Pomoc w ocenie auta Zafira 2004 1.8 ELEGANCE, Warszawa
Moderator: Tunio999
Pomoc w ocenie auta Zafira 2004 1.8 ELEGANCE, Warszawa
Witam,
jestem nowym użytkownikiem forum Zafiry stąd nie wiem czy w taki sposób mogę zwrócić się o poradę Mam nadzieję, że nie popełniam żadnego faux pas
Teraz do rzeczy.
Wczoraj oglądałem Zafirę z linku, który podaję w wiadomości. Auto na pierwszy rzut oka jest w porządku ( wymieniony rozrząd, komplet hamulców ) dokumenty będę miał do wglądu w piątek, zobaczę na jakich częściach jest składany. Do zrobienia kilka zaprawek ( prawy próg, tylna klapa, która była już malowana w okolicy rantu ) a także środkowy i końcowy wydech. Środek nie jest ściuchany, klima się załącza wszystkie światła działają. Jest problem z wycieraczkami przednimi - nie mogą skończyć pracy w położeniu dolnym : kompletnie nie mam pomysłu dlaczego tak się dzieje. Karoseria posiada kilka wgniotek - typowe dla miejskiego użytkowania. Czytając opinie o silniku natrafiłem na opinie, że silniki te lubią brać olej zwłaszcza przy przebiegach powyżej 200 tyś. Czy możecie coś o tym powiedzieć?
Jak ewentualnie sprawdzić poprawność wskazanego przebiegu ? sprzedający zarzeka się że nie cofał licznika. Na co jeszcze ewentualnie zwrócić uwagę podczas oględzin auta na kanale? ( sprzedający zgodził się na wizytę na rolkach ) Dziś popołudniu będę miał VIN, być może tutaj uda się jeszcze coś wydedukować.
THX miodzik !
Dołączam link do ogłoszenia :
http://olx.pl/oferta/opel-zafira-2004-1 ... 4508a5362b
Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam
Dawid.
jestem nowym użytkownikiem forum Zafiry stąd nie wiem czy w taki sposób mogę zwrócić się o poradę Mam nadzieję, że nie popełniam żadnego faux pas
Teraz do rzeczy.
Wczoraj oglądałem Zafirę z linku, który podaję w wiadomości. Auto na pierwszy rzut oka jest w porządku ( wymieniony rozrząd, komplet hamulców ) dokumenty będę miał do wglądu w piątek, zobaczę na jakich częściach jest składany. Do zrobienia kilka zaprawek ( prawy próg, tylna klapa, która była już malowana w okolicy rantu ) a także środkowy i końcowy wydech. Środek nie jest ściuchany, klima się załącza wszystkie światła działają. Jest problem z wycieraczkami przednimi - nie mogą skończyć pracy w położeniu dolnym : kompletnie nie mam pomysłu dlaczego tak się dzieje. Karoseria posiada kilka wgniotek - typowe dla miejskiego użytkowania. Czytając opinie o silniku natrafiłem na opinie, że silniki te lubią brać olej zwłaszcza przy przebiegach powyżej 200 tyś. Czy możecie coś o tym powiedzieć?
Jak ewentualnie sprawdzić poprawność wskazanego przebiegu ? sprzedający zarzeka się że nie cofał licznika. Na co jeszcze ewentualnie zwrócić uwagę podczas oględzin auta na kanale? ( sprzedający zgodził się na wizytę na rolkach ) Dziś popołudniu będę miał VIN, być może tutaj uda się jeszcze coś wydedukować.
THX miodzik !
Dołączam link do ogłoszenia :
http://olx.pl/oferta/opel-zafira-2004-1 ... 4508a5362b
Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam
Dawid.
Ostatnio zmieniony 23 wrz 2014, 12:04 przez hatorrihanzo, łącznie zmieniany 4 razy.
- miodzik
- Zafiromaniak
- Posty: 3090
- Rejestracja: 23 lut 2013, 18:26
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Świdwin ZSD
- Auto: Zafira
- Model: A
- Oznaczenie silnika: Y20DTH
- Gender:
- Kontakt:
Dawid zapoznaj się proszę z Regulaminem działu, popraw temat zgodnie z zasadami panującymi na forum oraz przeczytaj Dodawanie zdjęć
może pomoże
zrób edycję swojego postu i wklej poniższą sekwencję:
Co do auta - na zdjęciach prezentuje się dobrze. Jeśli jest dobrze prowadzone, a takie być powinno - nie bardzo masz się czego obawiać. Na siłę nie szukaj dziury w całym. Pakiet startowy i tak jest do założenia w każdym kupowanym aucie na dzień dobry, więc kilka $ na drobiazgi zawsze musisz mieć przeznaczone. Najważniejsze, żeby podczas oględzin nie wyszło Ci, że auto było składane z kilku czy robiło za rybkę na wisłostradzie, gdy ją zalało...
