Witam,
niedługo będę jechał oglądać zafiry z Piotrkowa Kujawskiego, na co zwrócić uwagę przy poszczególnych autach? Może jakaś Zafira odpada w ogóle obejrzenia? Proszę o opinie, czy warto się tam wybrać?
Po czym poznać czy Zośka ma krótką skrzynie czy dłuższą i którą lepiej szukać?
Pozdrawiam !
Temat poprawiłem, proszę się zapoznać z Regulaminem Działu: http://www.zafiraklub.pl/viewtopic.php?t=1838 i następne ogłoszenie wrzucić poprawnie - Bodek
Link: http://otomoto.pl/opel-zafira-1-8-16v-e ... 68664.html
Opel Zafira 1,8 16V ELEGANCE mod.2004
Moderator: Tunio999
Opel Zafira 1,8 16V ELEGANCE mod.2004
Ostatnio zmieniony 10 lip 2013, 22:02 przez 70m45, łącznie zmieniany 2 razy.
- Bodek
- Zafiromaniak
- Posty: 16394
- Rejestracja: 17 paź 2010, 12:28
- Imię: Bodek
- Lokalizacja: Polska B
- Auto: Zafira_B_Cosmo
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt:
załatw nr VIN - sprawdzimy jaka jest skrzynia.70m45 pisze:.....
Po czym poznać czy Zośka ma krótką skrzynie czy dłuższą i którą lepiej szukać?
.....
Skrzynia: http://www.zafiraklub.pl/viewtopic.php?t=2080
resztę poszukaj na forum - znajdziesz
"NADZIEJE LUDZI MĄDRYCH SĄ PEWNIEJSZE NIŻ BOGACTWO NIEUKÓW" - DEMOKRYT
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bogusław Kuduk, ps. Bodek + 30.11.2020. R.I.P.
- miodzik
- Zafiromaniak
- Posty: 3090
- Rejestracja: 23 lut 2013, 18:26
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Świdwin ZSD
- Auto: Zafira
- Model: A
- Oznaczenie silnika: Y20DTH
- Gender:
- Kontakt:
Moim zdaniem auto godne uwagi. Zwłaszcza, jeśli faktycznie kraj aktualnej rejestracji to Polska, jak jest napisane w aukcji. Odejdzie dodatkowe kilka set złotych na opłaty.
Formalne:
Niemieckie blachy - więc sprawdź sobie niezbędne dokumenty do rejestracji auta w Polsce (dwa dokumenty niemieckie rejestr.; książka; dwa lub trzy kluczyki; karta z kodami do auta i radia[to już dla ciebie, żebyś nie miał problemów]) + akcyza + opłata recyklingowa + przegląd techniczny w Polsce (niemiecki u nas nie jest honorowany przy rejestracji)
Techniczne:
oprócz standardowych czynności (szyby, lakier, wypadkowość, klimatyzacja, wizualna ocena co pod maską [osobiście nie lubie mytych o wyglądzie "jak z fabryki" bo po prostu nie widać skąd cieknie], jazda), z własnego doświadczenia polecam diagnostykę Tech2 na stacji Opla lub przez kogoś kto specjalizuje się w tych autach (lubią padać sondy lambda, komputery sterujące wtryskiem [niezbyt doskonała konstrukcyjna], przepływomierze itp.) i raczej nie rób tego u gościa u którego kupujesz
obowiązkowo ocena podwozia i elementów zawieszenia; wydech (element elastyczny; stan całego układu); układ kierowniczy lubi się pocić (jeszcze nic strasznego) lub cieknąć (to już naprawa)
im dokładniej sprawdzisz tym mniej niespodzianek (i napraw) później (a i tak czekają cie wydatki: opłata rejestracyjna (256), przegląd (100), opłata recyklingowa (500), ubezpieczenie, wymiana oleju, rozrząd (wedle uznania), filtry (olej, paliwo, powietrze), klocki i tarcze (zależy od stanu), klimatyzacja (filtr, czyszczenie, uzupełnienie czynnika)
a przede wszystkim bądź sceptyczny i zachowaj chłodną głowę (handlarz ma jeden cel - samochód który kupił sprzedać z zyskiem a jedyna jego inwestycja to Plak )
Jeśli pokonasz trudności i oddzielisz ziarno od plew to nagroda czeka cię wielka, bo Zafira to naprawdę świetny samochód
Powodzenia!
Niemieckie blachy - więc sprawdź sobie niezbędne dokumenty do rejestracji auta w Polsce (dwa dokumenty niemieckie rejestr.; książka; dwa lub trzy kluczyki; karta z kodami do auta i radia[to już dla ciebie, żebyś nie miał problemów]) + akcyza + opłata recyklingowa + przegląd techniczny w Polsce (niemiecki u nas nie jest honorowany przy rejestracji)
Techniczne:
oprócz standardowych czynności (szyby, lakier, wypadkowość, klimatyzacja, wizualna ocena co pod maską [osobiście nie lubie mytych o wyglądzie "jak z fabryki" bo po prostu nie widać skąd cieknie], jazda), z własnego doświadczenia polecam diagnostykę Tech2 na stacji Opla lub przez kogoś kto specjalizuje się w tych autach (lubią padać sondy lambda, komputery sterujące wtryskiem [niezbyt doskonała konstrukcyjna], przepływomierze itp.) i raczej nie rób tego u gościa u którego kupujesz
obowiązkowo ocena podwozia i elementów zawieszenia; wydech (element elastyczny; stan całego układu); układ kierowniczy lubi się pocić (jeszcze nic strasznego) lub cieknąć (to już naprawa)
im dokładniej sprawdzisz tym mniej niespodzianek (i napraw) później (a i tak czekają cie wydatki: opłata rejestracyjna (256), przegląd (100), opłata recyklingowa (500), ubezpieczenie, wymiana oleju, rozrząd (wedle uznania), filtry (olej, paliwo, powietrze), klocki i tarcze (zależy od stanu), klimatyzacja (filtr, czyszczenie, uzupełnienie czynnika)
a przede wszystkim bądź sceptyczny i zachowaj chłodną głowę (handlarz ma jeden cel - samochód który kupił sprzedać z zyskiem a jedyna jego inwestycja to Plak )
Jeśli pokonasz trudności i oddzielisz ziarno od plew to nagroda czeka cię wielka, bo Zafira to naprawdę świetny samochód
Powodzenia!
- Bodek
- Zafiromaniak
- Posty: 16394
- Rejestracja: 17 paź 2010, 12:28
- Imię: Bodek
- Lokalizacja: Polska B
- Auto: Zafira_B_Cosmo
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt:
Zamykam - Archiwum70m45 pisze:dzięki wielkie za info, niestety auto z linka już sprzedane... będę szukał dalej...
"NADZIEJE LUDZI MĄDRYCH SĄ PEWNIEJSZE NIŻ BOGACTWO NIEUKÓW" - DEMOKRYT
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bogusław Kuduk, ps. Bodek + 30.11.2020. R.I.P.