Opel Zafira 1.7 CDTI SERWIS ASO BEZWYPADKOWA dixi car raszyn
Moderator: Tunio999
Opel Zafira 1.7 CDTI SERWIS ASO BEZWYPADKOWA dixi car raszyn
Będę wdzięczny za wasze sugestie odnośnie samochodu z ofercie dealera. Ma być po wymianie skrzyni biegów i modułu.
VIN W0L0AHM759G076273
link http://www.g2.pl/samochod.php?idsamochodu=82348
Ostatnio zmieniony 24 lip 2013, 19:41 przez gck01, łącznie zmieniany 1 raz.
- janekW67
- Zafiromaniak
- Posty: 4085
- Rejestracja: 16 sty 2012, 16:59
- Imię: Janek
- Lokalizacja: Słupca
- Auto: Opel Zafira B 1.8 Njoy
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z18XER
- Gender:
- Kontakt:
Dealer oferujący to auto ogłasza się,że jest zrzeszony w G2. Kilka słów jak to działa w Niemczech. Auta oferowane w G2 w niemieckich salonach samochodowych są w pełni sprawne, bez wad ukrytych i objęte gwarancją. G2 dzieli się na kilka rodzajów i od tego uzależniona jest długość gwarancji na dane auto. Dlatego też niemiecki dealer nie pozwoli sobie na sprzedaż wadliwego samochodu, bo straciłby renomę,a konkurencja tam jest duża. In minus systemu G2 jest to,że auta w ten sposób sprzedawane są dużo droższe. Jak się ma G2 do polskiej rzeczywistości to nie mam pojęcia, ale ja osobiście pojechałbym obejrzeć to auto.
Oczywiście!
bylem wczoraj zobaczyć na miejscu ten samochód. nawet , krótka jazdę odbyłem. sprzedawca zapewniał mnie że blacharsko ma tylko jeden przedni błotnik naprawiany. ( nie miałem czujnika więc nie mogę potwierdzić)w środku faktycznie czyściutko, fajnie skonfigurowany jedyny minus dla wyposażenia jak dla mnie to brak halogenów z przodu. przy odpaleniu samochodu jak samochód zimny można było zauważyć że silnik trochę nie równo pracuje i zapaliła się lampka kontrolna silnika która po chwili jak już silnik złapał temperaturę zgasła. sprzedawca zapewnił ze usterka ma być usunięta i wszystko ma grać. Na samochód udzielona jest gwarancja dealerska na 3 miesiące, gwarancja G2 na rok może byc ale trzeba dopłacić ok. 1200zl.
-
- Zafiromaniak
- Posty: 678
- Rejestracja: 05 sty 2010, 22:59
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp. [FG]
- Auto: Zafiry
- Model: wszystkie
- Oznaczenie silnika: różne
- Gender:
A auto było rozkodowane? Mi to wygląda na auto z Belgii!
Uważaj na ten sławny serwis ASO , nawet tu na forum były przykłady Zafir z cofnietym przez nich licznikiem.
Ps. Sprawdziłem, auto z Belgii!
Sam woze z Belgii bo tam są dobrze wyposażone, utrzymane leasingowe auta. Polecam auta z Belgii.
Trochę niepotrzebne to mataczenie co do pochodzenia - ale to standard chyba w Dixi Car.
Uważaj na ten sławny serwis ASO , nawet tu na forum były przykłady Zafir z cofnietym przez nich licznikiem.
Ps. Sprawdziłem, auto z Belgii!
Sam woze z Belgii bo tam są dobrze wyposażone, utrzymane leasingowe auta. Polecam auta z Belgii.
