[B] - Wojti- 2,0T OPC 241 KM- 2006

Moderatorzy: Tunio999, Tazz

Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
GOTI
Zafiromaniak
Posty: 3401
Rejestracja: 30 paź 2012, 18:50
Imię: Sebastian
Lokalizacja: Mysłowice / Stamford
Auto: Insignia
Model: ZA
Oznaczenie silnika: A18XER
Gender:
Kontakt:

#106 Post autor: GOTI »

Heh troche sie zdradziłeś na poprzednich zdjęciach w BRK :lol:

ale i tak świetnie sie prezentują :ok:
Obrazek

Awatar użytkownika
cns80
Zafiromaniak
Posty: 1226
Rejestracja: 02 lis 2011, 11:15
Imię: Patryk
Lokalizacja: Warszawa [WT]
Auto: Renault
Model: Espace4
Oznaczenie silnika: J4BR

#107 Post autor: cns80 »

Weź ty chłopie jedź na jakąś porządną hamownię, bo ja jak widzę taką dmuchawę i tak po spinany samochód to mnie ciarki przechodzą. Wynik takiego badania może być kreatywny jak księgowość w Amber Gold :) I jeszcze te opowieści "na trasie będziesz pan miał 10 kuni więcej" - acha :roll:
Obrazek

Awatar użytkownika
Wojti
Zafiromaniak
Posty: 6240
Rejestracja: 15 kwie 2013, 19:02
Imię: Wojtek
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: ZB 400ps/502nm
Model: OPC
Oznaczenie silnika: z20leh
Gender:
Kontakt:

#108 Post autor: Wojti »

Hm opinie na internecie maja dobre ,co do dmuchawy wydajność ma podobno b.dobrą Co ja na to poradzę nikt nie chce podejmować się tematu w kuj pomorskim a Ci bez problemu zadzwonili.Poza tym komputer pokazywał iz temperatura w dolocie jest za wysoka czyli brak chłodzenia . Ustaliliśmy ze zrobią nowy dolot powietrza zniknie naleśnik nad kapą zaworową i to powinno pomóc .CNS jak masz kogoś kto robił takie auto zaznaczę nie astre opc tylko Zafirkę to daj namiary ale byle nie na śląsku he he
Życie jest Piękne a z Zafirką jeszcze piękniejsze he he

Awatar użytkownika
chabretti
Zafiromaniak
Posty: 2248
Rejestracja: 30 sie 2011, 20:51
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Żyrzyn [LPU]
Auto: Volvo
Model: V70
Oznaczenie silnika: D5244T5
Kontakt:

#109 Post autor: chabretti »

No rewelacja wygląda teraz :ok:

Keko

#110 Post autor: Keko »

Zainspirowałeś mnie tym wynikiem :D
Pogratulować.

Awatar użytkownika
KIT GTO
Mieszkaniec
Posty: 412
Rejestracja: 10 cze 2011, 21:57
Lokalizacja: lbn
Model:

#111 Post autor: KIT GTO »

Wojti pisze:CNS jak masz kogoś kto robił takie auto zaznaczę nie astre opc tylko Zafirkę
a jaką widzisz lub oni widzą różnicę ?

co do kreski i stwierdzenia odnośnie mocy na autostradzie zostawię bez komentu

Awatar użytkownika
Wojti
Zafiromaniak
Posty: 6240
Rejestracja: 15 kwie 2013, 19:02
Imię: Wojtek
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: ZB 400ps/502nm
Model: OPC
Oznaczenie silnika: z20leh
Gender:
Kontakt:

#112 Post autor: Wojti »

Hm w astrze jest zupełnie inny soft oraz dolot z interculera niz w Zafci .BRK robiło kilka astr opc i wyszło nawet 280 ps .Dlatego zmienimy dolot i zobaczymy co i jak dalej. Czy również warto przesunąć do przodu chłodnice interculera a klimatyzacje za .Teraz jest odwrotnie najpierw klima potem interculer a to nie jest za dobre chłodzenie .... :lol:
Życie jest Piękne a z Zafirką jeszcze piękniejsze he he

Awatar użytkownika
cns80
Zafiromaniak
Posty: 1226
Rejestracja: 02 lis 2011, 11:15
Imię: Patryk
Lokalizacja: Warszawa [WT]
Auto: Renault
Model: Espace4
Oznaczenie silnika: J4BR

#113 Post autor: cns80 »

Przede wszystkim nie chodzi o program, ale o fachowość hamowania. Są dmuchawy z sufitu na intercooler leżący na silniku (jak w Peugeotach 306), Są dmuchawy wytwarzające powietrze doładowania do dolotów exup Yamahy itd. Ale przede wszystkim nie spina się auta takimi haczykami, bo jak spadnie z rolek to rozwali ścianę a lecąca klamra komuś zrobi krzywdę. Albo porządne dyble, albo kute haki a nie takie coś.

Co do programu. Zrobić zrobi każdy porządny tuner. Najwyżej będzie to trwało pół dnia więcej. Możesz zapytać Masters'a, Vtech'a itp. Kreator mocy chyba już robił: http://www.kreatormocy.pl/component/con ... pel#zafira

Są różne rodzaje hamowni i np u Vtecha zawsze wychodzi mniej niż u innych, bo ich hamownie są najdokładniejsze (nie kreują sztucznie mocy magicznymi cyferkami na wykresie).