700 zł jak sądzę jest do zjechania na dzień dobry z ceny. Zwłaszcza jak wytkniesz te drobiazgi o których sam piszesz.
Powodzenia!
może pomoże
zrób edycję swojego postu i wklej poniższą sekwencję:
Kod: Zaznacz cały
[img]http://img27.olx.pl/images_tablicapl/179737055_1_644x461_opel-zafira-2004-18-bg-elegance-warszawa.jpg[/img]
700 zł jak sądzę jest do zjechania na dzień dobry z ceny. Zwłaszcza jak wytkniesz te drobiazgi o których sam piszesz.
Powodzenia!
-
- Zafiromaniak
- Posty: 678
- Rejestracja: 05 sty 2010, 22:59
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp. [FG]
- Auto: Zafiry
- Model: wszystkie
- Oznaczenie silnika: różne
- Gender:
a mam akurat włączone
Data produkcji 25-07-2003
Data produkcji 2F4 = RADIO,CDR 500
2H9 = SILNIK BENZYNOWY 18
2J1 = POKRYCIE,WNĘTRZE PODŁOGI,STANDARDOWE
4BU = LAKIER ZEWNĘTRZNY, PATRZ TABELA LAKIERÓW W PRZEDMOWIE KATALOGU MODELÓW
80I = WNĘTRZE-CZARNY
80X = WYKOŃCZENIE WNĘTRZA NADWOZIA-CZARNY
80Y = WYKOŃCZENIE PŁATU DRZWI,CZARNY
A23 = SZYBA PRZEDNIA,ODBIJAJĄCA CIEPŁO
A32 = SZYBY STEROWANE ELEKTRYCZNIE,PRZÓD
A33 = SZYBY STEROWANE ELEKTRYCZNIE,TYŁ
A88 = ZAGŁÓWEK,SIEDZENIE PRZEDNIE,AKTYWNY
AHA = Z REGULACJĄ PODPARCIA LĘDŹWIOWEGO
AHB = Z REGULACJĄ PODPARCIA LĘDŹWIOWEGO
AJ3 = DLA PODUSZKI POWIETRZNEJ KIEROWCY
AJ4 = DLA PRZYPADKU Z PODUSZKĄ POWIETRZNĄ PASAŻERA
AN4 = FOTELIK DLA DZIECKA,SYSTEM OGRANICZAJĄCY
AP0 = DLA BOCZNEJ PODUSZKI POWIETRZNEJ,LEWEJ
AP1 = DLA BOCZNEJ PODUSZKI POWIETRZNEJ,PRAWEJ
AQ6 = SIEDZENIE PRZEDNIE,OPARCIE REGULOWANE
AS1 = DLA SKŁADANEGO SIEDZENIA PRZEDNIEGO,PRAWEGO
ASF = PODUSZKA POWIETRZNA,LEWA/PRAWA,RAMA DACHU
AT0 = ZAGŁÓWEK,TYLNY,TKANINA,PEŁNY
AU0 = ZAMEK DRZWI,ZE ZDALNYM STEROWANIEM
AY3 = ZAGŁÓWEK,PRZEDNI,TKANINA,PEŁNY
AY5 = ZAGŁOWEK,TYLNY,TKANINA,ŚRODKOWY
B70 = OSŁONA PROGU DRZWI
B75 = POKRYCIE BAGAŻY,ZESP.
