[C]-myszolot-Tourer Cosmo OPC 2014, 2.0 CDTi 165 KM, automat
Witam ponownie. Dzięki za miłe słowa, cieszę się, że podoba się Wam moja sztuka.
Poniżej uzupełniam wyposażenie:
Zafira Tourer, Cosmo, A 2.0 DTH, 121 kW / 165 KM, 6-biegowa automatyczna
Kolor Srebrny - Silverlake
Tapicerka Lace/Atlantis – czarna
Koła aluminiowe 18x8, 5-ramienne
Pakiet Kierowcy
Pakiet Flotowy
Pakiet Flex Organizer
System nagłośnieniowy Infinity
Przednia szyba panoramiczna ze stałym oknem dachowym
Pakiet Ergonomiczne Fotele Przednie
Pakiet stylizacji nadwozia OPC Line 1
Dodatkowe oświetlenie na drzwiach przednich
Wersja 5-miejscowa
Rolety tylnych szyb bocznych
Siatka oddzielająca przestrzeń bagażową od pasażerskiej
Szyny mocowań FlexRail®
Pakiet Techno
QuickHeat - system dodatkowego elektrycznego ogrzewania w systemie nawiewu powietrza
Wyposażenie:
Nadwozie
• Czarne błyszczące elementy lusterek bocznych
• Czujnik deszczu
• Elektrycznie składane lusterka zewnętrzne
• Reflektory bi-ksenonowe z systemem AFL
• Światła do jazdy dziennej typu LED
• Reflektory tylne LED
• Przyciemniane tylne szyby boczne (za słupkiem dachowym „B”) oraz szyba tylna
• Przednia szyba panoramiczna ze stałym oknem dachowym
• Klamki zewnętrzne w kolorze nadwozia
• Antena dachowa typu „płetwa rekina” z anteną dywersyfikującą na szybie
• Nakładki progów zewnętrznych w kolorze nadwozia
• Przedni zderzak sportowy
• Spojler tylny
• Tylny zderzak sportowy
• Dodatkowe oświetlenie wnętrza
• Lusterka zewnętrzne w kolorze nadwozia
Wnętrze
• Podgrzewane fotele przednie
• System automatycznego sterowania światłami drogowymi
• Światłoczułe lusterko wewnętrzne (automatycznie przyciemniane)
• Dywaniki welurowe przód i tył
• Tylna kanapa o profilowanych przesuwanych siedzeniach, dzielona w stosunku 35/30/35
• Zaczepy Isofix w oparciach tylnych zewnętrznych siedzeń
• Fotele klubowe w 2-gim rzędzie
• Zagłówek środkowego tylnego siedzenia
• Tempomat z ogranicznikiem prędkości
• Listwy wewnętrzne ciemnoszare "Rhutenium"
• Osłony przeciwsłoneczne
• Aktywne zagłówki foteli przednich z 4-kierunkową regulacją
• Elektryczna regulacja podparcia lędźwiowego fotela kierowcy
• Elektryczna regulacja podparcia lędźwiowego fotela pasażera
• Regulacja długości siedziska fotela kierowcy
• Regulacja długości siedziska fotela pasażera
• Ręczna regulacja fotela kierowcy w 6 kierunkach
• Ręczna regulacja fotela pasażera w 6 kierunkach
• Chromowana listwa ozdobna
• Zestaw wskaźników w kolorze czarnym z półprzezroczystymi obwódkami
• Schowek pod fotelem pasażera
• Stalowa listwa w progu ładunkowym bagażnika
• Gniazdko elektryczne z przodu
• Dodatkowe oświetlenie na drzwiach przednich
• Elektrycznie sterowane szyby tylne
• Wyłącznik poduszki powietrznej pasażera
• Kieszeń z tyłu fotela pasażera
• Oświetlenie wnętrza z lampkami do czytania z przodu
• Kieszeń z tyłu fotela kierowcy
• Wersja 5-miejscowa
• Ergonomiczne sportowe fotele przednie, fotel kierowcy AGR
• Rolety tylnych szyb bocznych
• Roleta bagażnika
• Oświetlenie wnętrza kabiny, przód i tył
• Nawiewy powietrza w drugim rzędzie siedzeń
• Kolumna kierownicy z możliwością regulacji nachylenia i długości
• Kierownica trójramienna pokryta skórą z przyciskami sterowania
• Szyny mocowań FlexRail®
• Gniazdko 12 V w przedziale bagażowym
• QuickHeat - system dodatkowego elektrycznego ogrzewania w systemie nawiewu powietrza
• Zamykana konsola z większym przesuwanym podłokietnikiem i szynami FlexRail
• Klimatyzacja sterowana elektronicznie, dwustrefowa, z automatycznym czujnikiem recyrkulacji
Syst. informacyjne
• Komputer pokładowy
• Złącze AUX-in
• System nagłośnieniowy Infinity
• Jednokolorowy duży wyświetlacz graficzny między zegarami
• Sterowanie radiem w kierownicy
• Portal telefonu komórkowego ze sterowaniem głosowym i funkcją "audio streaming"
• System Navi 950 IntelliLink (CD MP3, Aux-in, USB, mapa całej Europy bez Turcji)
• Tylna kamera
• Wyświetlacz kolorowy 7" 800x480
Bezpieczeństwo
• Adaptacyjne reflektory AFL
• System automatycznego sterowania światłami z czujnikiem oświetlenia (tunelowym)
• Wysokociśnieniowe spryskiwacze reflektorów
• Czujnik zapięcia pasów na tylnej kanapie
• Poduszki czołowe i boczne kierowcy i pasażera oraz poduszki kurtynowe
• Alarm z wewnętrznymi czujnikami ruchu
• Dodatkowa blokada zamków drzwi
• Pakiet Flex Organizer 4 przesuwane w szynach adaptery do mocowania siatki, duża siatka zabezpieczająca z 2 usztywniającymi belkami, mała siatka boczna
• System przypominania o zapięciu pasa bezpieczeństwa kierowcy
• Czujnik zapięcia pasów na fotelu pasażera
• 1 kluczyk sztywny, 1 składany 2-funkcyjny (otwieranie i zamykanie zamka centralnego)
• Elektrycznie sterowany hamulec postojowy
• Punkty mocowania siatki zabezpieczającej w przedziale bagażowym
• Czujnik ciśnienia w oponach z ręczną kalibracją
• Czujniki parkowania, przód i tył
• ESP - program kontroli stabilności jazdy
• Siatka oddzielająca przestrzeń bagażową od pasażerskiej
• Punkty mocowania siatki zabezpieczającej w przedziale bagażowym
• Trzypunktowy pas bezpieczeństwa na tylnym środkowym siedzeniu
• Elektrycznie sterowany hamulec postojowy
• Układ wspomagania ruszania na pochyłościach (HSA)
Co mi się najmniej podoba?
