Zafira B
Moderator: Tunio999
- cns80
- Zafiromaniak
- Posty: 1226
- Rejestracja: 02 lis 2011, 11:15
- Imię: Patryk
- Lokalizacja: Warszawa [WT]
- Auto: Renault
- Model: Espace4
- Oznaczenie silnika: J4BR
Co ty nie powieszjarocar pisze:nie radziłbym zagazowywać zwykłego 1,8 140 KM !!!!!
a to dlatego ze jest on przystosowany tylko do beznzyny.
jeżeli chcesz zagazować to taki który ma fabrycznie wzmocnione gniazda i inne rzeczy.
takie silniki są dostępne jak nowe w salonach Opla.
Mój ma zwykła głowicę i ma 190 tys na gazie bez żadnych problemów.
Chcesz to Ci podam VIN i sobie sprawdzisz jaki jest numer katalogowy głowicy i porównasz ze "zwykłym".
To jest mit
Miałem do odsprzedaży taka zafirke -miesiąc temu - 1,8 140KM i napisałem w ogłoszeniu :,że przystosowana do montazu LPG.
Mój ma zwykła głowicę i ma 190 tys na gazie bez żadnych problemówNie jest to mit!!!!!
Sorrki ale nie jest!!!
więc klijent mnie <zrypał> cyt;bo dzwonił do OPLA i i mu powiedzieli że tylko silniki z wzmocnionymi gniazdami zaworów i innymi wzmocnionymi rzeczami są przystosowane do zakładania LPG.
WIADOMO ,że klijent nasz Pan !!! i tylko On ma rację.Więc jeżeli On ma racje potwierdzona przez ASO OPEL w jakims tam mieście to to znaczy ,żę Ty- cns 80- nie masz racji i jeżdzisz swoją zafirką wbrew przepisom
ot.
- cns80
- Zafiromaniak
- Posty: 1226
- Rejestracja: 02 lis 2011, 11:15
- Imię: Patryk
- Lokalizacja: Warszawa [WT]
- Auto: Renault
- Model: Espace4
- Oznaczenie silnika: J4BR
No właśnie Przecież ten silnik powinien się rozpaść przy 10 tysWojti pisze:Patryk co Ty możesz wiedzieć jeśli przejechałeś tylko 190 tys na gazie to ekspertem nie jesteś
A specjaliści w Oplu do dziś nie potrafią odpowiedzieć jakie oznaczenie ma głowica przystosowana do gazu (jeśli chodzi o zafirę, bo w corsie faktycznie są inne numery części). I za każdym razem albo rozdziawiona gęba, albo nawijanie makaronu na uszy.
A pytanie proste jak drut:
Jaki nr części według VIN ma moja głowica ? Jaki numer części ma głowica do gazu ?
Ja odpowiedź znam, bo porównywałem moją (z gazem fabrycznym) ze zwykłą ZB bez LPG i numer części w tym samym roczniku modelowym jest ten sam.
Żeby było śmieszniej to nie ma żadnych wzmocnionych gniazd zaworów ani samych zaworów. Są identyczne. Nie ma możliwości ich wzmocnić, bo musiałby być zastosowany inny materiał. A gdyby tak było to przy remoncie silnika każdy by zamawiał te wzmocnione
To co powiedzieli temu klientowi mi też wielokrotnie wciskali tylko jakoś nigdy nie potrafili wersji marketingowej poprzeć dowodami w postaci jakiejkolwiek dokumentacji
W Mitsubishi też niby do MIVEC'a nie da się gazu założyć, bo to bo sro, bo tamto i gniazda miękkie. Tylko jakoś na forum jeździ ich dużo i jakoś nikomu się głowica nie wysypała, a przy sprawdzaniu luzów pierwsza podmianka szklanek wychodzi gdzieś między 60-90 tys. I w Mitsubishi jest faktycznie wypuszczona dodatkowo wersja z inną głowicą pod LPG, ale w praktyce zachowuje się tak samo jak ta niby nie przystosowana.