Trochę niepotrzebne to mataczenie co do pochodzenia - ale to standard chyba w Dixi Car.
sklepik z Zafirami B i C
- Bodek
- Zafiromaniak
- Posty: 16394
- Rejestracja: 17 paź 2010, 12:28
- Imię: Bodek
- Lokalizacja: Polska B
- Auto: Zafira_B_Cosmo
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt:
VIN: W0L0AHM759G076273 Kod modelu: 0QN75 Kod opakowania: JE61 REG: Data produkcji: 15052009
W0L:General Motors
0:Pojazd Nie Specjalny
A:Astra Platform
H:2004 Platform Generation
M75:Monocab (Zafira)
9:2009
G:Gliwice
076273:SERIAL NUMBER
18X = KOLOR WYKOŃCZENIA SIEDZENIA - CIEMNY WĘGIEL DRZEWNY
1RU = LAKIER ZEWNĘTRZNY, PATRZ TABELA LAKIERÓW W PRZEDMOWIE KATALOGU MODELÓW
2J1 = POKRYCIE,WNĘTRZE PODŁOGI,STANDARDOWE
5EA = PAKIET REDUKUJĄCY EMISJĘ CO2
80I = WNĘTRZE-CZARNY
80Y = WYKOŃCZENIE PŁATU DRZWI,CZARNY
A51 = PRZEDNIE SIEDZENIE KUBEŁKOWE
AH4 = FOTEL PRZEDNI,KIEROWCY,RĘCZNY SZEŚCIODROŻNY
AHA = Z REGULACJĄ PODPARCIA LĘDŹWIOWEGO
AJ0 = ZAGŁÓWEK,TYLNY,TKANINA,DWA
AV4 = TYLNA KANAPA DZIELONA
AY0 = PODUSZKA POWIETRZNA,DACH,PRZÓD
AY5 = ZAGŁOWEK,TYLNY,TKANINA,ŚRODKOWY
B75 = POKRYCIE BAGAŻY,ZESP.
B86 = KOLOR LISTWY BOKU NADWOZIA
BLE = LISTWA WEWNĘTRZNA DRZWI, MATOWY CHROM
BLG = LISTWA WEWN. TABL. ROZDZ., MATOWY CHROM
BSI = IDENT.PUNKT EFEKTYWNY CON.
BW7 = OKLEINA OZDOBNA ZEWNĘTRZNEGO SŁUPKA
C68 = DLA KLIMATYZACJI ELEKTRONICZNEJ
C95 = ŚWIATŁO,SUFITOWE,ZESP.,Z PODWÓJNĄ LAMPKĄ DO CZYTANIA
CE1 = WYCIERACZKA,PRZEDNIA,SYSTEM PRACY IMPULSOWEJ
CT1 = DLA BELGII
D75 = KLAMKA,ZESP.,ZEWNĘTRZNA
DD8 = DLA LUSTERKA WEWNĘTRZNEGO CZUŁEGO NA ŚWIATŁO
DDG = LUSTERKO,ELEKTRYCZNE,PRAWE-LEWE
DDU = LUSTERKO,ZESP.
DP6 = OBUDOWA
DVA = ZESTAW WSKAŹNIKÓW,CZARNY,PIERŚCIENIE CZARNE ZE SREBRNYM WIERZCHOŁKIEM
E4Q = ENJOY
ECA = KLUCZYK
FX3 = PROGRAM STATECZNOŚCI ELEKTRONICZNEJ
FX4 = PRZEŁOŻENIE KOŃCOWE PRZEKŁADNI GŁÓWNEJ 3.35
FZ3 = PROGRAM ZWIĘKSZONEJ STABILNOŚCI ELEKTRONIKI
G62 = MOCOWANIE NA 5 ŚRUB
JL9 = ABS
K13 = UŻYWANY Z FILTREM CZĄSTEK STAŁYCH UKŁADU WYDECHOWEGO
K34 = STEROWANIE TEMPOMATU
K60 = ALTERNATOR,100A
KC7 = GNIAZDO ELEKTRYCZNE, TYLNE SIEDZENIE
KCL = KANAŁ OGRZEWANIA,TYLNY PASAŻER 2-GA POZYCJA
LHD = KIEROWNICA PO LEWEJ
LPV = SILNIK WYSOKOPRĘŻNY Z17DTJ[LPV],A17DTJ[LPV]
MF3 = RĘCZNA SKRZYNIA BIEGÓW,6 BIEGOWA (M32-6 WR)
MM3 = UŻYWANY(-A,-E) Z RĘCZNĄ SKRZYNIĄ BIEGÓW
N34 = KIEROWNICA,TRZY SZPRYCHY,SKÓRA,ZESP.
