Wymiana tarcz hamulcowych i klocków przód i tył

Zawieszenie, koła, podwozie, układ kierowniczy, hamulce, opony itp.

Moderator: Sebu$

Wiadomość
Autor
Skasowany użytkownik 6483

#196 Post autor: Skasowany użytkownik 6483 »

Lepiej to sprawdź bo zagotujesz koło , klocek powinien troszke trzec o tarcze ale nie na tyle by ją rozgrzać, wybitnie masz tam jakis problem :/

Awatar użytkownika
chabretti
Zafiromaniak
Posty: 2248
Rejestracja: 30 sie 2011, 20:51
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Żyrzyn [LPU]
Auto: Volvo
Model: V70
Oznaczenie silnika: D5244T5
Kontakt:

#197 Post autor: chabretti »

Ja w swojej wymieniałem tarcze z tyłu jakieś 2 tygodnie temu i u mnie jest wszystko :ok:
Podstawa to wkręcenie tłoczków do końca :) Gdzieś kiedyś czytałem że to jest częstą przyczyną grzania tarcz.

Patryk Pusiak

#198 Post autor: Patryk Pusiak »

witam wszystkich posiadaczy Zosi.
Kończą się klocki i tarcze też szału nie robią chodzi o przód. A czytając wątek ile firm tyle opinii.
zastanawiam się nad kompletami brembo tarcze + klocki, ATE tarcze + klocki oraz Brembo tarcze + Ferodo klocki. Zestawy na allegro w podobnych cenach. Co jest warte grzechu? nie chce oszczędzać ale nie chce przepłacać za znaczek i wygląd. Z góry dzięki za pomoc

PS: I co myślicie o mikodzie i bozarto podobno to samo.
I czy macie jakieś sprawdzone rozwiązania na tył ja mam bębny niestety
Ostatnio zmieniony 19 sty 2014, 21:57 przez Patryk Pusiak, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Wojti
Zafiromaniak
Posty: 6240
Rejestracja: 15 kwie 2013, 19:02
Imię: Wojtek
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: ZB 400ps/502nm
Model: OPC
Oznaczenie silnika: z20leh
Gender:
Kontakt:

#199 Post autor: Wojti »

Hm ATE raczej jedne z lepszych i chyba gm tez je stosuje ,brembo różnie ludzie piszą .Dużo zależy od stylu jazdy i czego oczekujesz ,klocki na pewno muszą być firmowe co by potem nie było pisków he he
Życie jest Piękne a z Zafirką jeszcze piękniejsze he he

Patryk Pusiak

#200 Post autor: Patryk Pusiak »

czego oczekuje. by za ceną szła jakość i ich trwałość. Nie lubię płacić za logo i wołającą o pomstę jakość. lubię czasem docisnąć gazu ale nigdy nie katuje hamulców żeby zrobiły się czerwone a potem filetowe. Szukam zestawu który gwarantuje bezpieczeństwo i trwałość komponentów.
nie szukam prozaicznych oszczędności bo to się może zemścić wizytą u blacharza. Postanowiłem sam wymienić i zaoszczędzone pieniążki zainwestować w produkt który jest tego wart.

Awatar użytkownika
janekW67
Zafiromaniak
Posty: 4083
Rejestracja: 16 sty 2012, 16:59
Imię: Janek
Lokalizacja: Słupca
Auto: Opel Zafira B 1.8 Njoy
Model: ZB
Oznaczenie silnika: Z18XER
Gender:
Kontakt:

#201 Post autor: janekW67 »

Do każdego swego auta montowałem Brembo i jak dotąd się nie zawiodłem. ATE też jest godne polecenia.
Oczywiście!

