[A] - ukasz - Zafira OPC

Moderatorzy: Tunio999, Tazz

Wiadomość
Autor
marcinFKP

#16 Post autor: marcinFKP »

Ładnie się prezentuje. Może lekko ciemne szybki byłyby fajna sprswa na całym aucie

animag

#17 Post autor: animag »

Ładne auto Zadowolenia
Diamentowa to praca czy tylko myjnia?

ukasz

#18 Post autor: ukasz »

Byłem akurat na myjni, ale mieszkam niedaleko, na Wrotkowie.

animag

#19 Post autor: animag »

No to cześć sąsiad ;)

ukasz

#20 Post autor: ukasz »

No cóż. Nie polecam firmy Ame-tuning z Jabłonnej.
Dzwoniłem do gościa w zeszłym tygodniu w sprawie programu do mojej Zafiry i wstępnie umówiliśmy się na wtorek (jutro).
Prosił jeszcze o telefon w poniedziałek (dzisiaj) żeby potwierdzić termin.
Dzwonię dzisiaj i... gość mi mówi, że jest na urlopie i mi tego nie ogarnie.
Całkowicie niepoważne podejście do klienta.
Specjalnie wziąłem urlop w pracy na jutro, bo miało to zająć cały dzień.

Awatar użytkownika
norris_85
Zafiromaniak
Posty: 1211
Rejestracja: 16 maja 2014, 21:07
Imię: Łukasz
Lokalizacja: Lublin, LU
Auto: ZA OPC 290KM/428Nm
Model: ZA
Oznaczenie silnika: Z20LET
Kontakt:

#21 Post autor: norris_85 »

oo to już wiem gdzie nie jechać :P a jak ogarniesz język to daj znać bo też myślałem nad oduczeniem Zefira wrogiego języka :mrgreen:

btw. z tego co czytałem tu na forum to zmiana języka trwa parę chwil a nie cały dzień :shock:

ukasz

#22 Post autor: ukasz »

norris_85 pisze:btw. z tego co czytałem tu na forum to zmiana języka trwa parę chwil a nie cały dzień
Mi chodziło o program w sensie chip - zwiększenie mocy. ;)
Zadzwoniłem do Nałęczowa i w środę jadę tam na strojenie.

Awatar użytkownika
norris_85
Zafiromaniak
Posty: 1211
Rejestracja: 16 maja 2014, 21:07
Imię: Łukasz
Lokalizacja: Lublin, LU
Auto: ZA OPC 290KM/428Nm
Model: ZA
Oznaczenie silnika: Z20LET
Kontakt:

#23 Post autor: norris_85 »

aa no chyba ze tak :D stage1 to ja mam za sobą :P ale robił je doktor jeszcze gdy fura należała do Bartka a sam mod został opisany tutaj a przed stage2 to czeka mnie jeszcze parę modów :lol:

ukasz

#24 Post autor: ukasz »

Zafira już po strojeniu. Diagnostyka wykazała, że do wymiany mam pompę paliwa i świece.
Niestety wracając do domu, po przejechaniu ok. 20km auto zaczęło szarpać przy przyspieszaniu, a po kolejnych 10km (tuż przed domem) wywaliło "check engine" i zaczęło palić na 3 cylindry. Szybkie sczytanie błędów i diagnoza: "Wypadanie zapłonu na trzecim cylindrze". Po ponownym odpaleniu silnika check zniknął, a silnik znowu palił na wszystkie cylindry.
Wymieniłem świece, przejechałem ok 30-40km, auto niby już nie szarpie przy przyspieszaniu, błędu nie wywala, ale na wolnych obrotach widać, że nadal gubi zapłon.
Przymierzam się do wymiany cewki.
Może ktoś miał podobny problem?

marcinFKP

#25 Post autor: marcinFKP »

Na ile auto zostało zhamowane?

ukasz

#26 Post autor: ukasz »

Nie hamowaliśmy go, bo hamownia w remoncie.
Za 2-3 tyg. jadę na hamowanie. Wcześniej muszę wymienić pompę paliwa i pojechać do niego na poprawki i podmiankę cewki.
Auto jest wystrojone pod benzynę 95, więc szacunkowo powinno być ok. 220KM.

marcinFKP

#27 Post autor: marcinFKP »

A koszt możesz zdradzić?

ukasz

#28 Post autor: ukasz »

1000zł

Awatar użytkownika
Przemass
Zafiromaniak
Posty: 886
Rejestracja: 03 lut 2013, 11:49
Imię: Przemek
Lokalizacja: Pyrlandia
Auto: Zafira
Model: A
Oznaczenie silnika: Z20LET
Gender:
Kontakt:

#29 Post autor: Przemass »

Widzę,że nic się tu dawno nie działo... :P
Koszt już znam a coś więcej-jaki program i ile wycisnęli ?
Były jeszcze jakieś problemy ? Pytam,bo zastanawiam się też nad programem ;)
Zafira OPC Arden Blue by Przemass:

https://youtu.be/ZTRk3ILxeOk

ukasz

#30 Post autor: ukasz »

Zgadza się. Dawno nic nie pisałem.
Pomiaru z hamowni nadal nie mam, bo nie jestem w stanie umówić się z gościem na hamownię. Zazwyczaj nie odbiera ode mnie telefonów, a jak już odbierze to twierdzi, że jest zawalony robotą i nie ma czasu. Na razie go olałem, bo nie mam czasu do niego jechać, a poza tym mam ważniejsze problemy na głowie.
Problem wypadających zapłonów rozwiązałem i opisałem w jednym z tematów w dziale technicznym.
Na dzień dzisiejszy Zafira stoi w warsztacie i czeka na regenerację turbiny, a ja podziwiam uroki jazdy komunikacją miejską. ;)
Znikały mi niewielkie ilości płynu chłodniczego oraz śmierdziało spalonym olejem w aucie. Okazało się, że płyn chłodniczy dostawał się do turbiny, były też wycieki oleju z turbiny, więc została podjęta szybka decyzja o regeneracji.
Wczoraj turbo trafiło do regeneracji, czekam na wycenę. Dodatkowo okazało się, że jest pęknięcie kolektora przy turbinie, więc czekam też na decyzję czy da radę go pospawać, czy muszę szukać nowego. :/
Ogarnę tą regenerację i może po świętach znajdę czas na hamownię. Jak nie uda się z tym gościem umówić to pojadę do konkurencji. :P
Ostatnio zmieniony 25 mar 2015, 11:37 przez ukasz, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zafira A”