NC0 = WYPOSAŻENIE,UNIA EUROPEJSKA
NR1 = DO ZĘBATKI O MNIEJSZYM SKOKU
NT4 = EMISJA SPALIN,EEC 05
NZX = KOŁPAK,KOŁA
OER
OEY
OFM
OHA = LOKALNY GM W EUROPE OHA
QGF = OPONY,205/55 R 16-91H
QN1 = KOŁO,JEZDNE,STALOWE,61/2JX16
QQ5 = DLA KOŁA ZAPASOWEGO O PEŁNYCH WYMIARACH
R2L
T2Q = REFLEKTORY,AUTOMATYCZNE WŁĄCZANIE-WYŁĄCZANIE
T9M = WYKOŃCZENIE ELBA
T9T = 'ECOFLEX'
TGV
TM7 = AKUMULATOR,60AH
TPV = KRATA WLOTU,CZARNA,Z CHROMOWANYM PASKIEM
TR0 = OŚWIETL. WNĘTRZA,DACH,TYŁ,OSTRZEGAWCZE I PODWÓJNE DO CZYTANIA
TRP = RAMA RADIA
TSP = LAMPA USTAWIANA,ZESP.,OŚW. WNĘTRZA
TSQ = LAMPA WNĘTRZA DELUXE
TTB = OŚWIETLENIE WNĘTRZA,DACH,TYLNE OSTRZEG. I PODWÓJNE DO CZYTANIA,3-CI RZĄD
TTO = WYPOSAŻENIE RADIA - UKŁAD CHŁODZENIA
TTX = DLA ZŁĄCZA DODATK. SPRZĘTU RADIOWEGO
U3C
U55
U66 = GŁOŚNIKI,7
U68 = KOMPUTER INFORMACYJNY
U71 = ANTENA DACHOWA,ZESP.
UAJ = INFORMACJE GRAFICZNE - WYŚWIETLACZ KOLOROWY
UCL = RADIO AM/FM STEREO,SZUKANIE,DVD,NAWIGACJA,ETR,WYCISZANIE
UD5 = CZUJNIK,SYSTEM PILOTOWY POSTOJU
UH0 = OSTRZEŻENIE O ZAPIĘCIU PASÓW BEZPIECZEŃSTWA,LEWA STRONA
UJ3
UWA = INSTALACJA DO TELEFONU KOMÓRKOWEGO,Z REGULACJĄ GŁOŚNOŚCI I BLUETOOTH
V2T = BAGAŻNIK PRZYCZEPNY,BAGAŻNIK,DACH,POWŁOKA PROSZKOWA
V3D = BAGAŻNIK DACHOWY - BEZBARWNY DACH,CZARNY
V4M = WYPOSAŻENIE 5-GWIAZDKOWE,PAKIET NCAP
VG2 = WOSK ZABEZPIECZAJĄCY,USUNĄĆ
VU2 = ŚRODEK TABLICY ROZDZ.,MATOWY CHROM
W1Y = DLA PRZYPADKU STEROWANIA RADIA NA KIEROWNICY
W4Y
W5T = TABLICZKA SILNIKA,USUNIĘTA
WBE = WYPOSAŻENIE JEDNOSTKI ODBIORNIKA,RADIO
WBG = WYPOSAŻENIE JEDNOSTKI ODBIORNIKA,GPS
WEG = IDENT.PUNKT EFEKTYWNY CON.
