witam
pozdrawiam wszystkich i chcialbym sie poradzic
mam taki (maly - mam nadzieje problem) zauwazylem przeciek oleju po stronie kol pasowych
sadzac ze to uszczelniacz na wale korbowym wymienilem i sie uradowalem bo gladko poszlo ale widze ze pod autem nadal sa slady oleju (powycieralem tamten olej sprzed wymiany uszczelniacza wiec to nie jakies splywajace resztki) skad tam jeszcze moze cieknac skoro wyzej jest tylko roka prowadzaca pasek
moze ktos sie spotkal z czyms takim ??
przeciek po stronie kół pasowych w 2,2 dti
Moderator: Sebu$
witam
zlokalizowałem przeciek
najpierw wymieniłem uszczelniacz na wale korbowym , potem uszczelkę na misce olejowej
a okazało się że olej sączył się spod takiej dziwnej śruby która jest na górze obok uchwytu alternatora
tak jakaś śruba pod która jest zaworek , pewnie jakiś zawór ciśnieniowy, i tak sobie spływał i krople wisiały na misce
może się komuś przyda ta informacja
pozdrawiam
aaaa i jeszcze jedno , posiadacze zafirek z silnikiem 2,2 DTI dbajcie o gumy na przegubach (szczególnie tych wewnętrznych) bo jak usłyszycie cenę nowego to przykucniecie - 3200 zł , na szczęście są jakieś zamienniki tylko trudno o nie bardzo, więc warto sprawdzić model skrzyni biegów i dobierać wedle skrzyni
pozdro
zlokalizowałem przeciek
najpierw wymieniłem uszczelniacz na wale korbowym , potem uszczelkę na misce olejowej
a okazało się że olej sączył się spod takiej dziwnej śruby która jest na górze obok uchwytu alternatora
tak jakaś śruba pod która jest zaworek , pewnie jakiś zawór ciśnieniowy, i tak sobie spływał i krople wisiały na misce
może się komuś przyda ta informacja
pozdrawiam
aaaa i jeszcze jedno , posiadacze zafirek z silnikiem 2,2 DTI dbajcie o gumy na przegubach (szczególnie tych wewnętrznych) bo jak usłyszycie cenę nowego to przykucniecie - 3200 zł , na szczęście są jakieś zamienniki tylko trudno o nie bardzo, więc warto sprawdzić model skrzyni biegów i dobierać wedle skrzyni
pozdro