Opel Zafira 2003 automat Wronki
Moderator: Tunio999
Opel Zafira 2003 automat Wronki
Miałem jutro jechać do Chełmna ale pojawiła się ona i zawróciła mi w głowie. 2 lata w jednych rękach wymieniony olej w skrzyni i pasek rozrządu, sprowadzona. Ponoć tylko wsiadać i jeździć. Jestem w kropce czy nie odpuścić tej z Chełmna ta jest zarejestrowana w kraju więc odpadają opłaty. Vin będe miał wieczorem.
http://allegro.pl/opel-zafira-lift-i3751934221.html
http://allegro.pl/opel-zafira-lift-i3751934221.html
tak odpicowana laska może zawrócić w głowie i te szarości w środku...
...ale zalecam szklankę wody i dokładne sprawdzenie
1. czemu ktoś pisze pierwszy właściciel jak sprowadzona?
2. czy są dokumenty/faktury na olej i pasek (!) (w Niemczech tego nie zrobili) - przynajmniej nie wynika to z książki
3. jeszcze ma naklejkę Euro4 (?) - chyba nie chciało się jej odklejać (bo już nie działa z nową rejestracją...) - od kiedy w Polsce???
4. "parktronic" ma dokładany - ale to niczemu nie umniejsza (sam dokładałem u siebie)
5. przebieg traktowałbym "przez palce" i sprawdził dokładnie stan
6. ramka jakiegoś ASO z Poznania - może znają to auto?
...ale zalecam szklankę wody i dokładne sprawdzenie
1. czemu ktoś pisze pierwszy właściciel jak sprowadzona?
2. czy są dokumenty/faktury na olej i pasek (!) (w Niemczech tego nie zrobili) - przynajmniej nie wynika to z książki
3. jeszcze ma naklejkę Euro4 (?) - chyba nie chciało się jej odklejać (bo już nie działa z nową rejestracją...) - od kiedy w Polsce???
4. "parktronic" ma dokładany - ale to niczemu nie umniejsza (sam dokładałem u siebie)
5. przebieg traktowałbym "przez palce" i sprawdził dokładnie stan
6. ramka jakiegoś ASO z Poznania - może znają to auto?
- Bodek
- Zafiromaniak
- Posty: 16394
- Rejestracja: 17 paź 2010, 12:28
- Imię: Bodek
- Lokalizacja: Polska B
- Auto: Zafira_B_Cosmo
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt:
Ostatni wpis w książce w 2008 - przebieg 115tys
Teraz 2013 - 148tys.
To jest 33 tys na 5 lat
Ja jeżdżę teraz mało i robię prawie 2 razy tyle
Ogólnie autko wygląda ładnie, troszkę za czyste (jasny środek) jak na tyle lat
Teraz 2013 - 148tys.
To jest 33 tys na 5 lat
Ja jeżdżę teraz mało i robię prawie 2 razy tyle
Ogólnie autko wygląda ładnie, troszkę za czyste (jasny środek) jak na tyle lat
"NADZIEJE LUDZI MĄDRYCH SĄ PEWNIEJSZE NIŻ BOGACTWO NIEUKÓW" - DEMOKRYT
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bogusław Kuduk, ps. Bodek + 30.11.2020. R.I.P.
-
- Zafiromaniak
- Posty: 678
- Rejestracja: 05 sty 2010, 22:59
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp. [FG]
- Auto: Zafiry
- Model: wszystkie
- Oznaczenie silnika: różne
- Gender:
- damian9009
- Przeglądacz
- Posty: 81
- Rejestracja: 19 kwie 2013, 09:34
- Lokalizacja: Polska
- Model:
- miodzik
- Zafiromaniak
- Posty: 3090
- Rejestracja: 23 lut 2013, 18:26
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Świdwin ZSD
- Auto: Zafira
- Model: A
- Oznaczenie silnika: Y20DTH
- Gender:
- Kontakt:
Damian ma rację. Do tego kierownica wygląda o wiele lepiej niż moja. Jakby za nowa. I wydaje mi się, że powinno być sterowanie. Zwłaszcza przy tym wyświetlaczu. Ale z Vinu dowiemy się o wiele więcej.
