w stanie i ma warunki ogarnąć temat tego błędu - oczywiście nie za uśmiech
b) warsztat, który zrobi diagnostykę i nie zabije mnie rachunkiem. Znajdzie przyczynę, a nie wymieni pół auta.
Bardzo dziękuję z góry za przychylne podejście.
Może ktoś miał takie przygody z Z19DTH w automacie?
- Bodek
- Zafiromaniak
- Posty: 16394
- Rejestracja: 17 paź 2010, 12:28
- Imię: Bodek
- Lokalizacja: Polska B
- Auto: Zafira_B_Cosmo
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt:
245258: http://www.zafiraklub.pl/viewtopic.php? ... sc&start=0msx pisze:panowie coto jest za blad
po wcisnieciu hamulca i gazu do podlogi przekrecony kluczyk na II pozycje wybija mi taki blad
245258
nie widze nigdzie w tych tabelkach takiego bledu jest 0245 i 0258 cczyli co mam dwa bledy?
"NADZIEJE LUDZI MĄDRYCH SĄ PEWNIEJSZE NIŻ BOGACTWO NIEUKÓW" - DEMOKRYT
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bogusław Kuduk, ps. Bodek + 30.11.2020. R.I.P.
-
- Zafiromaniak
- Posty: 750
- Rejestracja: 14 gru 2011, 12:33
- Imię: Mar
- Lokalizacja: Lublin
- Auto: Opel Zafira A
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z18XE
Hej!Może ktoś mi pomoże rozszyfrować mignięcia lampki kontrolnej (tej pomarańczowej-autko z kluczykiem). Metoda gaz-hamulec do oporu, lampka błyska w następujący sposób : 1 błysk, 5 błysków, 5 błysków, 5 błysków, 1 błysk... i już ciągle świeci.
Jadę co prawda do mechanika-elektronika w następnym miesiącu na czyszczenie przepustnicy, przepływomierza itp, to mi odczyta błędy, ale może tak się uda gdzieś je znaleźć??
Jadę co prawda do mechanika-elektronika w następnym miesiącu na czyszczenie przepustnicy, przepływomierza itp, to mi odczyta błędy, ale może tak się uda gdzieś je znaleźć??
Witam ja mam problem z moją zośką 2.0DTL mianowicie wywala błąd P0110 czyli "Czujnik temperatury powietrza zasysanego"
Po nagrzaniu do +/- 80stC wywala błąd P0725 oraz P1335 wyskakują 2 kontrolki awarii silniczek i taka chlodniczka z trybkiem (wentylatorem) obrotomierz wskazuje wtedy wartość 0 wolne obroty skaczą (nie chodzi równo )
Wg mojego typu padł czujnik położenia wału ?
Miał ktoś podobny problem ? proszę o porady
Po nagrzaniu do +/- 80stC wywala błąd P0725 oraz P1335 wyskakują 2 kontrolki awarii silniczek i taka chlodniczka z trybkiem (wentylatorem) obrotomierz wskazuje wtedy wartość 0 wolne obroty skaczą (nie chodzi równo )
Wg mojego typu padł czujnik położenia wału ?
Miał ktoś podobny problem ? proszę o porady
- GOTI
- Zafiromaniak
- Posty: 3401
- Rejestracja: 30 paź 2012, 18:50
- Imię: Sebastian
- Lokalizacja: Mysłowice / Stamford
- Auto: Insignia
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: A18XER
- Gender:
- Kontakt:
Dzisiaj podczas odczytywania błędów oprócz standardowego z EGRa wywaliło również:
P1613 - Immobiliser Control Module no/incorrect signal
P1614 - Immobiliser control Module incorrect signal
Wg. google translator coś z nieprawidłowym sygnałem z modułu sterującego imo :>
I teraz nie wiem czy mam sie bać czy nie
Dodam, że auto odpalało i odpala bez problemów
P1613 - Immobiliser Control Module no/incorrect signal
P1614 - Immobiliser control Module incorrect signal
Wg. google translator coś z nieprawidłowym sygnałem z modułu sterującego imo :>
I teraz nie wiem czy mam sie bać czy nie
Dodam, że auto odpalało i odpala bez problemów