Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Witam,
proszę o pomoc.
Nie znalazłem na stronie forum, ani w sieci informacji co oznacza jak w TESTMODE na oknie CC w BUS pojawia się 50 przy wciśniętym pedale hamulca. Wyczytałem, że powinno pojawiać się 40.
Dodatkowo, u mnie po odpaleniu Zośki zapala się komunikat "Sprawdź 3 światło stopu". Muszę komunikat zlikwidować przyciskiem OK.
Czy to jest normalny objaw?
Czy jest gdzieś dostępny spis kodów na magistrali CAN?
wszystko ładnie pięknie ale czy ktoś może wstawić opisany cały test mode co oznaczają poszczególne wskazania oznaczenia i cyferki??? ja posiadam zwykły wyświetlacz 3 linijki... jestem świeżym posiadaczem zośki po dopiero od tygodnia... ) przesiadłem się z Meriwki...pozdrawiam
W przypadku TID wchodzisz w "test mode" standardowo przytrzymując przycisk aż usłyszysz krótki dźwięk w głośnikach.
Potem naciskając prawy przycisk w wyświetlaczu przewijasz kolejne ekrany.
Z tego co pamiętam temperatura jest na samym końcu,
coś takiego się powinno wyświetlić V: OT: temp
Diagnostyka komputerowa.Odzyskiwanie kodu security (Opel carpass). Rozszerzanie funkcji komputera pokładowego - wszystkie modele Opla.Dokładanie tempomatu i inne mody.Wymiana modułu CIM.
Koledzy,jaka może być przyczyna różnicy w pokazywaniu średniego spalania w Test mode ,a wyświetlanym spalaniem na "normalnym" komputerze ? U mnie róznica wnosi ok 1- 2 litrów,a czasami jeszcze więcej.
bipower pisze:Koledzy,jaka może być przyczyna różnicy w pokazywaniu średniego spalania w Test mode ,a wyświetlanym spalaniem na "normalnym" komputerze ? U mnie róznica wnosi ok 1- 2 litrów,a czasami jeszcze więcej.
W Test Mode masz średnią z ostatniej minuty (RC-Time) i średnią z ostatnich 50 km (RC-Dist). Średnia na BC jest wyświetlana z danego dystansu (od kiedy była resetowana) i do przeliczenia zawsze używa całego zakresu danych (nie tylko ostatnich 50 km).
Witam kolegów i koleżanki. Mam taki problem. Nie mogę się doszukać informacji jak to jest z test mode gdy nie mam oryginalnego radia Oplowskiego. Czy jest możliwość wejścia w ten tryb w jakiś sposób, może ze sterowania na kierownicy?
karol.b pisze: Czy jest możliwość wejścia w ten tryb w jakiś sposób, może ze sterowania na kierownicy?
Jeżeli posiadasz odpowiedni adapter obsługujący przyciski sterujące na kierownicy to istnieje taka możliwość. Tu przykład obsługi z adapterem firmy blaupunkt RCI-4A
Ostatnio zmieniony 17 lut 2016, 15:30 przez Flora, łącznie zmieniany 1 raz.
O! Super. A może ktoś się orientuje czy ten adapter będzie działać z radiem innej firmy. Nie muszę mieć sterowania radiem z kierownicy, chodzi tylko o wejście w tryb serwisowy.
Taki adapter musisz mieć do odpowiedniego modelu radio. Najczęściej jest tak, że taki adapter obsługuje kilka-kilkanaście modeli danej firmy. Ponadto występują w różnych wersjach. Obsługa tylko sterowania z kierownicy lub obsługa sterowania z kierownicy plus wyświetlacz.
Jest Peugeot 308SW 2.0Bluehdi i Meriva B 1.7cdti
Była Zafira A 1.8 16v lpg i B 2.0 Turbo +lpg oraz zastawa, polonez, tempra, espace II i IV omega B, tigra, C3, C4 Grand Picasso, Outlander II, Berlingo III, Astra J 2.0cdti, Peugeot 308