Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
smaru pisze:tutoriala znalazłem u konkurencji więc linka nie zamieszcze - generalnie blache klapy wyklejamy od wewnatrz matami bitumicznymi - na plastik od środka "gąbka" wygłuszająca - dodatkowo okleiłem boczki bagażnika gąbką oraz schowek w podłodze matami bitumicznymi...
daje naprawdę dużo - a koszty niewielkie i robota też bezproblemowa i szybka
Właśnie mi jeden ze sprzedających skalkulował wyciszenie drzwi (przód i tył) oraz klapę bagażnika - wraz z boczkami - koszt (bardziej ekonomiczny) około 500zł
Allegro pisze:W bitumiczne średnio opłaca sie inwestować. Po pierwsze pękają no i są mniej skuteczne niż maty butylowe. Firma Boll czy App to firmy lakiernicze, butylowe robią tylko firmy typowo wygłuszające StP i GMS
Koledzy mam dość pilne pytanie w związku z wyciszeniem silnika. Kupiłem niedawno Zafirkę B z 2007 roku i dopiero teraz zauważyłem że mata wyciszająca w okolicy zbiorniczka wyrównawczego jest jakkby spęczniała albo się rozchodziła, czy to może być spowodowane wcześniejszym przegrzaniem i w efekcie wyciekem płynu chłodniczego? Martwię się czy dokonałem dobrego zakupu...
Oferta optymalna, tak jak pisałem = 495 zł za wszystko
ja drzwi nie wyciszałem - sam bagażnik wyszedł ok 100-120zł...
ostatnio oklejałem też nadkola przednie coby wyciszyc troszke szum opon - trochę pomogło
myślę że te 500zł za te elementy o których piszesz jest całkiem ok
co do opinii o matach to jak ze wszystkim - każdy poleca swoje - myślę że nie ma co przesadzać - dla mnie efekt jest bardzo dobry...
ostatnio zaglądałem do schowka i jest wszystko super - nic nie pęka - zobaczymy co będzie po dłuższym czasie
Myślałem żeby samemu dokupić spinki, bo samo wygłuszenie 60 zł z kompletem mocowań 90zł. Ale z tego co widzę to spinka kosztuje 2zł, 10szt = 20zł plus wysyłka 10zł, razem 30zł, na to samo wychodzi.
Czyli zwykła uszczelka drzwiowa/okienna na krawędzie i jest ciszej ??
Trzeba przyznać że w benzynie ten silnik jednak jest wyraźnie słyszalny w kabinie. Też mam wersję z NL i ani tych wygłuszeń pod błotnikami L/P nie ma ani wygłuszenia maski.
Kusi mnie ta pod maskę ale chciałbym się przejechać jakąś która to posiada żeby zobaczyć czy faktycznie gra warta świeczki...
Flora pisze:A mnie kusi od jakiegoś czasu żeby wypchać nadkola wełną mineralną.
Nigdy w życiu. Zbiera się wilgoć która nigdy nei wysycha. Jak nie oberwie ci nadkola od ciężaru (wełna nasączona błotem i solanką) to zeżre ci wszystko dookoła korozja
Jak chcesz tam coś pomóc to zdemontuj wszelkie plastiki, umyj dokładnie i zabezpiecz masą bitumiczną/tłumiąca/uszczelniająca na pędzel https://www.google.pl/search?q=masa+usz ... 80&bih=868
a potem złożyć wszystko w odwrotnej kolejności.
Poza efektem wyciszenia od wszystkiego co z pod kół wylatuje masz dodatkowe zabezpieczenie antykorozyjne newralgicznych punktów