Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Witam. Dziś pojechałem z rodzinką na obiadek do knajpki. Wracając nagle zablokowało mi tylne koło. Zadzwoniłem po lawetę ale kolega nie miał czasu wiec zabrałem się za rozbieranie. Po zdjęciu koła okazało się ze metalowa osłona tarczy zardzewiała, urwała się i wpadła pod klocki tak że zablokowała koło. Wystarczyło wrzucić wsteczny, trochę cofnąć i wyrwać osłonę na żywca. I działa . Pozdrawiam
Miałeś szczęście, że to tak się skończyło przy "usuwaniu" usterki mogłeś pogiąć felgę czy coś innego. Ja w astrze wcale nie miałem tych osłon bo zardzewiały i odleciały
No i dziś stuknęło 15 tyś km od kupna auta i zarazem od wymiany oleju. Jako, że ja jestem człowiek "staromodny" z tej okazji wymieniam olej Nie patrzę na komputery tylko sam odmierzam 15 tyś km i zawsze po tej liczbie wymieniam olej. Mam nadzieję, że wybrałem dobry olej do mojego auta(zdjęcie poniżej). Obok oleju widać filtr oleju, muszę jeszcze dokupić filtr paliwa i w poniedziałek ruszę z wymianą. (żeby nie było cenę zamazałem)
No tak jak dbasz tak masz Co do oleju nie jest zły ale szybko robi się czarny u mnie po 4 tys ciemny był i zmieniłem na Millers Oils do mocniejszej jazdy he he
Życie jest Piękne a z Zafirką jeszcze piękniejsze he he
czesław pisze:" Co do oleju nie jest zły ale szybko robi się czarny u mnie po 4 tys ciemny "
Wojti ale disle tak mają ,jaki olej byś nie wlał zaraz ciemnieje
Akurat w moim dieslu mam tak, że olej ciemnieje po około 8-9 tyś km. W astrze tak nie miałem.
tOmki pisze:Olej jak olej, ale ten filtr to samo zło.
I ja zawsze używałem filtrona i nie miałem z nim żadnych problemów. Jak coś mogę jeszcze go podmienić w sklepie bo mam paragon, ponieważ wymianę oleju przekładam na piątek.