Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
samson pisze:Filtr??? Tam sa zwykle zarowki wiec o jakiej barwie piszesz?
W tym liczniku, który aktualnie posiadam owszem były żarówki - barwa "bursztynowa" i jest tam filtr taki pomarańczowo-żółty w takim kolorze są wykonane cyferki i znaczniki i niestety po włożeniu diod białych SMD podświetlenie jest w kolorze kremowym.
Natomiast w wyświetlaczu TID do radia CCRT700 jest filtr - żółta plexia. Jak tam były żarówki to barwa była "bursztynowa"
Z TIDem to raczej nie ma problemu trzeba tylko tą plexie zamienić na białą (przezroczystą lub mleczną).
Gorzej jest z licznikiem. Stad moje pytanie czy te liczniki z obrotomierzem x1000 maja filtr? i czy można taki licznik bez problemu i zmiany parametrów zamienić z tym, który posiadam?
samson pisze:Ja u siebie wymienialem caly licznik i nie ma problemow tylko przebieg musisz skorygowac(jesli chcesz) Jezeli wymieniasz same tarcze to uwazaj na to ze jest dwoch producentow licznikow VDO i TRW i troche sie roznia.
nie wiem czy dobrze rozumiem, ale przebieg samochodu jest zapisany w liczniku i po wymianie całego licznika nie będę miał danych kilometrowych, które były w pierwotnym liczniku ?
Nie jestem gruby i nie mam nadwagi. Wyniki są poprawne ! Ale kurde wyszło mi, że mam znaczny niedobór wzrostu
i już wiem, że nie jestem stary - jestem po prostu RETRO ....
Nie jestem gruby i nie mam nadwagi. Wyniki są poprawne ! Ale kurde wyszło mi, że mam znaczny niedobór wzrostu
i już wiem, że nie jestem stary - jestem po prostu RETRO ....
ekmir pisze:Nigdy nic nie wiadomo ale możesz mieć przypadkiem lepsze dane
wiem, wiem ... ale wolę gorzką prawdę niż słodkie kłamstwo
Nie jestem gruby i nie mam nadwagi. Wyniki są poprawne ! Ale kurde wyszło mi, że mam znaczny niedobór wzrostu
i już wiem, że nie jestem stary - jestem po prostu RETRO ....
Witam, w związku że jestem nowy i nie mogę założyć swojego tematu postanowiłem napisać o moim problemie w tym temacie
Przede wszystkim witam wszystkich
mam taki problem z zfairką, autko dopiero co zakupione ,nie działało podświetlanie wyświetlacza kilometrów ,po wymianie żaróweczki wszytko ładnie zaczeło się wyświetlać po za jednym ,stan licznika to 000000 oraz dzienny 0,0.Świeciła się również inspekcja którą skasowałem.Prędkościomierz oraz inne przyrządy z licznika działają idealnie ,licznik na 99% nie był cofany ,autko przyjechało z Francji bez polskich pośredników.Gdzie mogę szukać przyczyny takich wskazań przebiegu ? Szukać speca od naprawy liczników czy lepiej kupić nowy licznik ?
Przy wymianie licznika spowodowanej chęcią uzyskania białego podświetlenia pojawił się problem braku sygnalizacji kontroli trakcji TC w tym zamontowanym (bez filtrów) z obrotomierzem x1000.
Licznik, który był oryginalnie w aucie miał obrotomierz x100 i tarcze pokryte filtrem. Po załączeniu zapłonu albo jak auto wpadało w poslizg zapalała się kontrolka/sygnalizacja kontroli trakcji TC. Ten który podmieniłem z uwagi na podświetlenie niestety tej sygnalizacji nie ma.
Co może być przyczyna takiej sytuacji (uszkodzona zarówka/dioda czy też może jej brak)?
W jaki sposób realizowana jest ta sygnalizacja?
ekmir pisze:Przy wymianie licznika spowodowanej chęcią uzyskania białego podświetlenia pojawił się problem braku sygnalizacji kontroli trakcji TC w tym zamontowanym (bez filtrów) z obrotomierzem x1000.
Licznik, który był oryginalnie w aucie miał obrotomierz x100 i tarcze pokryte filtrem. Po załączeniu zapłonu albo jak auto wpadało w poslizg zapalała się kontrolka/sygnalizacja kontroli trakcji TC. Ten który podmieniłem z uwagi na podświetlenie niestety tej sygnalizacji nie ma.
Co może być przyczyna takiej sytuacji (uszkodzona zarówka/dioda czy też może jej brak)?
W jaki sposób realizowana jest ta sygnalizacja?
Witam, z ciekawości dopytam czy udało się rozwiązać temat ? jestem na świeżo z tym tematem i z chęcią się dowiem co udało się ustalić
Troszke mało miałem czasu i jeszcze nie rozwiązałem tej kewstii (kontrolki TC). Nie znalazłem też niestety żadnych informacji w tym zakresie.
Będę jeszcze nad tym pracował
Witam , panowie mam taki dylemat , potrzebuję wymienić licznik w mojej ZA 1.8 benz+lpg 2003r . Mam w swoich zegarach obrotomierz ze skalą co 10 x 100 obr. Czy nie będzie żadnego problemu jak zamienię go na obrotomierz ze skalą co 1 x 1000. Obydwa są do 7000 obr. Z góry dzięki . Pozdrawiam darek926
Ok, dzięki Elektronik , dam znać jak wymienię , ale czy na pewno nie będzie problemów z zamianą obrotomierza z 10 x 100 na 1 x 1000 obrotów . Bo jak już kupię to odwrotu nie będzie .
Panowie , chciałbym ponowić temat licznika. Tylko 2 kolegów mi odpowiedziało . Potrzebuję mieć więcej pewności zanim kupię nowy licznik , żeby nie wywalić pieniędzy w błoto . Czy mój licznik z obrotomierzem 10 x 100 da się zamienić na 1 X 1000 . Obydwa są do 7000 obrotów. Czy nie będzie żadnych problemów z zamianą . Proszę o pomoc , sprawa bardzo pilna. Z góry dzięki i pozdrawiam