Oczywiście Adam nie nastawiaj się negatywnie. Jak już kiedyś Ci pewnie pisałem, nawet jeśli auto jest po jakiejś kolizji a jest dobrze poskładane to się nie ma czego obawiać. No chyba, że jest złożone z trzech aut. Ja w pierwszej kolejności, skoro zwracamy uwagę na kierownicę, zwrócił bym uwagę na to czy napinacze pasów nie wystrzeliły. No chyba, że też zostały zmienione. Zdecydowanie zalecałbym dokładniejszą diagnostykę komputerową.
I bardzo słuszna uwaga Bodka co do przebiegu. Ja rocznie bez specjalnego starania się robię ok 20-25 tys km. Jak mam wyjazdy wakacyjne i się dobrze rozhuśtam to przekroczę 30.
Oczywiście Adam nie nastawiaj się negatywnie. Jak już kiedyś Ci pewnie pisałem, nawet jeśli auto jest po jakiejś kolizji a jest dobrze poskładane to się nie ma czego obawiać. No chyba, że jest złożone z trzech aut. Ja w pierwszej kolejności, skoro zwracamy uwagę na kierownicę, zwrócił bym uwagę na to czy napinacze pasów nie wystrzeliły. No chyba, że też zostały zmienione. Zdecydowanie zalecałbym dokładniejszą diagnostykę komputerową.
I bardzo słuszna uwaga Bodka co do przebiegu. Ja rocznie bez specjalnego starania się robię ok 20-25 tys km. Jak mam wyjazdy wakacyjne i się dobrze rozhuśtam to przekroczę 30.
- GOTI
- Zafiromaniak
- Posty: 3401
- Rejestracja: 30 paź 2012, 18:50
- Imię: Sebastian
- Lokalizacja: Mysłowice / Stamford
- Auto: Insignia
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: A18XER
- Gender:
- Kontakt:
VIN: W0L0TGF7532162650 Kod modelu: 0QY75 Kod opakowania: KHA1 REG: BB-YH 856 Data produkcji: 15022003setsunai pisze:Podaje vin W0L0TGF7532162650
Typ Silnika: Z18XE
Numer Seryjny Silnika: 20AU7180
W0L:General Motors
0:Pojazd Nie Specjalny
T:Astra
G:Astra
F75:Zafira
3:2003
2:Bochum
162650:SERIAL NUMBER
2F4 = RADIO,CDR 500
2H9 = SILNIK BENZYNOWY 18
2HU = FARBA ZEWNĘTRZNA,PATRZ TABELA FARB W PRZEDMOWIE DO KATALOGU MODELU
2J1 = POKRYCIE,WNĘTRZE PODŁOGI,STANDARDOWE
91I = WYKOŃCZENIE WNĘTRZA - SZARY CIEŃ
91X = KOLOR WYKOŃCZENIA SIEDZENIA - SZARY CIEŃ
91Y = WYKŁADZINA WYKOŃCZENIA DRZWI,W RÓŻNYCH KOLORACH
A14 = SZYBA,OKNO BOCZNE,TYLNE,ZABARWIONA
A23 = SZYBA PRZEDNIA,ODBIJAJĄCA CIEPŁO
A32 = SZYBY STEROWANE ELEKTRYCZNIE,PRZÓD
A33 = SZYBY STEROWANE ELEKTRYCZNIE,TYŁ
A88 = ZAGŁÓWEK,SIEDZENIE PRZEDNIE,AKTYWNY
