Ślady oleju
Moderator: Sebu$
Ślady oleju
Witam,
koledzy przy okazji wymiany przepływki zauważyłem ślady oleju poniżej tego zaznaczonego elementu.
Czy ktoś podpowie za co odpowiada ten element i skąd te ślady oleju.
Z góry dziękuję.
koledzy przy okazji wymiany przepływki zauważyłem ślady oleju poniżej tego zaznaczonego elementu.
Czy ktoś podpowie za co odpowiada ten element i skąd te ślady oleju.
Z góry dziękuję.
Wiesz co ale niewiele widać na tej focie ;(mdymion pisze:sorki
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a57 ... 83048.html
Może ci leci olej z uszczelnienia pokrywy zaworów(przy pompie vacium) lub też wycieka na uszczelnieniu trawersów.(przy przewodach wtryskowych)
Musisz dobrze obejrzeć samemu bo nic nie widać.
A sprawdź czy nie masz oleju w tych cienkich przewodach idących do tego zaworka zaznaczonego na zdjęciu.
Pozdrawiam
Na fotce zaznaczony jest element pod spodem którego są ślady oleju. Niestety nie mam jeszcze wiedzy do czego służy ten element bowiem jest to pierwszy mój diesel.
pozdrawiam
--------scalone
oczywiści chodzi o ten zaworek - czym on steruje?
posty edytujemy a nie piszemy jeden pod drugim /Dejna
pozdrawiam
--------scalone
oczywiści chodzi o ten zaworek - czym on steruje?
posty edytujemy a nie piszemy jeden pod drugim /Dejna
Ostatnio zmieniony 16 lut 2010, 12:47 przez mdymion, łącznie zmieniany 1 raz.
Kolego jest to "zaworek", który steruje przepustnicami w kolektorze dolotowym. U mnie też na nim były ślady oleju i mi przepuszczała uszczelka na pompie VACUUM. Wymieniłem i było OK. Teraz w EGR-e chyba mi membrana przepuszcza i olej leci na pompę paliwa i na chłodnicę oleju. Kolejny wydatekmdymion pisze:oczywiści chodzi o ten zaworek - czym on steruje?
Kolego ja wymieniałem tą uszczelkę razem z uszczelką pokrywy zaworów. W sumie to dwa razy bo za pierwszym razem po wymianie to mi się troszkę jeszcze pociło olejem i musiałem jeszcze raz zamontować dodając silikon pomimo, że uszczelka była była kupowana w ASO Opla. Ale jest już OK. Teraz czas na EGR a wymienić