Patryk Pusiak

#202 Post autor: Patryk Pusiak »

i tu nie rozwiałeś moich wątpliwości bo obie firmy to ta sama cena pytanie czy jest jakaś odczuwalna różnica po za logo i satysfakcją. ale dzięki za opinie.
http://allegro.pl/ate-tarcze-klocki-ope ... 03677.html
http://allegro.pl/tarcze-klocki-brembo- ... 84029.html

Patryk Pusiak

#203 Post autor: Patryk Pusiak »

i czy warto brać nacinane lub nacinane i nawiercane . czy jest różnica od pełnych w ramach tej samej firmy. czy tylko fajnie wyglądają

Awatar użytkownika
janekW67
Zafiromaniak
Posty: 4083
Rejestracja: 16 sty 2012, 16:59
Imię: Janek
Lokalizacja: Słupca
Auto: Opel Zafira B 1.8 Njoy
Model: ZB
Oznaczenie silnika: Z18XER
Gender:
Kontakt:

#204 Post autor: janekW67 »

Poznałeś moją opinię, a decyzję o zakupie musisz podjąć sam.
Oczywiście!

Patryk Pusiak

#205 Post autor: Patryk Pusiak »

a jeździłeś na ATE? czy porostu od zawsze jeździsz na brembo i po prostu zadowala Cie ich jakość I czy klocki masz też brembo czy może innej firmy?
decyzja trudna ,nie jest to 50 zł by kupić potem kolejny komplet bo nie spełnia oczekiwań. Wiadomo podstawą poprawny montaż.

Awatar użytkownika
janekW67
Zafiromaniak
Posty: 4083
Rejestracja: 16 sty 2012, 16:59
Imię: Janek
Lokalizacja: Słupca
Auto: Opel Zafira B 1.8 Njoy
Model: ZB
Oznaczenie silnika: Z18XER
Gender:
Kontakt:

#206 Post autor: janekW67 »

Nie jeździłem na ATE-mach,opinie na ich temat znam od mechaników polskich i niemieckich,jak i użytkowników. Od 23-ech lat jeżdżę na Brembo,ale gdybym miał zmienić na inne,to raczej na ATE.
Oczywiście!

MARCEL!
Zafiromaniak
Posty: 750
Rejestracja: 14 gru 2011, 12:33
Imię: Mar
Lokalizacja: Lublin
Auto: Opel Zafira A
Model: ZA
Oznaczenie silnika: Z18XE

#207 Post autor: MARCEL! »

Ja mam zamiar wymieniać klocki hamulcowe (przód i tył, tarcze to nie wiem, niech mechanik oceni)... Warto TRW?? Czy ATE??? W Oplu zaśpiewali za komplet na przód 370 zł bez wymiany... To lepiej może kupić za połowę niższą cenę TRW? Albo ATE?

Awatar użytkownika
janekW67
Zafiromaniak
Posty: 4083
Rejestracja: 16 sty 2012, 16:59
Imię: Janek
Lokalizacja: Słupca
Auto: Opel Zafira B 1.8 Njoy
Model: ZB
Oznaczenie silnika: Z18XER
Gender:
Kontakt:

#208 Post autor: janekW67 »

370 zł. za same klocki? Totalna przesada! Cena na TRW i ATE jest chyba porównywalna i myślę,że nie powinny więcej kosztować niż 150 zł.
Oczywiście!

MARCEL!
Zafiromaniak
Posty: 750
Rejestracja: 14 gru 2011, 12:33
Imię: Mar
Lokalizacja: Lublin
Auto: Opel Zafira A
Model: ZA
Oznaczenie silnika: Z18XE

#209 Post autor: MARCEL! »

Nie wiem co to za producent tak na prawdę jest pod znaczkiem GM czy Opla...
No to chyba kupię TRW albo ATE...

Awatar użytkownika
Wojti
Zafiromaniak
Posty: 6240
Rejestracja: 15 kwie 2013, 19:02
Imię: Wojtek
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: ZB 400ps/502nm
Model: OPC
Oznaczenie silnika: z20leh
Gender:
Kontakt:

#210 Post autor: Wojti »

Hm możne tu znajdziesz oryginały w tańszej cenie
http://www.sklep.szpot.pl/
Życie jest Piękne a z Zafirką jeszcze piękniejsze he he

ODPOWIEDZ

Wróć do „Podwozie”