Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ja płaciłem w starej cenie 265 zł ale póżniej spadły do 257 i znów wzrosły do 259 . Cena zmienia się z dnia nadzień więc podejrzewam że zależna jest od kursu euro.
Jeśli chodzi o strony opony to nie ma to żadnego znaczenia, a przekonałem się o tym na oponach motocyklowych, które mają bieżnik "pod prąd". Ważne jest ułożenie końcówek bieżnika na skraju opony.
Obie są bardzo dobre jednak moim zdanie Uniroyale są lepsze. Poprzednie miały porównywalną ścieralność więc trójki zgodnie z deklaracją producenta powinny być wytrzymalsze. Zobaczymy.
Miałem toyo tr1 w astrze i na suchym spisywały się rewelacyjnie na mokrym troche mniej ale nie było co narzekać ale daleko im do
Vredestein Ultrac Sessanta 225/45 R17 94 Y XL ZR teraz mam takie po długich poszukiwaniach i naprawdę super
Życie jest Piękne a z Zafirką jeszcze piękniejsze he he
co do VREDESTEIN nie przeszkadza im że po jednej stronie bieżnik jest w jedną a po drugiej stronie w drugą? wiesz o co chodzi...
ale rozwarze je przy zakupie...
parametry mają identycznie. w sumie jedna i ta sama firma to robi także i wszystko poza bieżnikiem i ceną to to samo. Uniroyal jest, że tak powiem bardziej nowoczesny, no i cena z montażem w moim przypadku nie przekroczy (już zamówiłem) 1060zł z continentalem się nie zmieścisz na pewno. ale jest kwestia, która jest na plius dla continentala- opony z tego co widzę są symetryczne
To fakt o ile w testach wypadają te dwa modele podobnie i opinie również są porównywalne to jednak parę stówek trzeba dorzucić do CPC ale pytanie czy warto :>
„Używajcie polskich znaków! Jest różnica czy zrobisz komuś LASKE czy ŁASKĘ!”