Znajomy zrobił u nich hamowanie Hondy Civic (dłubnięty na 260 KM), a tydzień później na zlocie była darmowa hamownia i wyszło 11 KM więcej. Normalnie cud w Kanie Galilejskiej to pikuś :)
Wojti pisze:Teraz jest odwrotnie najpierw klima potem interculer a to nie jest za dobre chłodzenie .... :lol:
Jak odwrócisz to jest szansa żę ciepło z coolera będzie Ci grzało czynnik w klimie i czujnik ciśnienia sprężarki dostanie zajoba ;)

Awatar użytkownika
Wojti
Zafiromaniak
Posty: 6240
Rejestracja: 15 kwie 2013, 19:02
Imię: Wojtek
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: ZB 400ps/502nm
Model: OPC
Oznaczenie silnika: z20leh
Gender:
Kontakt:

#114 Post autor: Wojti »

CNS może masz duże doświadczenie z hamowniami ja niestety nie .Po prostu się uczę i rozmawiam z ludźmi co i jak .Dziękuje za Twoje porady na pewno zrobię drugi pomiar na innej hamowni według Twoich zaleceń np w Bydgoszczy w v-techu ul Sowia 13 w którym jak dzwoniłem to odmówili mi podwyższenia mocy w Zafirce Na ich stronie nawet nie ma dostępu do Mojej zafirki z takim silnikiem może przypadek?albo mój pech he he he he ale pomiar wykonają może zobaczę te dyble i łańcuchy.Co do spinania auta mam doświadczenie w transporcie ciężarowym i dobre pasy jak zepniesz nie maja prawa się same wypiąć zerwać itp dlatego było auto spięte dwoma pasami za hak do holowania przód i dwoma za hak tył tak na wszelki wypadek .Hm ale może i masz racje nie mam w tym fachu doświadczenia :lol: :piwo:
Również wielkie podziękowanie dla Bear_ gość naprawdę zna się na temacie i wiele wskazówek podpowiedział np co do skrótu dolotu i właśnie chłodnicy z klimą aby ja zamienić z interculerem :piwo:
Życie jest Piękne a z Zafirką jeszcze piękniejsze he he

Awatar użytkownika
cns80
Zafiromaniak
Posty: 1226
Rejestracja: 02 lis 2011, 11:15
Imię: Patryk
Lokalizacja: Warszawa [WT]
Auto: Renault
Model: Espace4
Oznaczenie silnika: J4BR

#115 Post autor: cns80 »

Mi nie chodzi o pasy, bo pasy wytrzymają 2-3 takie zafiry tylko o te pseudo haki w podłodze w budynku hamowni. Powiesiłbyś paletę ceramiki na taki haku poddanym cyklicznym drganiom ? Bo statycznie to on dużo wytrzyma, ale dynamicznie dostanie mikropęknięć i się złamie.

A skoro Vtech odmówił to znaczy że już się nachapali i zaczynają sobie dobierać co robić, a czego nie :( Ale hamownie mają najlepsze :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Wojti
Zafiromaniak
Posty: 6240
Rejestracja: 15 kwie 2013, 19:02
Imię: Wojtek
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: ZB 400ps/502nm
Model: OPC
Oznaczenie silnika: z20leh
Gender:
Kontakt:

#116 Post autor: Wojti »

Jak będzie trochę czasu na pewno zrobię drugi pomiar w Vtechu i zobaczymy co wyjdzie he he :piwo:
Życie jest Piękne a z Zafirką jeszcze piękniejsze he he

Awatar użytkownika
Wojti
Zafiromaniak
Posty: 6240
Rejestracja: 15 kwie 2013, 19:02
Imię: Wojtek
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: ZB 400ps/502nm
Model: OPC
Oznaczenie silnika: z20leh
Gender:
Kontakt:

#117 Post autor: Wojti »

Przyszła paczka z zamówionym olejem dedykowanym do aut z podwyższona mocą Olej Millers Oils EE LONGLIFE C3 5W30 5L
Obrazek
i płukankaMillers Oils Engine Flush 250ml
Obrazek

co by wypukać castrola magnatec który zrobił się ciemny po 4 tys km :lol:
Życie jest Piękne a z Zafirką jeszcze piękniejsze he he

Awatar użytkownika
lawless
Zafiromaniak
Posty: 1167
Rejestracja: 08 lis 2013, 23:32
Imię: Adam
Lokalizacja: PCH
Auto: Opel Zafira
Model: B
Oznaczenie silnika: Z1.8XER
Gender:
Kontakt:

#118 Post autor: lawless »

A tak Wojtek z ciekawości ile za to trzeba położyć ;)
Myśl samodzielnie!

Awatar użytkownika
Wojti
Zafiromaniak
Posty: 6240
Rejestracja: 15 kwie 2013, 19:02
Imię: Wojtek
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: ZB 400ps/502nm
Model: OPC
Oznaczenie silnika: z20leh
Gender:
Kontakt:

#119 Post autor: Wojti »

Hm co do ceny to 5 l oleju chyba 220 + 1 litr 54 zł(na zapas) + płukanka 25 zł .Razem z wysyłka 320 zł :piwo: czyli różnica pomiędzy Castrolem 5w30 magnatec jest ok 70-80 zł na 5 L to uważam ze jest lepiej dołożyć i kupić lepszy olej przy takim silniku .Mam nadzieje że będzie warto :lol: okaże się za rok przy zmianie oleju :piwo:
Życie jest Piękne a z Zafirką jeszcze piękniejsze he he

Awatar użytkownika
lawless
Zafiromaniak
Posty: 1167
Rejestracja: 08 lis 2013, 23:32
Imię: Adam
Lokalizacja: PCH
Auto: Opel Zafira
Model: B
Oznaczenie silnika: Z1.8XER
Gender:
Kontakt:

#120 Post autor: lawless »

Wojti pisze:Mam nadzieje że będzie warto okaże się za rok przy zmianie oleju
No to na te okoliczność :piwo: :piwo:
Myśl samodzielnie!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zafira B”