Wykresy 1,9CDTi po chiptuningu.

Boxy, chiptunning, tuning itp.

Moderator: Mariusz

ODPOWIEDZ
Wiadomość
Autor
rampi
Przeglądacz
Posty: 70
Rejestracja: 29 lip 2011, 17:00
Imię: Jacek
Lokalizacja: lubuskie
Auto: 1.9cdti
Model: ZB
Oznaczenie silnika: z19dt
Gender:

#91 Post autor: rampi »


Awatar użytkownika
heko
Mieszkaniec
Posty: 201
Rejestracja: 25 wrz 2010, 21:50
Lokalizacja: Kraków
Model:

#92 Post autor: heko »

wygląda na to że masz jeszcze zapasik :)

rampi
Przeglądacz
Posty: 70
Rejestracja: 29 lip 2011, 17:00
Imię: Jacek
Lokalizacja: lubuskie
Auto: 1.9cdti
Model: ZB
Oznaczenie silnika: z19dt
Gender:

#93 Post autor: rampi »

Człowiek, który to robił ma passata 130@220km, hybryda na pokładzie, lepsze wtryski i brak 2 masy:))

Awatar użytkownika
heko
Mieszkaniec
Posty: 201
Rejestracja: 25 wrz 2010, 21:50
Lokalizacja: Kraków
Model:

#94 Post autor: heko »

nie ma nic prostszego jak mody na TDI :D

rampi
Przeglądacz
Posty: 70
Rejestracja: 29 lip 2011, 17:00
Imię: Jacek
Lokalizacja: lubuskie
Auto: 1.9cdti
Model: ZB
Oznaczenie silnika: z19dt
Gender:

#95 Post autor: rampi »

czyli uważasz, ze osiągniecie 180km/360Nm? to nic wielkiego z tego silnika, czy cisnienie doladowania zwiększa sie choc o 0,1bara?

Awatar użytkownika
heko
Mieszkaniec
Posty: 201
Rejestracja: 25 wrz 2010, 21:50
Lokalizacja: Kraków
Model:

#96 Post autor: heko »

165 to luzik, 180 to już grubo, jeśli ma to być na ori gratach...dym gwarantowany

rampi
Przeglądacz
Posty: 70
Rejestracja: 29 lip 2011, 17:00
Imię: Jacek
Lokalizacja: lubuskie
Auto: 1.9cdti
Model: ZB
Oznaczenie silnika: z19dt
Gender:

#97 Post autor: rampi »

jak narazie jestem w szoku, ze przy moim stylu jazdy, a jezdze w miare spokojnie auto spala o 1L może 1,5L mniej........przypadek? :)

Awatar użytkownika
heko
Mieszkaniec
Posty: 201
Rejestracja: 25 wrz 2010, 21:50
Lokalizacja: Kraków
Model:

#98 Post autor: heko »

nie, standard :)

rampi
Przeglądacz
Posty: 70
Rejestracja: 29 lip 2011, 17:00
Imię: Jacek
Lokalizacja: lubuskie
Auto: 1.9cdti
Model: ZB
Oznaczenie silnika: z19dt
Gender:

#99 Post autor: rampi »

mówimy o zadymieniu, przy róznicy aż/tylko 15koni więcej az tak moze sie to objawiać, dodam, ze auto nie ma duzego przebiegu < 100tys km

Awatar użytkownika
heko
Mieszkaniec
Posty: 201
Rejestracja: 25 wrz 2010, 21:50
Lokalizacja: Kraków
Model:

#100 Post autor: heko »

bo taka moc, to zazwyczaj na granicy dymienia, albo powyżej...

Keko

#101 Post autor: Keko »

Heko a jakie koszta zawirusowania w 2.0T OPC ?

Awatar użytkownika
heko
Mieszkaniec
Posty: 201
Rejestracja: 25 wrz 2010, 21:50
Lokalizacja: Kraków
Model:

#102 Post autor: heko »

koszt strojenia turrbobeny, to 1500 zeta

rampi
Przeglądacz
Posty: 70
Rejestracja: 29 lip 2011, 17:00
Imię: Jacek
Lokalizacja: lubuskie
Auto: 1.9cdti
Model: ZB
Oznaczenie silnika: z19dt
Gender:

#103 Post autor: rampi »

heko możesz sie wypowiedzieć na temat hybrydy(jaki model) ewentualnie IC i wtryski spasowaly by do uzyskania większych osiągow :)) :piwo:

Awatar użytkownika
heko
Mieszkaniec
Posty: 201
Rejestracja: 25 wrz 2010, 21:50
Lokalizacja: Kraków
Model:

#104 Post autor: heko »

model...nie model, tylko trzeba dogadać się z turbiniarzem, jakie ma propozycje/graty do poskładania hybrydy
IC nie ma gotowych, trzeba zrobić małe przeróbki i założyć centralny przed chłodnicami

rampi
Przeglądacz
Posty: 70
Rejestracja: 29 lip 2011, 17:00
Imię: Jacek
Lokalizacja: lubuskie
Auto: 1.9cdti
Model: ZB
Oznaczenie silnika: z19dt
Gender:

#105 Post autor: rampi »

a IC od GTC ? :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „CHIPTUNING i TUNING”