[TUT/A] OTWIERANIE SZYB Z PILOTA
pytanie czy masz może
zdjęcie jak to lutowanie wygląda na płytce od spodu
bo pin z 1 przekaźnik 86 mogę połączyć do pinu 87 przekaźnik dwa ?
i to samo z masami ?
bo po iloście kabli ktore wychodza z twojego gotowego "modułu" chyba moge
aaaa i nalazłem jakiś kolejny przekaźnik w domu XD
gm 90274683 pod spodem przekaźnika ma numer 87 30 85 86
zdjęcie jak to lutowanie wygląda na płytce od spodu
bo pin z 1 przekaźnik 86 mogę połączyć do pinu 87 przekaźnik dwa ?
i to samo z masami ?
bo po iloście kabli ktore wychodza z twojego gotowego "modułu" chyba moge
aaaa i nalazłem jakiś kolejny przekaźnik w domu XD
gm 90274683 pod spodem przekaźnika ma numer 87 30 85 86
- Rybka
- Zafiromaniak
- Posty: 2733
- Rejestracja: 11 lut 2012, 19:53
- Imię: ROBERT
- Lokalizacja: Wólka Ogryzkowa[RPZ]
- Auto: ZAFIRA B
- Model: CDTI
- Oznaczenie silnika: Z19DTL
- Gender:
Tak masę i stałe plusy możesz zmostkować.
Z modułu ma ci wychodzić 5 przewodów
Stałe zasilanie
Masa
sygnał otwierania
sygnał zamykania
Przewód z diodami prostowniczymi do włacznika szyb
Fotki brak.
Ten kolejny przekaźnik co znalazłeś też będzie.
Opis masz pod spodem jego.
Z modułu ma ci wychodzić 5 przewodów
Stałe zasilanie
Masa
sygnał otwierania
sygnał zamykania
Przewód z diodami prostowniczymi do włacznika szyb
Fotki brak.
Ten kolejny przekaźnik co znalazłeś też będzie.
Opis masz pod spodem jego.
ok
http://bit.ly/1hbVD06
Zdjecie do analizy
sam modul przejaxniki dopiero bede mial z kielc te wlasciwe a wieczorem te moje podłączenie
Posty pisane w krótkich odcinkach czasu - scalamy = Bodek
http://bit.ly/1hbVD06
Zdjecie do analizy
sam modul przejaxniki dopiero bede mial z kielc te wlasciwe a wieczorem te moje podłączenie
Posty pisane w krótkich odcinkach czasu - scalamy = Bodek
Ostatnio zmieniony 12 lut 2014, 20:22 przez sadekkina, łącznie zmieniany 2 razy.
- Rybka
- Zafiromaniak
- Posty: 2733
- Rejestracja: 11 lut 2012, 19:53
- Imię: ROBERT
- Lokalizacja: Wólka Ogryzkowa[RPZ]
- Auto: ZAFIRA B
- Model: CDTI
- Oznaczenie silnika: Z19DTL
- Gender:
Fotka chyba ok, tylko ten fioletowy przewód mnie zastanawia
Ty zwarłeś nim emiter z kolektorem tranzystora? bo na fotce tak to wygląda.
Ty zwarłeś nim emiter z kolektorem tranzystora? bo na fotce tak to wygląda.
- Rybka
- Zafiromaniak
- Posty: 2733
- Rejestracja: 11 lut 2012, 19:53
- Imię: ROBERT
- Lokalizacja: Wólka Ogryzkowa[RPZ]
- Auto: ZAFIRA B
- Model: CDTI
- Oznaczenie silnika: Z19DTL
- Gender:
Na schemacie przecinają się przewody ale tam nie ma węzła.
Z emitera idzie do masy i minusa kondensatora.
A z kolektora idzie do przekaźnika, styk 85 czyli na cewkę.
Powiększ sobie schemat i zobaczysz że w miejscu przecięcia się lini nie ma węzła
Z emitera idzie do masy i minusa kondensatora.
A z kolektora idzie do przekaźnika, styk 85 czyli na cewkę.
Powiększ sobie schemat i zobaczysz że w miejscu przecięcia się lini nie ma węzła
Rybka pisze:Na schemacie przecinają się przewody ale tam nie ma węzła.
Z emitera idzie do masy i minusa kondensatora.
A z kolektora idzie do przekaźnika, styk 85 czyli na cewkę.
Powiększ sobie schemat i zobaczysz że w miejscu przecięcia się lini nie ma węzła
czyli jednym słowem tam nie powino być kabla ?
czyli odlutować a nózke kondensator przylutowac do masy ? nózka E
- Rybka
- Zafiromaniak
- Posty: 2733
- Rejestracja: 11 lut 2012, 19:53
- Imię: ROBERT
- Lokalizacja: Wólka Ogryzkowa[RPZ]
- Auto: ZAFIRA B
- Model: CDTI
- Oznaczenie silnika: Z19DTL
- Gender:
Przecinające się na schemacie linie nie są połączone.
Podłącz tak jak na schemacie tylko nie łącz ze sobą przecinających się przewodów.
Emiter łączysz tylko z masą i z minusem kondensatora.
Kolektor łączysz tylko z przekaźnikiem.
Podłącz tak jak na schemacie tylko nie łącz ze sobą przecinających się przewodów.
Emiter łączysz tylko z masą i z minusem kondensatora.
Kolektor łączysz tylko z przekaźnikiem.
- Rybka
- Zafiromaniak
- Posty: 2733
- Rejestracja: 11 lut 2012, 19:53
- Imię: ROBERT
- Lokalizacja: Wólka Ogryzkowa[RPZ]
- Auto: ZAFIRA B
- Model: CDTI
- Oznaczenie silnika: Z19DTL
- Gender:
C - Kolektor
E - Emiter
B - Baza
85, 86 - styki cewki przekaźnika
30 , 87 . styki robocze przekaźnika normalnie otwarte, ( gdy dostaną 12V to się zwierają)
E - Emiter
B - Baza
85, 86 - styki cewki przekaźnika
30 , 87 . styki robocze przekaźnika normalnie otwarte, ( gdy dostaną 12V to się zwierają)