A po co bzdury piszesz ?jarocar pisze:napisałem w ogłoszeniu :,że przystosowana do montazu LPG
W tym modelu nie ma czegoś takiego jak przystosowanie pod LPG więc po co bajki opowiadasz klientom ?
Utarło się że do tego silnika nie da się założyć gazu i tak wszyscy powtarzają miejskie legendy.
Nawet polscy dealerzy BRC na swoich stronach piszą że się nie da, a inni że się da ale z lubryfikacją, a w Niemczech jak widać po moim samochodzie montują to BRC w fabryce i bez utraty gwarancji
Wię co mam pisać albo odpowiadać jeżeli klijent pyta???A po co bzdury piszesz ?
W tym modelu nie ma czegoś takiego jak przystosowanie pod LPG więc po co bajki opowiadasz klientom ?
Utarło się że do tego silnika nie da się założyć gazu i tak wszyscy powtarzają miejskie legendy.
przystosowany czy nie ???można załozyć LPG czy nie??
Zdaje mi się że jak bym nie odpowiedział na pytania to ZAWSZE odpowiem ŻLE!!
Wcale ekspertem od gazu nie jestem!!!!! i niechcę nim być!!!!!!!nie zagazowywuje i niechcę zagazowywać ,powiem wprost jestem przeciwnikiem gazu!!!!!!!Hm jak zwykle nasz ekspert ma racje bo mu jakiś klient coś powiedział bo dzwonił do OPLA i i mu powiedzieli że......
Nie po to ktoś wymyślił silnik benzynowy aby jeździć na gazie!!!!\Aby jeździć na gazie potrzebny jest silnik gazowy ale póki co jeszce go nie skonstruowali
PROSTE!!!!
Posty pisane w krótkich odstępach czasu scalamy - Bodek
Ostatnio zmieniony 18 paź 2014, 00:22 przez jarocar, łącznie zmieniany 1 raz.
- cns80
- Zafiromaniak
- Posty: 1226
- Rejestracja: 02 lis 2011, 11:15
- Imię: Patryk
- Lokalizacja: Warszawa [WT]
- Auto: Renault
- Model: Espace4
- Oznaczenie silnika: J4BR
Nie ma przeciwwskazań, bo to zwykły silnik wolnossący o zapłonie iskrowy z wielopunktowym wtryskiem paliwa. Taki sam jak 90% silników benzynowych jeżdżących po drogach.jarocar pisze:Wię co mam pisać albo odpowiadać jeżeli klijent pyta???
przystosowany czy nie ???można załozyć LPG czy nie??
Idąc tym tropem to nadal miałbyć benzynę 70 oktanów, bo przecież nikt nie wymyślił silnika na 95 oktanów A najlepiej to powinniśmy jeździć silnikami parowymi Diesel też nie miałby szans powstaćjarocar pisze:Nie po to ktoś wymyślił silnik benzynowy aby jeździć na gazie
Trochę mnie ciekawi jak miałby wyglądać silnik gazowy Bo silnik benzynowy spala właśnie gaz, a nie ciecz, którą został zasilony
Silnik LPG też spala gaz mimo że dostał ciecz.
Różnic nie widzę poza tym co wlejemy do baku.
Patryk, przekonują mnie Twoje wypowiedzi na temat gazu w ZB z silnikem Z18XER choć na początku byłem trochę wystraszony. Do niedawna miałem ZA z silnikeim 1.6 i zrobiłem bez problemów na LPG 100tys. Za niedługo pewno kupie ZB, powiedź mi proszę jaką instalacje do LPG wybrać i gdzie kontrolować po tych 30tys. luzy zaworowe w ASO? Jestem ze Szczecina, może polecisz też jakiegoś gazownika.
Dzięki i Pozdrawiam
Piotr
Dzięki i Pozdrawiam
Piotr