Przy tym sofcie to raczej tak długo bym nie czekał z wymianą.Wojti pisze:okaże się za rok przy zmianie oleju
[B] - Wojti- 2,0T OPC 241 KM- 2006
- Wojti
- Zafiromaniak
- Posty: 6240
- Rejestracja: 15 kwie 2013, 19:02
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Auto: ZB 400ps/502nm
- Model: OPC
- Oznaczenie silnika: z20leh
- Gender:
- Kontakt:
Hm napisałem do dystrybutora Millers Oils w Polsce i oni sami dobrali ten olej odpisali
Dziękujemy za przesłanie zapytania. Idealnym olejem do tego silnika, użytkowanego w dynamiczny sposób, jest olej Millers Oils EE Longlife C3 5w30. Jeśli chodzi o stosowanie środka czyszczącego układ olejowy Engine Flush - nie jest on konieczny, natomiast użycie go pozwala na utrzymanie wnętrza silnika w czystości. Nie ma przeciwwskazań do używania Engine Flush.
opis oleju
Olej Millers Oils EE LONGLIFE C3 5W30 5L
Najwyższej jakości, w pełni syntetyczny, energooszczędny olej silnikowy typu mid SAPS, o niskim współczynniku
tarcia. Jeden z produktów serii Millers Oils NANODRIVE – Low Friction Technology. Sformułowany w celu spełnienia
wymagań nowoczesnych silników, zapewnia dodatkowe korzyści wynikające z niskiego tarcia: niższe zużycie
paliwa, a więc i niższe koszty utrzymania samochodu.
STOSOWANIE:
Idealny do silników benzynowych i Diesel spełniających normy czystości spalin Euro IV i Euro V, które wymagają
oleju ACEA C3. Szczególnie polecany do silników samochodów takich jak Mercedes – Benz i BMW, w których olej
wymienia się w/g wskazań komputera oraz innych pojazdów, które wymagają oleju redukującego zużycie paliwa.
KORZYŚCI:
Oleje serii Millers Oils NANODRIVE Low Friction Technology zapewniają następujące korzyści:
· redukcja tarcia do 27% zapewnia do 14% większą ochronę przed zużyciem, w porównaniu do innych
olejów C3 o lepkości 5w30
· współczynnik tarcia gwałtownie spada wraz ze wzrostem temperatury silnika, maksymalnie obniżając
zużycie paliwa oraz emisję szkodliwych substancji
· chroni silnik przed zużyciem, wydłuża żywotność podzespołów
· dzięki temu, ogólne koszty utrzymania samochodu są niższe
CHARAKTERYSTYKA:
SAE klasa lepkości:...5W30
Ciężar właściwy przy 150C...0,850
Lepkość kinematyczna przy 1000C...10,9 cSt
Lepkość kinematyczna przy 400C...65 cSt
Indeks lepkości...160
Temperatura krzepnięcia...<-300C
Temperatura zapłonu...>2000C
Lepkość na zimno przy -300C...6,600 cP max
Co do wymiany oleju ma on w specyfikacji 2 lata lub 15 tyś km.Ja rocznie robię z 5 tys he he :lol:Po żyjemy zobaczymy jak się sprawdzi bo to co piszą zawsze może być bujda ......
Dziękujemy za przesłanie zapytania. Idealnym olejem do tego silnika, użytkowanego w dynamiczny sposób, jest olej Millers Oils EE Longlife C3 5w30. Jeśli chodzi o stosowanie środka czyszczącego układ olejowy Engine Flush - nie jest on konieczny, natomiast użycie go pozwala na utrzymanie wnętrza silnika w czystości. Nie ma przeciwwskazań do używania Engine Flush.
opis oleju
Olej Millers Oils EE LONGLIFE C3 5W30 5L
Najwyższej jakości, w pełni syntetyczny, energooszczędny olej silnikowy typu mid SAPS, o niskim współczynniku
tarcia. Jeden z produktów serii Millers Oils NANODRIVE – Low Friction Technology. Sformułowany w celu spełnienia
wymagań nowoczesnych silników, zapewnia dodatkowe korzyści wynikające z niskiego tarcia: niższe zużycie
paliwa, a więc i niższe koszty utrzymania samochodu.
STOSOWANIE:
Idealny do silników benzynowych i Diesel spełniających normy czystości spalin Euro IV i Euro V, które wymagają
oleju ACEA C3. Szczególnie polecany do silników samochodów takich jak Mercedes – Benz i BMW, w których olej
wymienia się w/g wskazań komputera oraz innych pojazdów, które wymagają oleju redukującego zużycie paliwa.
KORZYŚCI:
Oleje serii Millers Oils NANODRIVE Low Friction Technology zapewniają następujące korzyści:
· redukcja tarcia do 27% zapewnia do 14% większą ochronę przed zużyciem, w porównaniu do innych
olejów C3 o lepkości 5w30
· współczynnik tarcia gwałtownie spada wraz ze wzrostem temperatury silnika, maksymalnie obniżając
zużycie paliwa oraz emisję szkodliwych substancji
· chroni silnik przed zużyciem, wydłuża żywotność podzespołów
· dzięki temu, ogólne koszty utrzymania samochodu są niższe
CHARAKTERYSTYKA:
SAE klasa lepkości:...5W30
Ciężar właściwy przy 150C...0,850
Lepkość kinematyczna przy 1000C...10,9 cSt
Lepkość kinematyczna przy 400C...65 cSt
Indeks lepkości...160
Temperatura krzepnięcia...<-300C
Temperatura zapłonu...>2000C
Lepkość na zimno przy -300C...6,600 cP max
Co do wymiany oleju ma on w specyfikacji 2 lata lub 15 tyś km.Ja rocznie robię z 5 tys he he :lol:Po żyjemy zobaczymy jak się sprawdzi bo to co piszą zawsze może być bujda ......