WFR = TKANINA WYKOŃCZENIOWA,TWIST/ELBA
XA3 = OPEL
XK1 = DLA BELGII
Y67 = WYMAGANE,GDY ZAMONTOWANO WYŚWIETLACZ POZOSTAŁYCH USŁUG
Z0D = DLA BELGII
Z1F = CZUJNIK,SYSTEM OGRANICZAJĄCY,LEWY
W0L:General Motors
0:Pojazd Nie Specjalny
A:Astra Platform
H:2004 Platform Generation
M75:Monocab (Zafira)
9:2009
G:Gliwice
076273:SERIAL NUMBER
18X = KOLOR WYKOŃCZENIA SIEDZENIA - CIEMNY WĘGIEL DRZEWNY
1RU = LAKIER ZEWNĘTRZNY, PATRZ TABELA LAKIERÓW W PRZEDMOWIE KATALOGU MODELÓW
2J1 = POKRYCIE,WNĘTRZE PODŁOGI,STANDARDOWE
5EA = PAKIET REDUKUJĄCY EMISJĘ CO2
80I = WNĘTRZE-CZARNY
80Y = WYKOŃCZENIE PŁATU DRZWI,CZARNY
A51 = PRZEDNIE SIEDZENIE KUBEŁKOWE
AH4 = FOTEL PRZEDNI,KIEROWCY,RĘCZNY SZEŚCIODROŻNY
AHA = Z REGULACJĄ PODPARCIA LĘDŹWIOWEGO
AJ0 = ZAGŁÓWEK,TYLNY,TKANINA,DWA
AV4 = TYLNA KANAPA DZIELONA
AY0 = PODUSZKA POWIETRZNA,DACH,PRZÓD
AY5 = ZAGŁOWEK,TYLNY,TKANINA,ŚRODKOWY
B75 = POKRYCIE BAGAŻY,ZESP.
B86 = KOLOR LISTWY BOKU NADWOZIA
BLE = LISTWA WEWNĘTRZNA DRZWI, MATOWY CHROM
BLG = LISTWA WEWN. TABL. ROZDZ., MATOWY CHROM
BSI = IDENT.PUNKT EFEKTYWNY CON.
BW7 = OKLEINA OZDOBNA ZEWNĘTRZNEGO SŁUPKA
C68 = DLA KLIMATYZACJI ELEKTRONICZNEJ
C95 = ŚWIATŁO,SUFITOWE,ZESP.,Z PODWÓJNĄ LAMPKĄ DO CZYTANIA
CE1 = WYCIERACZKA,PRZEDNIA,SYSTEM PRACY IMPULSOWEJ
CT1 = DLA BELGII
D75 = KLAMKA,ZESP.,ZEWNĘTRZNA
DD8 = DLA LUSTERKA WEWNĘTRZNEGO CZUŁEGO NA ŚWIATŁO
DDG = LUSTERKO,ELEKTRYCZNE,PRAWE-LEWE
DDU = LUSTERKO,ZESP.
DP6 = OBUDOWA
DVA = ZESTAW WSKAŹNIKÓW,CZARNY,PIERŚCIENIE CZARNE ZE SREBRNYM WIERZCHOŁKIEM
E4Q = ENJOY
ECA = KLUCZYK
FX3 = PROGRAM STATECZNOŚCI ELEKTRONICZNEJ
FX4 = PRZEŁOŻENIE KOŃCOWE PRZEKŁADNI GŁÓWNEJ 3.35
FZ3 = PROGRAM ZWIĘKSZONEJ STABILNOŚCI ELEKTRONIKI
G62 = MOCOWANIE NA 5 ŚRUB
JL9 = ABS
K13 = UŻYWANY Z FILTREM CZĄSTEK STAŁYCH UKŁADU WYDECHOWEGO
K34 = STEROWANIE TEMPOMATU
K60 = ALTERNATOR,100A
KC7 = GNIAZDO ELEKTRYCZNE, TYLNE SIEDZENIE
KCL = KANAŁ OGRZEWANIA,TYLNY PASAŻER 2-GA POZYCJA
LHD = KIEROWNICA PO LEWEJ
LPV = SILNIK WYSOKOPRĘŻNY Z17DTJ[LPV],A17DTJ[LPV]
MF3 = RĘCZNA SKRZYNIA BIEGÓW,6 BIEGOWA (M32-6 WR)
MM3 = UŻYWANY(-A,-E) Z RĘCZNĄ SKRZYNIĄ BIEGÓW
N34 = KIEROWNICA,TRZY SZPRYCHY,SKÓRA,ZESP.