BB7 = UŻYWANE Z CHROMOWANYMI WEWNĘTRZNYMI KLAMKAMI DRZWI
BOC = WYPRODUKOWANO W BOCHUM
C60 = KLIMATYZACJA
C68 = DLA KLIMATYZACJI ELEKTRONICZNEJ
CT1 = DLA BELGII
CT1
D18 = ZESTAW WSKAŹNIKÓW,CZARNY,PIERŚCIENIE CHROMOWANE
D75 = KLAMKA,ZESP.,ZEWNĘTRZNA
DA5 = PODŁOKIETNIK,TYLNY,ŚRODKOWY
DA7 = PODŁOKIETNIK PRZEDNIEGO SIEDZENIA,LEWEGO
DL8 = LUSTERKO,ELEKTRYCZNE I OGRZEWANE,LEWE-PRAWE
DP6 = OBUDOWA
DT4 = POPIELNICZKA I ZAPALNICZKA (PAKIET DLA PALĄCYCH)
G62 = MOCOWANIE NA 5 ŚRUB
GT6 = PRZEŁOŻENIE PRZEKŁADNI GŁÓWNEJ 4.19
JBG = DŹWIGNIA HAMULCA POSTOJOWEGO,CHROM O WYSOKIM POŁYSKU
JL9 = ABS
K09 = ALTERNATOR,120A
K30 = STEROWANIE PRZEBIEGIEM PODRÓŻY
KC5 = ODBIERALNIK,OSPRZĘT ELEKTRYCZNY(12V)
LHD = KIEROWNICA PO LEWEJ
MG4 = RĘCZNA SKRZYNIA BIEGÓW,5 BIEGOWA,SPORTY
MM3 = UŻYWANY(-A,-E) Z RĘCZNĄ SKRZYNIĄ BIEGÓW
N33 = DLA ODCHYLANEJ KOLUMNY KIEROWNICY
N40 = WSPOMAGANIE MECHANIZMU KIEROWNICZEGO, NIEZMIENNY STOSUNEK WSPOMAGANIA
NC0 = WYPOSAŻENIE,UNIA EUROPEJSKA
NP5 = KOŁO KIEROWNICY,SKÓRA
NT4 = EMISJA SPALIN,EEC 05
NW9 = STEROWANIE TRAKCJI
OHC
P34 = KOŁO I OPONA,ZAPAS
PAK = OPASKA,DASHING/AMANA
PBZ = STEROWANIE PODUSZKI SIEDZENIA, POCHYLANE, LEWE
PCE = STEROWANIE PODUSZKI SIEDZENIA, POCHYLANE, PRAWE
QE7 = KOŁO,JEZDNE,ALUMINIUM,7 SZPRYCH,6JX15
QHL = OPONY,195/65 R 15-91H
T96 = PRZEDNIE ŚWIATŁO PRZECIWMGIELNE
T9K = PŁAT WYKOŃCZENIOWY,WEWNĘTRZNY,AMANA
TN6 = AKUMULATOR,55AH
U07 = KLAKSON,FANFARA
U3C
U55
U91 = ANTENA KRÓTKA,DACH,RADIO
U96 = GŁOŚNIK,6,WARIANT 2
UJ3
UV5 = WYŚWIETLACZ WOELOFUNKCYJNY,VAT3
V22 = KRATKA,CHŁODNICA,WYPRASKA CHROMOWANA
V55 = BAGAŻNIK DACHOWY
VG2 = WOSK ZABEZPIECZAJĄCY,USUNĄĆ
VU3 = ŚRODEK TABLICY ROZDZ.,WĘGIEL DRZEWNY METALICZNY
W01
W1Y = DLA PRZYPADKU STEROWANIA RADIA NA KIEROWNICY
W3X = SILNIK,SZENTGOTTHARD
W4Y
W8X = CZĘŚCI DODATKOWE,INSTALACJA RADIA
W9U = DINKS
WD4 = IDENT.PUNKT EFEKTYWNY CON.