AHA = Z REGULACJĄ PODPARCIA LĘDŹWIOWEGO
AHB = Z REGULACJĄ PODPARCIA LĘDŹWIOWEGO
AJ3 = DLA PODUSZKI POWIETRZNEJ KIEROWCY
AJ4 = DLA PRZYPADKU Z PODUSZKĄ POWIETRZNĄ PASAŻERA
AN4 = FOTELIK DLA DZIECKA,SYSTEM OGRANICZAJĄCY
AP0 = DLA BOCZNEJ PODUSZKI POWIETRZNEJ,LEWEJ
AP1 = DLA BOCZNEJ PODUSZKI POWIETRZNEJ,PRAWEJ
AP9 = SIATKA PRZEDZIAŁU ŁADUNKOWEGO
AQ6 = SIEDZENIE PRZEDNIE,OPARCIE REGULOWANE
AS1 = DLA SKŁADANEGO SIEDZENIA PRZEDNIEGO,PRAWEGO
ASF = PODUSZKA POWIETRZNA,LEWA/PRAWA,RAMA DACHU
AT0 = ZAGŁÓWEK,TYLNY,TKANINA,PEŁNY
AU0 = ZAMEK DRZWI,ZE ZDALNYM STEROWANIEM
AY3 = ZAGŁÓWEK,PRZEDNI,TKANINA,PEŁNY
AY5 = ZAGŁOWEK,TYLNY,TKANINA,ŚRODKOWY
B70 = OSŁONA PROGU DRZWI
B75 = POKRYCIE BAGAŻY,ZESP.
BB7 = UŻYWANE Z CHROMOWANYMI WEWNĘTRZNYMI KLAMKAMI DRZWI
C35 = NAGRZEWNICA,PRZEDZIAŁ TYLNY
C60 = KLIMATYZACJA
C68 = DLA KLIMATYZACJI ELEKTRONICZNEJ
CE4 = SPRYSKIWACZ REFLEKTORA
CF5 = DACH OTWIERANY,PRZEZROCZYSTY,ELEKTRYCZNY
CT3 = DLA NIEMIEC
D16 = ZESTAW WSKAŹNIKÓW,BIAŁY,CZARNY,PIERŚCIENIE CHROMOWANE
D75 = KLAMKA,ZESP.,ZEWNĘTRZNA
DA5 = PODŁOKIETNIK,TYLNY,ŚRODKOWY
DA7 = PODŁOKIETNIK PRZEDNIEGO SIEDZENIA,LEWEGO
DD8 = DLA LUSTERKA WEWNĘTRZNEGO CZUŁEGO NA ŚWIATŁO
DL8 = LUSTERKO,ELEKTRYCZNE I OGRZEWANE,LEWE-PRAWE
DP6 = OBUDOWA
DT4 = POPIELNICZKA I ZAPALNICZKA (PAKIET DLA PALĄCYCH)
FH7 = PRZEŁOŻENIE PRZEKŁADNI GŁÓWNEJ 4.12
G62 = MOCOWANIE NA 5 ŚRUB
JBG = DŹWIGNIA HAMULCA POSTOJOWEGO,CHROM O WYSOKIM POŁYSKU
JL9 = ABS
K30 = STEROWANIE PRZEBIEGIEM PODRÓŻY
K60 = ALTERNATOR,100A
KA1 = DLA OGRZEWANYCH SIEDZEŃ PRZEDNICH
KC5 = ODBIERALNIK,OSPRZĘT ELEKTRYCZNY(12V)
LHD = KIEROWNICA PO LEWEJ
ML4 = AUTOMATYCZMNA SKRZYNIA BIEGÓW,4 BIEGOWA
MM1 = UŻYWANY(-A,-E) Z AUTOMATYCZNĄ SKRZYNIĄ BIEGÓW
N33 = DLA ODCHYLANEJ KOLUMNY KIEROWNICY
N40 = WSPOMAGANIE MECHANIZMU KIEROWNICZEGO, NIEZMIENNY STOSUNEK WSPOMAGANIA
NC0 = WYPOSAŻENIE,UNIA EUROPEJSKA
NP5 = KOŁO KIEROWNICY,SKÓRA
NT4 = EMISJA SPALIN,EEC 05
NW6 = KOŁO,JEZDNE,9 PODŁUŻNYCH OTWORÓW,51/2JX13
NW9 = STEROWANIE TRAKCJI
ODN
P34 = KOŁO I OPONA,ZAPAS
PAK = OPASKA,DASHING/AMANA
PBZ = STEROWANIE PODUSZKI SIEDZENIA, POCHYLANE, LEWE
PCE = STEROWANIE PODUSZKI SIEDZENIA, POCHYLANE, PRAWE
QBE = OPONY,205/55 R 16-89V
T96 = PRZEDNIE ŚWIATŁO PRZECIWMGIELNE
T9K = PŁAT WYKOŃCZENIOWY,WEWNĘTRZNY,AMANA
TN6 = AKUMULATOR,55AH
U07 = KLAKSON,FANFARA
U3A
U55
