Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Lorry pisze:gosia, to bardzo dobrze że tak to się skończyło
no też się cieszę.....
Lorry pisze:Pogoń Zafcię i będzie git, moze nawet sama się wypaliła w drodze z ASO
Nie no.... to już byłoby za dużo szczęścia jak na jeden dzień.... poza tym to wypalanie ...tak mi dzisiaj w ASO mówili ,to musi być nasycenie 110%...czy to rzeczywiście tak jest....że jak np.jest nasycenie 86% to nie zainicjuje się ten proces i musi być 110% konkretnie....bo już się gubię trochę.....
Limit nasycenia zależy od wariantu i roku modelowego, lecz mieści się w zakresie od 105% do 125%.
Czujniki mierzą różnicę ciśnień (w starej wersji 2 czujniki,w nowej od 2007 1 czujnik) i 86% nasycenia nie jest jeszcze krytycznym stanem do zainicjowania procesu wypalania, przy spełnieniu odpowiednich warunków aby mógł być przeprowadzony.
Dlatego pytam ...ponieważ....trochę(czytaj strasznie) się boję....gdyż komputer zapamiętał moje ostatnie nieudane wypalanie ...to kiedy ten filtr mi się kompletnie zatkał...i od tego czasu, fakt bardzo mało jeździłam...i niestety jeszcze się nie wypalał...i teraz generalnie będę jeździć jak na szpilkach.....bo kurde zamiast to jakoś pokazywać to nasycenie .... przynajmniej człowiek by wiedział ,czy się wypalił i jest ok ...a tak to skąd mam wiedziec,czy wszystko przebiega/ło prawidłowo.....także dzięki Marki.....
Gosia jak masz aktywowane BC to przed wyłączeniem silnika kontroluj średnie spalanie na postoju.Jak będzie ok 4-5L/h to filtr się wypala i najlepiej by było gdybyś mogła kontynuować jazdę.Może też tak być,że wypalanie będzie podczas jazdy i nawet tego nie zauważysz.
Zresztą po co ja to piszę....Ty i tak to już wszystko wiesz
P.S.Ale schiza daje znać o sobie
Chyba tak...bo średnie spalanie mi pokazuje......ale to spalanie 4-5L/h to na postoju...a w trakcie jazdy jak się wypala ,to też jest jakieś dużo większe ...tak przynajmniej wyczytałam ,bo u siebie nie zaobserwowałam wcześniej.....
Marki pisze:Może też tak być,że wypalanie będzie podczas jazdy i nawet tego nie zauważysz.
Super ...tylko jednak wolałabym wiedzieć,że ono miało miejsce i nie muszę już o tym mysleć....
kicaj pisze:zeby sie swiecila/mrugala kontrolka przy wypalaniu
Noż ...właśnie tak miałam wcześniej,że zawsze jak się wypalał, to mi mrygała ta kontrolka....i wiedziałam,że ten proces wypalania trwa , potem znikała i było ok....a teraz mi coś w ASO porobili i kontrolka się nie pali..... ....
kicaj pisze:zeby sie swiecila/mrugala kontrolka przy wypalaniu
Noż ...właśnie tak miałam wcześniej,że zawsze jak się wypalał, to mi mrygała ta kontrolka....i wiedziałam,że ten proces wypalania trwa , potem znikała i było ok....a teraz mi coś w ASO porobili i kontrolka się nie pali..... ....
no to wracaj do serwisu niech ci z powrotem to ustawia
pewnie wgrali ci nowe oprogramowanie, co?
kicaj pisze:pewnie wgrali ci nowe oprogramowanie, co?
Właśnie wydaje mi się ,że na pewno nie ,bo jak pytałam wtedy ,przy zatkaniu tego filtra,iż może to przez to się przytkał,bo nie ma nowego oprogramowania ...to upierali się,że żadnego nowszego już nie ma.....także ...kurczę....może jak się będzie wypalał ,to jednak zamruga....tylko czemu wtedy,kiedy się przytkał, to nie mrugała........no chyba ,że przez ten zablokowany EGR.....jakoś to może tak...nie wiem.....
No faktycznie walka o niskie zużycie paliwa, nie sprzyja "przedmuchaniu".
Co do krótkich przejazdów, to zazwyczaj minimum robię ok. 60 km.
A paliwo - to od jakiegoś czasu tylko w Vervę inwestuję - choć słyszałem że na Shellu najbezpieczniej.
Mam właśnie taki błąd i samochód przechodzi w tryb awaryjny, świeci się samochód z kluczem, co może być przyczyną? Po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu jest ok. Po chwili znów się zapala i przechodzi w tryb awaryjny. Proszę op informację.