Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Jest w Op-com'ie coś takiego jak test lampki rezerwy (czy coś w tym stylu) - wskaźnik opada na dół tak aby uruchomiła sie lampka rezerwy, a po kilku sekundach ustawia sie już na odpowiedniej pozycji, jak masz dostęp to możesz to przetestować, może pomoże :>
Jak nie to tak jak wspomniano powyżej przejedź sie po wyboistej drodze, oczywiście bez ciśnień bo nie o to chodzi, przy czym wyłączaj silnik tak aby wskaźnik miał możliwość pewnego ruchu
Sprawa wyglada tak. Nie podzialalo przejazd po wyboistej drodze. Najdziwniejsze ze teraz zauwazylem ze wskaznik bedac na rezerwie i zatankowaniu 10l znow jest 3/4 a w dodatku jak dotaczalem sie do swiatel to wskazowka predkosciomierza nie opadala plynnie tylko tak jak sekundnik. O co tu chodzi?
Cała decha w ZA (jej wskaźniki) działają na sliniczkach krokowych możliwe że u Ciebie się on poprostu zacina. U mnie też jak opada to tak lekko przeskakuje :> , to normalne zachowanie w silnikach krokowych Tym bardziej że jakby nie patrzeć to w samochodzie one poruszają się naprawdę wolno, w przypadku wskazówek typu poziom paliwa lub temp. wykonuja one niemal zerową pracę.
Ale nie z takim opoznieniem co 5 km. Czuje ze bedzie deska do wymiany bo widac ze cos w niej bylo lutowane domowa robota( jakis stabilizator) moze ktos juz wczesniej kombinowal...
No fakt, te 5 km to faktycznie trochę spory skok, wymiana dechy to trochę spory problem z tego wzgledu że będziesz ją musiał potem przeprogramować, przynajmniej tak słyszałem.