U96 = GŁOŚNIK,6,WARIANT 2
UJ3
UV5 = WYŚWIETLACZ WOELOFUNKCYJNY,VAT3
V22 = KRATKA,CHŁODNICA,WYPRASKA CHROMOWANA
V55 = BAGAŻNIK DACHOWY
VU2 = ŚRODEK TABLICY ROZDZ.,MATOWY CHROM
W01
W2N = LITERNICTWO,BOCZNE,USUNĄĆ
W4Y
W7Z = WYPOSAŻENIE,ZIMOWE
W8X = CZĘŚCI DODATKOWE,INSTALACJA RADIA
W9U = DINKS
WD4 = IDENT.PUNKT EFEKTYWNY CON.
XA3 = OPEL
XG3 = DLA NIEMIEC
XK5 = WYPOSAŻENIE,JEWEL
XL8 = DLA CZĘSTOTLIWOŚCI 433 MHZ
Z0F = DLA NIEMIEC
Z1F = PRĘDKOŚCIOMIERZ KM/H
ZQ9 = WYKOŃCZENIE ZAWNĘTRZNE,ZACIEMNIENIE
- black_fort
- Przeglądacz
- Posty: 99
- Rejestracja: 17 maja 2013, 08:14
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Białystok
- Auto: Zafira
- Model: A
- Oznaczenie silnika: Z18XE
- Gender:
- miodzik
- Zafiromaniak
- Posty: 3090
- Rejestracja: 23 lut 2013, 18:26
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Świdwin ZSD
- Auto: Zafira
- Model: A
- Oznaczenie silnika: Y20DTH
- Gender:
- Kontakt:
No to wiadomo, że kierownicy i przebiegowi trzeba się przyjrzeć dokładniej. Plusem dla Adama niewątpliwie jest rejestracja w PL, jakiś czas już mającego użytkownika w Polsce, którego można przemaglować, może i zebrać historię auta, młodszy rocznik od dotychczas prezentowanych i osoba prywatna. Cena ofertowa zawsze do negocjacji. Z Vinu wg mnie auto wygląda bardzo korzystnie. I sama tapicerka. Mało spotykana - moim zdaniem bardzo ładna, choć przy dzieciakach trudna do utrzymania w czystości. Co nie co o tym wiem
Nie ma co się łudzić, że 10 letnie auto extra wypasioną perełką nie będzie. To nie wersja salonowa i zawsze coś się znajdzie za uszami. Jednak jeżeli ma się trochę oleju w głowie, sprytu, kolegów na forum to z duperelami można zrobić wszystko co się da. Wiem to z własnego przykładu. Jak kupowałem swoje auto też miało coś za uszami. EGR do wymiany. Ale miało mnóstwo innych plusów i dlatego zdecydowałem się na swój egzemplarz.
Nie ma co się łudzić, że 10 letnie auto extra wypasioną perełką nie będzie. To nie wersja salonowa i zawsze coś się znajdzie za uszami. Jednak jeżeli ma się trochę oleju w głowie, sprytu, kolegów na forum to z duperelami można zrobić wszystko co się da. Wiem to z własnego przykładu. Jak kupowałem swoje auto też miało coś za uszami. EGR do wymiany. Ale miało mnóstwo innych plusów i dlatego zdecydowałem się na swój egzemplarz.