XA3 = OPEL
XK1 = DLA BELGII
XK5 = WYPOSAŻENIE,JEWEL
XL8 = DLA CZĘSTOTLIWOŚCI 433 MHZ
XR2 = TABLICZKA FIRMOWA,ELEGANCE
Z0D = DLA BELGII
Z0D
Z1F = CZUJNIK,SYSTEM OGRANICZAJĄCY,LEWY
Z1Y = FARBA,DWA POKRYCIA
ZQ9 = WYKOŃCZENIE ZAWNĘTRZNE,ZACIEMNIENIE
Data produkcji 25-07-2003
Data produkcji 2F4 = RADIO,CDR 500
2H9 = SILNIK BENZYNOWY 18
2J1 = POKRYCIE,WNĘTRZE PODŁOGI,STANDARDOWE
4BU = LAKIER ZEWNĘTRZNY, PATRZ TABELA LAKIERÓW W PRZEDMOWIE KATALOGU MODELÓW
80I = WNĘTRZE-CZARNY
80X = WYKOŃCZENIE WNĘTRZA NADWOZIA-CZARNY
80Y = WYKOŃCZENIE PŁATU DRZWI,CZARNY
A23 = SZYBA PRZEDNIA,ODBIJAJĄCA CIEPŁO
A32 = SZYBY STEROWANE ELEKTRYCZNIE,PRZÓD
A33 = SZYBY STEROWANE ELEKTRYCZNIE,TYŁ
A88 = ZAGŁÓWEK,SIEDZENIE PRZEDNIE,AKTYWNY
AHA = Z REGULACJĄ PODPARCIA LĘDŹWIOWEGO
AHB = Z REGULACJĄ PODPARCIA LĘDŹWIOWEGO
AJ3 = DLA PODUSZKI POWIETRZNEJ KIEROWCY
AJ4 = DLA PRZYPADKU Z PODUSZKĄ POWIETRZNĄ PASAŻERA
AN4 = FOTELIK DLA DZIECKA,SYSTEM OGRANICZAJĄCY
AP0 = DLA BOCZNEJ PODUSZKI POWIETRZNEJ,LEWEJ
AP1 = DLA BOCZNEJ PODUSZKI POWIETRZNEJ,PRAWEJ
AQ6 = SIEDZENIE PRZEDNIE,OPARCIE REGULOWANE
AS1 = DLA SKŁADANEGO SIEDZENIA PRZEDNIEGO,PRAWEGO
ASF = PODUSZKA POWIETRZNA,LEWA/PRAWA,RAMA DACHU
AT0 = ZAGŁÓWEK,TYLNY,TKANINA,PEŁNY
AU0 = ZAMEK DRZWI,ZE ZDALNYM STEROWANIEM
AY3 = ZAGŁÓWEK,PRZEDNI,TKANINA,PEŁNY
AY5 = ZAGŁOWEK,TYLNY,TKANINA,ŚRODKOWY
B70 = OSŁONA PROGU DRZWI
B75 = POKRYCIE BAGAŻY,ZESP.
BB7 = UŻYWANE Z CHROMOWANYMI WEWNĘTRZNYMI KLAMKAMI DRZWI
BOC = WYPRODUKOWANO W BOCHUM
C60 = KLIMATYZACJA
C68 = DLA KLIMATYZACJI ELEKTRONICZNEJ
CT1 = DLA BELGII
CT1
D18 = ZESTAW WSKAŹNIKÓW,CZARNY,PIERŚCIENIE CHROMOWANE
D75 = KLAMKA,ZESP.,ZEWNĘTRZNA
DA5 = PODŁOKIETNIK,TYLNY,ŚRODKOWY
DA7 = PODŁOKIETNIK PRZEDNIEGO SIEDZENIA,LEWEGO
DL8 = LUSTERKO,ELEKTRYCZNE I OGRZEWANE,LEWE-PRAWE
DP6 = OBUDOWA
DT4 = POPIELNICZKA I ZAPALNICZKA (PAKIET DLA PALĄCYCH)
G62 = MOCOWANIE NA 5 ŚRUB
GT6 = PRZEŁOŻENIE PRZEKŁADNI GŁÓWNEJ 4.19
JBG = DŹWIGNIA HAMULCA POSTOJOWEGO,CHROM O WYSOKIM POŁYSKU
JL9 = ABS
K09 = ALTERNATOR,120A
K30 = STEROWANIE PRZEBIEGIEM PODRÓŻY
KC5 = ODBIERALNIK,OSPRZĘT ELEKTRYCZNY(12V)
LHD = KIEROWNICA PO LEWEJ
MG4 = RĘCZNA SKRZYNIA BIEGÓW,5 BIEGOWA,SPORTY
MM3 = UŻYWANY(-A,-E) Z RĘCZNĄ SKRZYNIĄ BIEGÓW
N33 = DLA ODCHYLANEJ KOLUMNY KIEROWNICY
N40 = WSPOMAGANIE MECHANIZMU KIEROWNICZEGO, NIEZMIENNY STOSUNEK WSPOMAGANIA
NC0 = WYPOSAŻENIE,UNIA EUROPEJSKA
NP5 = KOŁO KIEROWNICY,SKÓRA
NT4 = EMISJA SPALIN,EEC 05
NW9 = STEROWANIE TRAKCJI
OHC
P34 = KOŁO I OPONA,ZAPAS
PAK = OPASKA,DASHING/AMANA