Życie jest Piękne a z Zafirką jeszcze piękniejsze he he
- cns80
- Zafiromaniak
- Posty: 1226
- Rejestracja: 02 lis 2011, 11:15
- Imię: Patryk
- Lokalizacja: Warszawa [WT]
- Auto: Renault
- Model: Espace4
- Oznaczenie silnika: J4BR
Wiesz... oni chcą sprzedac towar, a papier wszystko zniesieWojti pisze:Po żyjemy zobaczymy jak się sprawdzi bo to co piszą zawsze może być bujda ......
Ale popatrz na parametry pracy 5W30 w temperaturach -20 i +30 (a takie ostatnio miewamy). I nie musisz patrzeć na ten konkretny olej tylko na jakikolwiek, bo parametr 5W30 określa jak on się zachowa
W dieslu lałem 0W40 i było lepiej w zimie (lata nie ma jak sprawdzić). Turbina była w dobrej kondycji.
- Wojti
- Zafiromaniak
- Posty: 6240
- Rejestracja: 15 kwie 2013, 19:02
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Auto: ZB 400ps/502nm
- Model: OPC
- Oznaczenie silnika: z20leh
- Gender:
- Kontakt:
Dziś zrobiony pełen serwis
- wymieniony kompl rozrząd mechanik stwierdził iż pasek już był spękany od starości bo GM zaleca wymianę nie dłużej niż 8 lat lub 120 tys a zafirka ma 80 tys ale latka lecą .No w sama porę wymieniłem bo był by płacz
-filtr oleju + Olej Millers Oils EE LONGLIFE C3 5W30 5L
-filtr kabinowy
-klima ozonowanie
-sprawdzony płyn chłodzący i hamulcowy
- w zawieszeniu wszystko super jutro przegląd po 1 pierwszym roku w Polsce he he
Całość 1100 zł Teraz trzeba nacieszyć się z jazdy
- wymieniony kompl rozrząd mechanik stwierdził iż pasek już był spękany od starości bo GM zaleca wymianę nie dłużej niż 8 lat lub 120 tys a zafirka ma 80 tys ale latka lecą .No w sama porę wymieniłem bo był by płacz
-filtr oleju + Olej Millers Oils EE LONGLIFE C3 5W30 5L
-filtr kabinowy
-klima ozonowanie
-sprawdzony płyn chłodzący i hamulcowy
- w zawieszeniu wszystko super jutro przegląd po 1 pierwszym roku w Polsce he he
Całość 1100 zł Teraz trzeba nacieszyć się z jazdy
Życie jest Piękne a z Zafirką jeszcze piękniejsze he he
Wojti, ciekawe jak byś się katów pozbył czy pękło by magiczne 280ps..... daj foto z pod maski
http://www.ebay.pl/itm/Astra-Zafira-VXR ... 19e685110d
http://www.ebay.pl/itm/Astra-Zafira-VXR ... 19e685110d
no tak - muszę przyznać - piękny czarny smok
-no bo z tą mocą, takimi felgowymi pazurami ...
... to nie jest zwykła Zośka
ależ, o jeju to jest smoczyca, no przecież, oczywiście bije od niej takie piękno
tak właśnie trochę jak osioł gadam - bo zauroczyło mnie autko, zwłaszcza na tych felgach.
A jestem zwolennikiem jasnych!
-no bo z tą mocą, takimi felgowymi pazurami ...
... to nie jest zwykła Zośka
ależ, o jeju to jest smoczyca, no przecież, oczywiście bije od niej takie piękno
tak właśnie trochę jak osioł gadam - bo zauroczyło mnie autko, zwłaszcza na tych felgach.
A jestem zwolennikiem jasnych!
- Wojti
- Zafiromaniak
- Posty: 6240
- Rejestracja: 15 kwie 2013, 19:02
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Auto: ZB 400ps/502nm
- Model: OPC
- Oznaczenie silnika: z20leh
- Gender:
- Kontakt:
Hm pierwsza wycieczka za miasto po podniesieniu mocy przy jeździe ok 160 km/h(3900 obr ) średnie spalanie za miastem 14,9 l a bywało juz ze na autostradzie do Gdańska pokazywało 16,3 l czyli nie jest zla a raczej ok coś za coś bo moc rewelacyjna a wyprzedzanie poezja he he
Życie jest Piękne a z Zafirką jeszcze piękniejsze he he
- Robert LTM
- Zafiromaniak
- Posty: 563
- Rejestracja: 25 lut 2014, 08:22
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
- Auto: Opel Zafira B 1.9CDTI SPORT
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DTH
- Gender:
- Kontakt: