Problemy związane z pompą wtryskową
Moderator: Sebu$
Wydaje mi się że w starych pompach siadał sterownik bo się przegrzewał. Między innymi dlatego podczas naprawy wyciągali go na zewnątrz tak żeby znajdował się zarz pod pokrywką.
Natomiast w nowych ten problem został zlikwidowany, więc kolega albo nie ma takiego przebiegu jak na liczniku, albo zatarł pompę z innego powodu, np. złe paliwo.
Natomiast w nowych ten problem został zlikwidowany, więc kolega albo nie ma takiego przebiegu jak na liczniku, albo zatarł pompę z innego powodu, np. złe paliwo.
Pompę ma dobrą , siadła tylko elektryka . tak mu powiedział elektronik , który to naprawiał . Z tego co powiedział, te pompy mają montowany na korpusie komputer , który steruje silnikiem i pewnie on sie albo przegrzewa albo cos tam sie psuje od drgań diesla i dlatego tak siadają. Można by rzec , że zrobili to celoowo by te pompy padały
witam mam taki duży problem zafira rok 2000 regenerowałem pompe wymiana tłoczek zatarty i uszczelk a i wymiana czujników położenia wałka i coś przy pompie czujnik ale jak przekroczę na obrotomierzu około 2600 obr włącza mi sie w tryb awaryjny nie mogę jechać prędkość jaką mogę osiągnąc bezpieczna 110km po wyżej załącza sie tryb awaryjny i do 90 a potem znów tylko do 110km może ktoś pomoże pozdr
witam! i ja mam podobny problem czy ktoś znalazł przyczynę bo mi już kasa się kończy i cierpliwość ;zdaniem mechaników pompa ok! zawór egr ok! czujnik wałka rozrządu,czujnik położenia wału,map,sensor,wymienione i dalej problem. pomocy!jerzyjez1111 pisze:witam mam taki duży problem zafira rok 2000 regenerowałem pompe wymiana tłoczek zatarty i uszczelk a i wymiana czujników położenia wałka i coś przy pompie czujnik ale jak przekroczę na obrotomierzu około 2600 obr włącza mi sie w tryb awaryjny nie mogę jechać prędkość jaką mogę osiągnąc bezpieczna 110km po wyżej załącza sie tryb awaryjny i do 90 a potem znów tylko do 110km może ktoś pomoże pozdr
witam.
mam podobny problem jak jerzyjez1111 z tym że pompę regenerowałem ok 2 lata temu.
Zafira rozpędza się bez problemu do 100km i później można deptać pedał do końca i nic. Obroty i prędkość stoją w miejscu, jedyne co pomaga to zgaszenie silnika i ponowne odpalenie po kilku sekundach/ minutach.
Dodatkowo czy ktoś z was miał problem z gaśnięciem Zośki w czasie jazdy po przekroczeniu 3,5 tys obr? Samochód całkiem gaśnie bez jakichkolwiek oznak i po zatrzymaniu odpala po ok 1min. EGR i czujnik wału wymienione na nowe.
mam podobny problem jak jerzyjez1111 z tym że pompę regenerowałem ok 2 lata temu.
Zafira rozpędza się bez problemu do 100km i później można deptać pedał do końca i nic. Obroty i prędkość stoją w miejscu, jedyne co pomaga to zgaszenie silnika i ponowne odpalenie po kilku sekundach/ minutach.
Dodatkowo czy ktoś z was miał problem z gaśnięciem Zośki w czasie jazdy po przekroczeniu 3,5 tys obr? Samochód całkiem gaśnie bez jakichkolwiek oznak i po zatrzymaniu odpala po ok 1min. EGR i czujnik wału wymienione na nowe.
zrobiłem przeczyściłem ale dalej to samo odpalam gazuje obrotomierz wchodzi na 4500 obr po sekundzie spada do 3000 obr i tak w kółko oprócz tego wydaje mi sie że go tak szarpie jakby paliwo nie dochodził załącza sie tryb awaryjny i 3000 na 4500 obr tryb awaryjny 4500 do 3000 obr tryb awaryjny-gasnie i tak w kółko może ktoś pomoże co to jest już nie mam sił do mojej zafiry
ja też mam problem z zafirką ale teraz biorę na cel podciśnienie; pompa vacum,jerzyjez1111 pisze:ktoś może wie co sie dzieje z problemem co pisałem w/w
elektrozawory,jeden steruje turbiną a drugi klapkami u ciebie jak się dusi to też
bym tam zajrzał morze pomóc. to spekulacje ale od razu pompa paliwa do remontu to spory wydatek.napisz jak naprawisz co było.