PBZ = STEROWANIE PODUSZKI SIEDZENIA, POCHYLANE, LEWE
PCE = STEROWANIE PODUSZKI SIEDZENIA, POCHYLANE, PRAWE
QE7 = KOŁO,JEZDNE,ALUMINIUM,7 SZPRYCH,6JX15
QHL = OPONY,195/65 R 15-91H
T96 = PRZEDNIE ŚWIATŁO PRZECIWMGIELNE
T9K = PŁAT WYKOŃCZENIOWY,WEWNĘTRZNY,AMANA
TN6 = AKUMULATOR,55AH
U07 = KLAKSON,FANFARA
U3C
U55
U91 = ANTENA KRÓTKA,DACH,RADIO
U96 = GŁOŚNIK,6,WARIANT 2
UJ3
UV5 = WYŚWIETLACZ WOELOFUNKCYJNY,VAT3
V22 = KRATKA,CHŁODNICA,WYPRASKA CHROMOWANA
V55 = BAGAŻNIK DACHOWY
VG2 = WOSK ZABEZPIECZAJĄCY,USUNĄĆ
VU3 = ŚRODEK TABLICY ROZDZ.,WĘGIEL DRZEWNY METALICZNY
W01
W1Y = DLA PRZYPADKU STEROWANIA RADIA NA KIEROWNICY
W3X = SILNIK,SZENTGOTTHARD
W4Y
W8X = CZĘŚCI DODATKOWE,INSTALACJA RADIA
W9U = DINKS
WD4 = IDENT.PUNKT EFEKTYWNY CON.
XA3 = OPEL
XK1 = DLA BELGII
XK5 = WYPOSAŻENIE,JEWEL
XL8 = DLA CZĘSTOTLIWOŚCI 433 MHZ
XR2 = TABLICZKA FIRMOWA,ELEGANCE
Z0D = DLA BELGII
Z0D
Z1F = CZUJNIK,SYSTEM OGRANICZAJĄCY,LEWY
Z1Y = FARBA,DWA POKRYCIA
ZQ9 = WYKOŃCZENIE ZAWNĘTRZNE,ZACIEMNIENIE
sklepik z Zafirami B i C
Andrzej2503 dziękuję za odkodowanie
Rozmawiałem z właścicielem, niestety nie ma faktur na wymieniony rozrząd stąd zostaje tylko ocena wizualna paska rozrządu. Może ktoś polecić dobry warsztat w okolicy Woli, Ursusa, Bemowa gdzie będę mógł rzetelnie sprawdzić stan auta?
Drodzy forumowicze, proszę jeszcze o opinie co do samego silnika. Czy przebieg 220k kwalifikuje go do jakichkolwiek napraw czy wszystko jeszcze przed nim ?
Rozmawiałem z właścicielem, niestety nie ma faktur na wymieniony rozrząd stąd zostaje tylko ocena wizualna paska rozrządu. Może ktoś polecić dobry warsztat w okolicy Woli, Ursusa, Bemowa gdzie będę mógł rzetelnie sprawdzić stan auta?
Drodzy forumowicze, proszę jeszcze o opinie co do samego silnika. Czy przebieg 220k kwalifikuje go do jakichkolwiek napraw czy wszystko jeszcze przed nim ?
- miodzik
- Zafiromaniak
- Posty: 3090
- Rejestracja: 23 lut 2013, 18:26
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Świdwin ZSD
- Auto: Zafira
- Model: A
- Oznaczenie silnika: Y20DTH
- Gender:
- Kontakt:
U nas na forum powiedziało by się, że po przekroczeniu 200 tys dopiero Zośka wyszła z pieluch..
A tak poważnie to wszystko zależne jest od prowadzenia auta. Źle prowadzony silnik z zaniedbywanymi sprawami eksploatacyjnymi może być zajeżdżony po 50 tys. Nie ma tu reguły. Jeśli nie jeździł jako wóz pociągowy do wożenia masy ładunkowej tylko do auto służyło do normalnej eksploatacji to 200 tys nie jest dużym przebiegiem.
