Tuning 2.0 DTL - chip, box itp
Moderator: Mariusz
witam
dziś podniosłem troszkę mocy. Niewiem ile było przed modyfikacją ale po wyszło 118 KM (4060 obr.) i 277 (2500 obr.) Nm także myślę że nie jest źle jak uważacie??
nic majster tam nie wlutowywał tylko wszystko komputerem.
Także polecam
dziś podniosłem troszkę mocy. Niewiem ile było przed modyfikacją ale po wyszło 118 KM (4060 obr.) i 277 (2500 obr.) Nm także myślę że nie jest źle jak uważacie??
nic majster tam nie wlutowywał tylko wszystko komputerem.
Także polecam
Ostatnio zmieniony 20 gru 2013, 06:39 przez pawko81, łącznie zmieniany 1 raz.
- chojinka
- Bywalec
- Posty: 178
- Rejestracja: 14 lip 2013, 21:02
- Imię: Sebastian
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: 1.7 CDTI 125 KM
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: A05
- Gender:
nie wiesz jakiego miał kompa albo program?
Może ktoś się orientuje?
Po podniesieniu dawki paliwa +5% i obniżeniu powietrza o 20% w moim 2.0 DL autko idzie jak szalone nawet zapakowane
powyżej 140km/h.
Spalanie zapakowanego auta po dach
1. do 120km/h wyszło 7.5l
2. autostrada 140km/h wyszło 8.3l
Może ktoś się orientuje?
Po podniesieniu dawki paliwa +5% i obniżeniu powietrza o 20% w moim 2.0 DL autko idzie jak szalone nawet zapakowane
powyżej 140km/h.
Spalanie zapakowanego auta po dach
1. do 120km/h wyszło 7.5l
2. autostrada 140km/h wyszło 8.3l
Aż po horyzontu kres...
niewiem jakim programem robił bo nie zaglądałem ale pewnie jakaś prosta sprawa.
u mnie spalanie troszkę wzrosło bo żona do pracy jeździ 12 km to nawet się nie rozgrzeje dobrze ale jak ja dosiąde to powyżej 2000 obr. dopiero się rozkręca i wtedy spalanie mniejsze
chojinka czy też masz turbo dziurę od samego dołu do 2000 obr??? bo mi jak zimny do dopiero od 2500 strzała dostaje a jak ciepły to koło 2000
u mnie spalanie troszkę wzrosło bo żona do pracy jeździ 12 km to nawet się nie rozgrzeje dobrze ale jak ja dosiąde to powyżej 2000 obr. dopiero się rozkręca i wtedy spalanie mniejsze
chojinka czy też masz turbo dziurę od samego dołu do 2000 obr??? bo mi jak zimny do dopiero od 2500 strzała dostaje a jak ciepły to koło 2000
- chojinka
- Bywalec
- Posty: 178
- Rejestracja: 14 lip 2013, 21:02
- Imię: Sebastian
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: 1.7 CDTI 125 KM
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: A05
- Gender:
a w jakim stanie jest twój zawór egr? podobno jak jest uszkodzony to tak sie dzieje
http://www.youtube.com/watch?v=y2s0mAdz7Iw zobacz to
http://www.youtube.com/watch?v=C6-Lw0ZfzxY tak działa po regeneracji
ew to: http://www.youtube.com/watch?v=3zhX83z1CUE
Posty pisane w krótkich ostępach - scalamy - Bodek
http://www.youtube.com/watch?v=y2s0mAdz7Iw zobacz to
http://www.youtube.com/watch?v=C6-Lw0ZfzxY tak działa po regeneracji
ew to: http://www.youtube.com/watch?v=3zhX83z1CUE
Posty pisane w krótkich ostępach - scalamy - Bodek
Ostatnio zmieniony 03 sty 2014, 18:15 przez chojinka, łącznie zmieniany 1 raz.
Aż po horyzontu kres...
- miodzik
- Zafiromaniak
- Posty: 3090
- Rejestracja: 23 lut 2013, 18:26
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Świdwin ZSD
- Auto: Zafira
- Model: A
- Oznaczenie silnika: Y20DTH
- Gender:
- Kontakt:
Mocy Sebastian to Ci nie przybędzie bo to są przecież dwa różne rodzaje silników. Co innego jakbyś miał DTi o mocy 101 i chciałbyś ją podnieść trochę to się da, ale u Ciebie zmiana komputera nie wpłynie na dołożenie 19 kucyków.chojinka pisze:Witam. Zamierzam wymienić kompa w moim 2.0 DTL na kompa z 2.0 DTI. Jak to wyjdzie w praktyce? Czy mocy będzie więcej? Czego się bać?
Kod do immo mam.
Sterowniki pompy sa te same PSG-5 (pojedyńcza wtyczka do pompy), dopiero PSG-16 to co innego.
DTLK'i z początku produkcji mają inne kostki do pompy i inne ECU, w okolicach 98r były już takie same kostki w DTL i DTH ale to chyba idzie przerobić?
Ja kiedyś jak wymieniałem komputer u siebie to szukałem dokładnie tożsamego z moim. Nie jestem do końca przekonany, czy będzie Ci taka zmiana w ogóle będzie u Ciebie możliwa..
Ostatnio zmieniony 22 kwie 2014, 18:24 przez miodzik, łącznie zmieniany 1 raz.
- miodzik
- Zafiromaniak
- Posty: 3090
- Rejestracja: 23 lut 2013, 18:26
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Świdwin ZSD
- Auto: Zafira
- Model: A
- Oznaczenie silnika: Y20DTH
- Gender:
- Kontakt:
Tutaj właśnie podniosłeś sobie moc. Jakbyś miał możliwość porównania na hamowni osiągów to pewnie by wyszło, że masz cel osiągnięty. Twój silnik nie ma turbo/intercoolera, które się włącza po przekroczeniu ustawionej wartości obrotów/min. W Zafirach to chyba 2000. Wtedy jest odczuwalne "doładowanie" do przyspieszenia auta. U Ciebie jak by nie było nie da się tego osiągnąć z uwagi na inną konstrukcję silnika. Niestety. I to co zrobiłeś wcześniej jest moim daniem jedyną najtańszą i rozsądną w miarę możliwością podniesienia mocy.chojinka pisze:Po podniesieniu dawki paliwa +5% i obniżeniu powietrza o 20% w moim 2.0 DL autko idzie jak szalone nawet zapakowane
powyżej 140km/h.
Spalanie zapakowanego auta po dach
1. do 120km/h wyszło 7.5l
2. autostrada 140km/h wyszło 8.3l
A zużycie paliwa masz jak najbardziej akceptowalne przy takich warunkach jazdy jak opisałeś.
- chojinka
- Bywalec
- Posty: 178
- Rejestracja: 14 lip 2013, 21:02
- Imię: Sebastian
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: 1.7 CDTI 125 KM
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: A05
- Gender:
Turbo jest więc jest co kręcić. Pozostaje kupić przerobionego kompa - 250 zł, a mocy przybędzie do 100 koni. Chyba się skuszę na tę operację bo inaczej musiał bym kupić podstawkę i chipa do programowania, wgrać i przerobić mapy a na to czasu brak, ale na pewno było by taniej bo kabel galletto 1260 mam...
Pozdro
Pozdro
Aż po horyzontu kres...