Problemy związane z pompą wtryskową

Silnik (ON, PB, LPG, CNG), układ przeniesienia napędu, układ wydechowy itp.

Moderator: Sebu$

Wiadomość
Autor
pawsat68

#301 Post autor: pawsat68 »

Wszystko trwało 5 dni,wymiana na pompę używaną,sprawdzoną.Gwarancja na 6 m-cy,koszt 2500 zł.Auto-krak Rzemień k/Mielca 667 786 801.Zaznaczam,że moja jest dwuwtykowa.

student169

#302 Post autor: student169 »

Ok dzieki za info. Jeszcze poczekam moze ktos w Kielcach robil lub okolicy.

Skasowany użytkownik 6483

#303 Post autor: Skasowany użytkownik 6483 »

Wczoraj i mojego kumpla dopadła ta straszna pzypadłość z pompą VP44 :? . Jego Żoska ma nakulane jedynie 140 000 i jest z 2005 roku a mimo to padł mu sterownik . Widocznie te pompy jak i sterowniki to czysta loteria, nikt nie ejst w stanie sie przed tym skutecznie uchronić panie i panowie... :roll:

chmiel

#304 Post autor: chmiel »

Wydaje mi się że w starych pompach siadał sterownik bo się przegrzewał. Między innymi dlatego podczas naprawy wyciągali go na zewnątrz tak żeby znajdował się zarz pod pokrywką.
Natomiast w nowych ten problem został zlikwidowany, więc kolega albo nie ma takiego przebiegu jak na liczniku, albo zatarł pompę z innego powodu, np. złe paliwo.

Skasowany użytkownik 6483

#305 Post autor: Skasowany użytkownik 6483 »

Pompę ma dobrą , siadła tylko elektryka . tak mu powiedział elektronik , który to naprawiał . Z tego co powiedział, te pompy mają montowany na korpusie komputer , który steruje silnikiem i pewnie on sie albo przegrzewa albo cos tam sie psuje od drgań diesla i dlatego tak siadają. Można by rzec , że zrobili to celoowo by te pompy padały :?

jerzyjez1111

#306 Post autor: jerzyjez1111 »

witam mam taki duży problem zafira rok 2000 regenerowałem pompe wymiana tłoczek zatarty i uszczelk a i wymiana czujników położenia wałka i coś przy pompie czujnik ale jak przekroczę na obrotomierzu około 2600 obr włącza mi sie w tryb awaryjny nie mogę jechać prędkość jaką mogę osiągnąc bezpieczna 110km po wyżej załącza sie tryb awaryjny i do 90 a potem znów tylko do 110km może ktoś pomoże pozdr

Skasowany użytkownik 6483

#307 Post autor: Skasowany użytkownik 6483 »

Sprawdź sobie nasz słynny EGR , byc może tyo on Ci się przycina i powoduje przechodzenie w tryb awaryjny. Warto tam zajrzec pod ta plastykową obudowę i popsikać jakims płynem. ja robie to WD 40 i nie mam z EGR wiekszych problemów , może i u Ciebie dzieje sie podobnie :?

robol 73

#308 Post autor: robol 73 »

jerzyjez1111 pisze:witam mam taki duży problem zafira rok 2000 regenerowałem pompe wymiana tłoczek zatarty i uszczelk a i wymiana czujników położenia wałka i coś przy pompie czujnik ale jak przekroczę na obrotomierzu około 2600 obr włącza mi sie w tryb awaryjny nie mogę jechać prędkość jaką mogę osiągnąc bezpieczna 110km po wyżej załącza sie tryb awaryjny i do 90 a potem znów tylko do 110km może ktoś pomoże pozdr
witam! i ja mam podobny problem czy ktoś znalazł przyczynę bo mi już kasa się kończy i cierpliwość ;zdaniem mechaników pompa ok! zawór egr ok! czujnik wałka rozrządu,czujnik położenia wału,map,sensor,wymienione i dalej problem. pomocy!

dziax

#309 Post autor: dziax »

witam.
mam podobny problem jak jerzyjez1111 z tym że pompę regenerowałem ok 2 lata temu.
Zafira rozpędza się bez problemu do 100km i później można deptać pedał do końca i nic. Obroty i prędkość stoją w miejscu, jedyne co pomaga to zgaszenie silnika i ponowne odpalenie po kilku sekundach/ minutach.

Dodatkowo czy ktoś z was miał problem z gaśnięciem Zośki w czasie jazdy po przekroczeniu 3,5 tys obr? Samochód całkiem gaśnie bez jakichkolwiek oznak i po zatrzymaniu odpala po ok 1min. EGR i czujnik wału wymienione na nowe.

jerzyjez1111

#310 Post autor: jerzyjez1111 »

zrobiłem przeczyściłem ale dalej to samo odpalam gazuje obrotomierz wchodzi na 4500 obr po sekundzie spada do 3000 obr i tak w kółko oprócz tego wydaje mi sie że go tak szarpie jakby paliwo nie dochodził załącza sie tryb awaryjny i 3000 na 4500 obr tryb awaryjny 4500 do 3000 obr tryb awaryjny-gasnie i tak w kółko może ktoś pomoże co to jest już nie mam sił do mojej zafiry

jerzyjez1111

#311 Post autor: jerzyjez1111 »

ktoś może wie co sie dzieje z problemem co pisałem w/w

robol 73

#312 Post autor: robol 73 »

jerzyjez1111 pisze:ktoś może wie co sie dzieje z problemem co pisałem w/w
ja też mam problem z zafirką ale teraz biorę na cel podciśnienie; pompa vacum,
elektrozawory,jeden steruje turbiną a drugi klapkami u ciebie jak się dusi to też
bym tam zajrzał morze pomóc. to spekulacje ale od razu pompa paliwa do remontu to spory wydatek.napisz jak naprawisz co było.

jerzyjez1111

#313 Post autor: jerzyjez1111 »

ok dzieki w poniedziałek stawiam zafire odpisze czy pomogło pozdr

jerzyjez1111

#314 Post autor: jerzyjez1111 »

witam zafira nadal w warsztacie z tego co mówi mi mechanik pompa była robiona a dokładnie napiszę jutro i ZAWÓR EGR też wymiana

robol 73

#315 Post autor: robol 73 »

jerzyjez1111 pisze:witam zafira nadal w warsztacie z tego co mówi mi mechanik pompa była robiona a dokładnie napiszę jutro i ZAWÓR EGR też wymiana
witam czyli pompa paliwa czy podciśnienia po remoncie?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”