Gaz niestety jest bardziej suchy od benzyny i przy spalaniu ma wyższą temperaturę, co za tym idzie silnik jest narażony na większe zmęczenie w trakcie eksploatacji. Dawid trudno tutaj o oględziny ze zdjęć. Trochę to jak wróżenie z fusów. Dobrze by było faktycznie podjechać do jakiegoś zaufanego mechanika, żeby zwrócił uwagę czy nie masz wycieków oleju, czy silnik pracuje równo na benzynie jak i na gazie, czy zbiera się prawidłowo, oczywiście obowiązkowo podłączenie pod komputer w celu weryfikacji ewentualnych błędów zapisanych w pamięci komputera.
Dowiedz się kiedy auto zostało sprowadzone do polski. Postaraj się o weryfikację przebiegu z dokumentami jakie dostaniesz do auta. Przyjmij średnio do jazdy po Polsce 25 tys rocznie plus to co było nalatane w Belgii przed sprowadzeniem. Niestety Belgijskie auta cieszą się dość dużymi przebiegami. I nawet jeśli ten sprzedawca nie korygował przebiegu mógł to ktoś inny zrobić zanim to auto trafiło w jego ręce.
Co nie znaczy, że auto masz odpuszczać. Zwiększ tylko szczegółową czujność.
A tak poważnie to wszystko zależne jest od prowadzenia auta. Źle prowadzony silnik z zaniedbywanymi sprawami eksploatacyjnymi może być zajeżdżony po 50 tys. Nie ma tu reguły. Jeśli nie jeździł jako wóz pociągowy do wożenia masy ładunkowej tylko do auto służyło do normalnej eksploatacji to 200 tys nie jest dużym przebiegiem.
Gaz niestety jest bardziej suchy od benzyny i przy spalaniu ma wyższą temperaturę, co za tym idzie silnik jest narażony na większe zmęczenie w trakcie eksploatacji. Dawid trudno tutaj o oględziny ze zdjęć. Trochę to jak wróżenie z fusów. Dobrze by było faktycznie podjechać do jakiegoś zaufanego mechanika, żeby zwrócił uwagę czy nie masz wycieków oleju, czy silnik pracuje równo na benzynie jak i na gazie, czy zbiera się prawidłowo, oczywiście obowiązkowo podłączenie pod komputer w celu weryfikacji ewentualnych błędów zapisanych w pamięci komputera.
Dowiedz się kiedy auto zostało sprowadzone do polski. Postaraj się o weryfikację przebiegu z dokumentami jakie dostaniesz do auta. Przyjmij średnio do jazdy po Polsce 25 tys rocznie plus to co było nalatane w Belgii przed sprowadzeniem. Niestety Belgijskie auta cieszą się dość dużymi przebiegami. I nawet jeśli ten sprzedawca nie korygował przebiegu mógł to ktoś inny zrobić zanim to auto trafiło w jego ręce.
Co nie znaczy, że auto masz odpuszczać. Zwiększ tylko szczegółową czujność.
- Bodek
- Zafiromaniak
- Posty: 16394
- Rejestracja: 17 paź 2010, 12:28
- Imię: Bodek
- Lokalizacja: Polska B
- Auto: Zafira_B_Cosmo
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt:
Małe uzupełnienie dla VIN:
VIN: W0L0TGF7532307319
Kod modelu: 0QX75
Kod opakowania: KHSA
REG:
Data produkcji: 29072003
Typ silnika: Z18XE
W0L:General Motors
0:Pojazd Nie Specjalny
T:Astra
G:Astra
F75:Zafira
3:2003
2:Bochum
307319:SERIAL NUMBER
W ogłoszeniu jest napisane, że:
- samochód serwisowany - a faktur nie ma
- czujnika deszczu - nie ma
można na żywo pooglądać - oczywiście czujnie i bez emocji
VIN: W0L0TGF7532307319
Kod modelu: 0QX75
Kod opakowania: KHSA
REG:
Data produkcji: 29072003
Typ silnika: Z18XE
W0L:General Motors
0:Pojazd Nie Specjalny
T:Astra
G:Astra
F75:Zafira
3:2003
2:Bochum
307319:SERIAL NUMBER
W ogłoszeniu jest napisane, że:
- samochód serwisowany - a faktur nie ma
- czujnika deszczu - nie ma
tak - ale raczej diesle, to chyba zagazowane po sprowadzeniumiodzik pisze:...Dowiedz się kiedy auto zostało sprowadzone do polski. Postaraj się o weryfikację przebiegu z dokumentami jakie dostaniesz do auta. Przyjmij średnio do jazdy po Polsce 25 tys rocznie plus to co było nalatane w Belgii przed sprowadzeniem. Niestety Belgijskie auta cieszą się dość dużymi przebiegami. I nawet jeśli ten sprzedawca nie korygował przebiegu mógł to ktoś inny zrobić zanim to auto trafiło w jego ręce......
