Czy coś się przestawia po rozgrzaniu?
Moderator: Sebu$
Czy coś się przestawia po rozgrzaniu?
Witam.Co zmienia się w trybie pracy dti-ka po osiągnięciu temperatury około 60-70 stopni na wskaźniku?Chodzi mi o jakieś nastawy,lub dawniej ssanie,włączanie czujników do obiegu itp...
I czym można zaingerowac w ten tryb?
I czym można zaingerowac w ten tryb?
Cześc Kicaj .Wiem,że nie ma ssania diesel...
A mam jeszcze taki malutki problem.Jak jest zimny ładnie i miękko pracuje-to dzięki analizie forum ,a jak złapie około 65stopni to nie bardzo,ale pracuje trochę głośniej-a powinno byc odwrotnie.
Myślałem,że może mam zapchany kolektor i szykuję się do czyszczenia-ostatnie było 60tys temu.Ale to nie powinno miec wpływ.
Potem,że to czujnik temperatury oleju-odpowiedzialny za podwyższanie obrotów przy zimnym silniku.
A na końcu,że może łańcuch rozrządu lekko naciągnięty i może fiksowac dawkowanie paliwa.
Nie wiem cholera czego się chwycic,albo gdzie szukac?
Reset kompa i programowanie ponowne pomogło,że cho cho .Ale to chcę jeszcze zrobic i będzie wszystko z dti-kiem,czyli przywrócenie jego pierwotnej i w całym zakresie pracy,charakteru miękkiego i kulturalnego.
A mam jeszcze taki malutki problem.Jak jest zimny ładnie i miękko pracuje-to dzięki analizie forum ,a jak złapie około 65stopni to nie bardzo,ale pracuje trochę głośniej-a powinno byc odwrotnie.
Myślałem,że może mam zapchany kolektor i szykuję się do czyszczenia-ostatnie było 60tys temu.Ale to nie powinno miec wpływ.
Potem,że to czujnik temperatury oleju-odpowiedzialny za podwyższanie obrotów przy zimnym silniku.
A na końcu,że może łańcuch rozrządu lekko naciągnięty i może fiksowac dawkowanie paliwa.
Nie wiem cholera czego się chwycic,albo gdzie szukac?
Reset kompa i programowanie ponowne pomogło,że cho cho .Ale to chcę jeszcze zrobic i będzie wszystko z dti-kiem,czyli przywrócenie jego pierwotnej i w całym zakresie pracy,charakteru miękkiego i kulturalnego.
zakladam ze kontrolka zadna sie nie zapala (nie ma bledu)
ja jakbym mial tak gdybac to bym obstawiam EGR, ew. sprawdzil wskazania temp czujnika czy sie pokrywa z rzeczywistoscia. moze byc rowniez wtrysk.
EGR - bo on dziala na rozgrzanym silniku
a czujnik bo to cos z temp jest zwiazane...
napisz cos wiecej o aucie, przebieg, co bylo robione itd...
a tak w sumie to na dzien dobry bym zalal dobrego paliwa i pare bakow przejezdzil na nim... a nuz sie samo rozwiaze
ja jakbym mial tak gdybac to bym obstawiam EGR, ew. sprawdzil wskazania temp czujnika czy sie pokrywa z rzeczywistoscia. moze byc rowniez wtrysk.
EGR - bo on dziala na rozgrzanym silniku
a czujnik bo to cos z temp jest zwiazane...
napisz cos wiecej o aucie, przebieg, co bylo robione itd...
a tak w sumie to na dzien dobry bym zalal dobrego paliwa i pare bakow przejezdzil na nim... a nuz sie samo rozwiaze
Wymieniłem czujniki:
położenia wałka rozrządu,przepływkę,temp.płynu chłodzącego,czujnik temp.zewnętrznej,termostat.EGR i podciśnienie o.k.Zaworki sprawdzone.
Zastanawiam się co jeszcze steruje momentem kąta wtrysku,bo wtedy słyszę wyraźnie trochę wczesny.
Auto ma 320tys nakulane-oryginał .I jestem na dobrej drodze .
I jescze zauważyłem,że są momenty gdy pracuje dobrze.Ale wystarczy,że przychamuję silnikiem i znów łapie za wczesny wtrysk po dodaniu gazu-od około 1700 obrotów.
Wiem Kicaj,że wiesz co miesza mi szyki???pozdro
położenia wałka rozrządu,przepływkę,temp.płynu chłodzącego,czujnik temp.zewnętrznej,termostat.EGR i podciśnienie o.k.Zaworki sprawdzone.
Zastanawiam się co jeszcze steruje momentem kąta wtrysku,bo wtedy słyszę wyraźnie trochę wczesny.
Auto ma 320tys nakulane-oryginał .I jestem na dobrej drodze .
I jescze zauważyłem,że są momenty gdy pracuje dobrze.Ale wystarczy,że przychamuję silnikiem i znów łapie za wczesny wtrysk po dodaniu gazu-od około 1700 obrotów.
Wiem Kicaj,że wiesz co miesza mi szyki???pozdro