NC0 = WYPOSAŻENIE,UNIA EUROPEJSKA
NR1 = DO ZĘBATKI O MNIEJSZYM SKOKU
NT4 = EMISJA SPALIN,EEC 05
NZX = KOŁPAK,KOŁA
OER
OEY
OFM
OHA = LOKALNY GM W EUROPE OHA
QGF = OPONY,205/55 R 16-91H
QN1 = KOŁO,JEZDNE,STALOWE,61/2JX16
QQ5 = DLA KOŁA ZAPASOWEGO O PEŁNYCH WYMIARACH
R2L
T2Q = REFLEKTORY,AUTOMATYCZNE WŁĄCZANIE-WYŁĄCZANIE
T9M = WYKOŃCZENIE ELBA
T9T = 'ECOFLEX'
TGV
TM7 = AKUMULATOR,60AH
TPV = KRATA WLOTU,CZARNA,Z CHROMOWANYM PASKIEM
TR0 = OŚWIETL. WNĘTRZA,DACH,TYŁ,OSTRZEGAWCZE I PODWÓJNE DO CZYTANIA
TRP = RAMA RADIA
TSP = LAMPA USTAWIANA,ZESP.,OŚW. WNĘTRZA
TSQ = LAMPA WNĘTRZA DELUXE
TTB = OŚWIETLENIE WNĘTRZA,DACH,TYLNE OSTRZEG. I PODWÓJNE DO CZYTANIA,3-CI RZĄD
TTO = WYPOSAŻENIE RADIA - UKŁAD CHŁODZENIA
TTX = DLA ZŁĄCZA DODATK. SPRZĘTU RADIOWEGO
U3C
U55
U66 = GŁOŚNIKI,7
U68 = KOMPUTER INFORMACYJNY
U71 = ANTENA DACHOWA,ZESP.
UAJ = INFORMACJE GRAFICZNE - WYŚWIETLACZ KOLOROWY
UCL = RADIO AM/FM STEREO,SZUKANIE,DVD,NAWIGACJA,ETR,WYCISZANIE
UD5 = CZUJNIK,SYSTEM PILOTOWY POSTOJU
UH0 = OSTRZEŻENIE O ZAPIĘCIU PASÓW BEZPIECZEŃSTWA,LEWA STRONA
UJ3
UWA = INSTALACJA DO TELEFONU KOMÓRKOWEGO,Z REGULACJĄ GŁOŚNOŚCI I BLUETOOTH
V2T = BAGAŻNIK PRZYCZEPNY,BAGAŻNIK,DACH,POWŁOKA PROSZKOWA
V3D = BAGAŻNIK DACHOWY - BEZBARWNY DACH,CZARNY
V4M = WYPOSAŻENIE 5-GWIAZDKOWE,PAKIET NCAP
VG2 = WOSK ZABEZPIECZAJĄCY,USUNĄĆ
VU2 = ŚRODEK TABLICY ROZDZ.,MATOWY CHROM
W1Y = DLA PRZYPADKU STEROWANIA RADIA NA KIEROWNICY
W4Y
W5T = TABLICZKA SILNIKA,USUNIĘTA
WBE = WYPOSAŻENIE JEDNOSTKI ODBIORNIKA,RADIO
WBG = WYPOSAŻENIE JEDNOSTKI ODBIORNIKA,GPS
WEG = IDENT.PUNKT EFEKTYWNY CON.