miodzik pisze:...Co nie znaczy, że auto masz odpuszczać. Zwiększ tylko szczegółową czujność.
można na żywo pooglądać - oczywiście czujnie i bez emocji
"NADZIEJE LUDZI MĄDRYCH SĄ PEWNIEJSZE NIŻ BOGACTWO NIEUKÓW" - DEMOKRYT
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bogusław Kuduk, ps. Bodek + 30.11.2020. R.I.P.
Witam,
odnośnie hamulców jestem na 100%, że zostały zrobione ( widać nowe tarcze i klocki pod felgami ) Co do rozrządu pewności nie ma, pozostaje zdjęcie pokrywy i obczajenie paska - jeśli jest robiony będzie to widoczne. Co do powodów sprzedaży: zakupił Skodę Octavie jako nowsze auto ale wiadomo, że każdy kto chce sprzedać auto będzie pisał baśnie...
W obecnej chwili jeżdżę niezniszczalnym 1.9 TDI AFN, z przebiegiem około 600k : olej od wymiany do wymiany, brak problemów z paleniem spalanie na poziomie 6l tylko kopci jak Ikarus
Stąd moje pytania czy przebieg 220k dla Oplowskiego motoru jest czymś czego powinienem się bać.
Obawiam się, że ten akurat egzemplarz będzie lepszym rozwiązaniem niż "okazje" z komisów z Radomia i okolic, choć przyznaj że auta te na zdjęciach prezentują sie fenomenalnie
odnośnie hamulców jestem na 100%, że zostały zrobione ( widać nowe tarcze i klocki pod felgami ) Co do rozrządu pewności nie ma, pozostaje zdjęcie pokrywy i obczajenie paska - jeśli jest robiony będzie to widoczne. Co do powodów sprzedaży: zakupił Skodę Octavie jako nowsze auto ale wiadomo, że każdy kto chce sprzedać auto będzie pisał baśnie...
W obecnej chwili jeżdżę niezniszczalnym 1.9 TDI AFN, z przebiegiem około 600k : olej od wymiany do wymiany, brak problemów z paleniem spalanie na poziomie 6l tylko kopci jak Ikarus
Stąd moje pytania czy przebieg 220k dla Oplowskiego motoru jest czymś czego powinienem się bać.
Obawiam się, że ten akurat egzemplarz będzie lepszym rozwiązaniem niż "okazje" z komisów z Radomia i okolic, choć przyznaj że auta te na zdjęciach prezentują sie fenomenalnie
Witam,
jestem po ostatecznych oględzinach auta z ogłoszenia. Ostatecznych ponieważ auto jest mocno przekombinowane, sam nie wiem jak mogłem nie zauważyć wszystkich defektów podczas pierwszych oględzin. Do rzeczy: wszystkie drzwi były szpachlowane i malowane ale tu ciekawostka od listew w dół. Albo auto pływało albo miało bardzo wielkiego pecha i zerdzewiały wszystkie drzwi w tych samych miejscach, łącznie z tylną klapą. Przedni lewy błotnik to samo, szpachlowany i bardzo nieudolnie pomalowany. Jazda próbna wypadła całkiem nieźle, auto zbierało się na gazie i benzynie. Jak dla mnie auto jest zdyskwalifikowane, jeśli komuś nie będą przeszkadzały mankamenty blacharskie, myślę że warto się zainteresować autem, ponieważ ten akurat egzemplarz wygląda zdecydowanie lepiej od "okazji" z radomskich komisów. Swoją drogą to dziwne, że wszystkie auta z radomskich komisów nie mają przebiegu większego niż 170kkm
jestem po ostatecznych oględzinach auta z ogłoszenia. Ostatecznych ponieważ auto jest mocno przekombinowane, sam nie wiem jak mogłem nie zauważyć wszystkich defektów podczas pierwszych oględzin. Do rzeczy: wszystkie drzwi były szpachlowane i malowane ale tu ciekawostka od listew w dół. Albo auto pływało albo miało bardzo wielkiego pecha i zerdzewiały wszystkie drzwi w tych samych miejscach, łącznie z tylną klapą. Przedni lewy błotnik to samo, szpachlowany i bardzo nieudolnie pomalowany. Jazda próbna wypadła całkiem nieźle, auto zbierało się na gazie i benzynie. Jak dla mnie auto jest zdyskwalifikowane, jeśli komuś nie będą przeszkadzały mankamenty blacharskie, myślę że warto się zainteresować autem, ponieważ ten akurat egzemplarz wygląda zdecydowanie lepiej od "okazji" z radomskich komisów. Swoją drogą to dziwne, że wszystkie auta z radomskich komisów nie mają przebiegu większego niż 170kkm
