to ile te maty ważą 100kg??toka pisze:ja zawsze używałem bitumicznych mat, ale są bardzo ciężkie i w porównaniu do mojego byłego samochodu, teraz mam więcej furtek i nie chcę tak obciążać samochodu.
[TUT/A] Montaż/Wymiana głośników w tylnych drzwiach
Moderator: Sebu$
nie ważyłem, ale jak kupiłem 5 kawałków, to ok 15kg. zafira ma trochę więcej do wygłuszenia niż astra cabrio. poza tym od bitumicznej ze względu na wagę musiałem raz na pół roku wymieniać trzpienie w drzwiach i je regulować. tu mam lekki drzwi i wolałbym żeby tak zostałocieniassss pisze:to ile te maty ważą 100kg??toka pisze:ja zawsze używałem bitumicznych mat, ale są bardzo ciężkie i w porównaniu do mojego byłego samochodu, teraz mam więcej furtek i nie chcę tak obciążać samochodu.
- GOTI
- Zafiromaniak
- Posty: 3401
- Rejestracja: 30 paź 2012, 18:50
- Imię: Sebastian
- Lokalizacja: Mysłowice / Stamford
- Auto: Insignia
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: A18XER
- Gender:
- Kontakt:
Oryginalne głośniki są idealnie dopasowane do płaszczyzny drzwi, a nieoryginalne mają jeden "wzór" i są płaskie, więc dlatego należy zastosować dystanse.aneta pisze:kolego czy te dystanse z mdfu są zawsze potrzebne?.mam założyć głośniki 130 czy będzie jakiś problem bez tych dystansów proszę o odpowiedż i może jakieś porady
Jakie dystanse założysz to już twoja wola, dostępne są z MDFu i plastikowe - moim zdaniem lepiej dopłacić troche i kupić te z MDF, ponieważ lepiej dopasują sie do drzwi
- GOTI
- Zafiromaniak
- Posty: 3401
- Rejestracja: 30 paź 2012, 18:50
- Imię: Sebastian
- Lokalizacja: Mysłowice / Stamford
- Auto: Insignia
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: A18XER
- Gender:
- Kontakt:
Jeżeli kupisz dobry zestaw odseparowany to jest on na tyle dobrze skonstruowany, że zwrotnice ograniczają w bardzo znacznym stopniu dźwięk na głośniki wysokotonowe.
Ja kupowałem taką podstawe można powiedzieć (bo do średniej półki to one sie raczej nie zaliczają), ale za to mam regulacje tonami w radiu więc wysokie tony są zmniejszone i jest
Ja kupowałem taką podstawe można powiedzieć (bo do średniej półki to one sie raczej nie zaliczają), ale za to mam regulacje tonami w radiu więc wysokie tony są zmniejszone i jest
Ja mam w Clarionie sporo ustawień, ale na serii już nic więcej nie zrobię.
W poprzednich samochodach po włożeniu zestawu separowanego Hertz-a trochę się poprawiło (nie na tyle żeby dać za niego prawie 400zł), ale jak wkładałem czarną serię Blaupunkta, to wiedziałem, że nie było warto (też separowany). W zafirze najpierw chyba się zajmę syczkami i jeśli nie będzie szału, to zmienię też dół. Na niskie tony mam inny patent, ale nie będę na razie mówił, bo nic z tym nie robię.
aneta, co do tych dystansów z MDF. Zaopatrz się jeszcze w silikon w wyciskanej tubie, bo nie każdy dystans pasuje idealnie i czasami trzeba między blachę, a dystans troszkę wstrzelić.
W poprzednich samochodach po włożeniu zestawu separowanego Hertz-a trochę się poprawiło (nie na tyle żeby dać za niego prawie 400zł), ale jak wkładałem czarną serię Blaupunkta, to wiedziałem, że nie było warto (też separowany). W zafirze najpierw chyba się zajmę syczkami i jeśli nie będzie szału, to zmienię też dół. Na niskie tony mam inny patent, ale nie będę na razie mówił, bo nic z tym nie robię.
aneta, co do tych dystansów z MDF. Zaopatrz się jeszcze w silikon w wyciskanej tubie, bo nie każdy dystans pasuje idealnie i czasami trzeba między blachę, a dystans troszkę wstrzelić.