WFR = TKANINA WYKOŃCZENIOWA,TWIST/ELBA
XA3 = OPEL
XK1 = DLA BELGII
Y67 = WYMAGANE,GDY ZAMONTOWANO WYŚWIETLACZ POZOSTAŁYCH USŁUG
Z0D = DLA BELGII
Z1F = CZUJNIK,SYSTEM OGRANICZAJĄCY,LEWY
"NADZIEJE LUDZI MĄDRYCH SĄ PEWNIEJSZE NIŻ BOGACTWO NIEUKÓW" - DEMOKRYT
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bogusław Kuduk, ps. Bodek + 30.11.2020. R.I.P.
mam pytanie do fachowców. zauważyłem że tylni zderzak jest przytwierdzony bardzo blisko tylnych błotników, można powiedzieć że przylega twardo do nich a z jednej strony róg zderzaka delikatnie odstaje od błotnika. przedni zderzak ma niewielka ale ma przestrzeń od zderzaków. czy to normalna prawidłowość w tych samochodach. tak naprawdę w komisie przy salonie sa jeszcze chyba 4 zafiry i przy 2 ta zasada powtarza się.
- Bodek
- Zafiromaniak
- Posty: 16394
- Rejestracja: 17 paź 2010, 12:28
- Imię: Bodek
- Lokalizacja: Polska B
- Auto: Zafira_B_Cosmo
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt:
U mnie jest z przodu większa szpara, ale to ze względu na to, że był już 3 razy ściągany, z tyłu natomiast przylega idealnie - szpara jest znikoma.gck01 pisze:mam pytanie do fachowców. zauważyłem że tylni zderzak jest przytwierdzony bardzo blisko tylnych błotników, można powiedzieć że przylega twardo do nich a z jednej strony róg zderzaka delikatnie odstaje od błotnika. przedni zderzak ma niewielka ale ma przestrzeń od zderzaków. czy to normalna prawidłowość w tych samochodach. tak naprawdę w komisie przy salonie sa jeszcze chyba 4 zafiry i przy 2 ta zasada powtarza się.
"NADZIEJE LUDZI MĄDRYCH SĄ PEWNIEJSZE NIŻ BOGACTWO NIEUKÓW" - DEMOKRYT
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bogusław Kuduk, ps. Bodek + 30.11.2020. R.I.P.
dokładnie wydaje mi sie że silniczek jest ok. Tak naprawdę wszystko zależy od jakości turbiny. każdy powinien dopasować sobie silnik do własnych potrzeb. do tego ile pokonujemy kilometrów rocznie i gdzie w większości jeździmy. Wówczas i koszty eksploatacji będą zrównoważone. Pewnie większość z nas pokonuje rocznie do 20000 km w tym przynajmniej polowa po miastach i w korkach. wydaje mi się ze najlepszym rozwiązaniem jest silnik benzynowy albo mały diesel. Ale to jest moje odczucie prywatne
- _tosiek_
- Przeglądacz
- Posty: 92
- Rejestracja: 23 lut 2013, 16:43
- Imię: Tosiek
- Lokalizacja: DLE
- Auto: Zafira
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DTH
- Gender:
Jeżeli tak planujesz użytkować to autko to chyba lepiej benzyna. Ten pojazd ma DPFa który przy krótkich odcinkach będzie się b. często wypalał = zwiększone spalanie + problemy z DPF. Zorientuj się jak jest z wycięciem DPFa (np. u TuneForce'a albo Heko) w tym 1.7. W tej kwestii akurat lepszy silnik 1.9 (100/120/150 KM) - robią to bez problemu.gck01 pisze:Pewnie większość z nas pokonuje rocznie do 20000 km w tym przynajmniej polowa po miastach i w korkach. wydaje mi się ze najlepszym rozwiązaniem jest silnik benzynowy albo mały diesel
Generalnie 110 KM wystarczy do miasta, w trasie może trochę brakować przy wyprzedzaniu.