- miodzik
- Zafiromaniak
- Posty: 3090
- Rejestracja: 23 lut 2013, 18:26
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Świdwin ZSD
- Auto: Zafira
- Model: A
- Oznaczenie silnika: Y20DTH
- Gender:
- Kontakt:
Dawid ciekawi mnie co masz na myśli...hatorrihanzo pisze:Jak dla mnie auto jest zdyskwalifikowane, jeśli komuś nie będą przeszkadzały mankamenty blacharskie,
Jeżeli zauważyłeś poniżej linii listew takiego jakby "baranka" to tak ma być. Jest to zabezpieczenie antykorozyjne i było by źle gdyby właśnie tego efektu nie było. Nawet jeśli będziesz sprawdzał grubość powierzchni lakierniczej miernikiem w tych miejscach będzie więcej niż powyżej listwy. Ważne, żeby rozkład grubości był równomierny.
Nie bardzo chce mi się wierzyć, żeby auto, nawet jeśli stało w wodzie, wymagało tak dokładnego szpachlowania i malowania. Powodziowe auta łatwiej jest rozpoznać po korozji podwozia (podnośnik, ASO, oględziny mechaniczne od spodu). Nie poznasz za bardzo zalania po elementach blacharskich nadwozia w dolnych jego partiach w Zafirze, gdyż wersje poliftowe z całą pewnością są już ocynkowane i zabezpieczone antykorozyjnie.
A tak się dzieje nie tylko w Radomiu. Polak chce kupić auto z licznikiem na poziomie 170-180 tys max, nie ważne, że auto jest zajeżdżonym sztruclem. Być może (My) Polacy nie gęsi i swój język mają, ale rozumu niestety w większości nam brak. Sami, jako społeczeństwo, nakręcamy handlarzy do kombinowania i przekłamywania liczników.hatorrihanzo pisze:wszystkie auta z radomskich komisów nie mają przebiegu większego niż 170kkm
Co do auta. Nie to - będzie następne. Fakt, że nie jest łatwo trafić dobry egzemplarz. Ale jest to możliwe, czego i Tobie życzę. Pamiętaj, że masz to forum i zawsze postaramy się rozwiać Twoje jakiekolwiek istniejące wątpliwości.
Powodzenia!
Marcin
Miodzik, cieszę się że odezwałeś się w temacie już tłumaczę o co chodzi. Na drzwiach poniżej listew każde drzwi były najpierw szpachlowane a później malowane. Szpachla nie byłą dobrze doszlifowana widoczne były wgłębienia, rysy itp. Lakier położony był tak że był miejscami matowy, miejscami idealnie gładki. Wyglądało to żałośnie wręcz..przedni błotnik nosił również ślady szpachlowania + zaciek z farby extra. Klapa tylna wyglądała zdecydowanie lepiej. Dodam jeszcze, że podwozie wyglądało na fabrycznie zabezpieczone.
Odnośnie baranka, w weekend oglądałem chyba z 10 egzemplarzy Zosiek. Co chyba tylko dwie miały na rantach "baranka" o którym pisałeś - byłem przekonany że Zośki nie wychodziły tak z fabryki w oryginale- dzięki za rozwianie wątpliwości. Jutro jadę na oględziny następnej, jeśli będziesz mógł zerknąć wyślę Ci link na priv.
Odnośnie baranka, w weekend oglądałem chyba z 10 egzemplarzy Zosiek. Co chyba tylko dwie miały na rantach "baranka" o którym pisałeś - byłem przekonany że Zośki nie wychodziły tak z fabryki w oryginale- dzięki za rozwianie wątpliwości. Jutro jadę na oględziny następnej, jeśli będziesz mógł zerknąć wyślę Ci link na priv.