- brak jakiegokolwiek materiału w schowkach drzwi oraz na bokach bagażnika - plastik w tej klasie razi;
- uchwyt na butelki w tylnych drzwiach nie jest w stanie utrzymać żadnej puszki czy butelki;
- czujniki ciśnienia w oponach (bez komentarza);
- to, że nie domówiłem aktywnego tempomatu;
Co mi się najbardziej podoba?
- panoramiczna szyba i okno dachowe;
- diesel + automat;
- reflektory bi-ksenonowe z systemem AFL - warte każdej ceny !!!
- wygląd OPC;
- kamera cofania (pomaga);
- nagłośnienie Infinity;
- QuickHeat - system dodatkowego elektrycznego ogrzewania w systemie nawiewu powietrza - super działa od razu po uruchomieniu auta.
Ogólnie z samochodu jestem bardzo zadowolony. Wygoda, komfort, funkcjonalność, ładny wygląd - jak dla mnie spełnienie motoryzacyjnego marzenia Póki co przejechałem 2000 km, średnie spalanie 7.7 l/100 km. Oby jak najdłużej bezawaryjnie i bez przygód, czego sobie i Wam życzę.
Pozdrawiam wszystkich Zafiromaniaków
Poniżej uzupełniam wyposażenie:
Zafira Tourer, Cosmo, A 2.0 DTH, 121 kW / 165 KM, 6-biegowa automatyczna
Kolor Srebrny - Silverlake
Tapicerka Lace/Atlantis – czarna
Koła aluminiowe 18x8, 5-ramienne
Pakiet Kierowcy
Pakiet Flotowy
Pakiet Flex Organizer
System nagłośnieniowy Infinity
Przednia szyba panoramiczna ze stałym oknem dachowym
Pakiet Ergonomiczne Fotele Przednie
Pakiet stylizacji nadwozia OPC Line 1
Dodatkowe oświetlenie na drzwiach przednich
Wersja 5-miejscowa
Rolety tylnych szyb bocznych
Siatka oddzielająca przestrzeń bagażową od pasażerskiej
Szyny mocowań FlexRail®
Pakiet Techno
QuickHeat - system dodatkowego elektrycznego ogrzewania w systemie nawiewu powietrza
Wyposażenie:
Nadwozie
• Czarne błyszczące elementy lusterek bocznych
• Czujnik deszczu
• Elektrycznie składane lusterka zewnętrzne
• Reflektory bi-ksenonowe z systemem AFL
• Światła do jazdy dziennej typu LED
• Reflektory tylne LED
• Przyciemniane tylne szyby boczne (za słupkiem dachowym „B”) oraz szyba tylna
• Przednia szyba panoramiczna ze stałym oknem dachowym
• Klamki zewnętrzne w kolorze nadwozia
• Antena dachowa typu „płetwa rekina” z anteną dywersyfikującą na szybie
• Nakładki progów zewnętrznych w kolorze nadwozia
• Przedni zderzak sportowy
• Spojler tylny
• Tylny zderzak sportowy
• Dodatkowe oświetlenie wnętrza
• Lusterka zewnętrzne w kolorze nadwozia
Wnętrze
• Podgrzewane fotele przednie
• System automatycznego sterowania światłami drogowymi
• Światłoczułe lusterko wewnętrzne (automatycznie przyciemniane)
• Dywaniki welurowe przód i tył
• Tylna kanapa o profilowanych przesuwanych siedzeniach, dzielona w stosunku 35/30/35
• Zaczepy Isofix w oparciach tylnych zewnętrznych siedzeń
• Fotele klubowe w 2-gim rzędzie
• Zagłówek środkowego tylnego siedzenia
• Tempomat z ogranicznikiem prędkości
• Listwy wewnętrzne ciemnoszare "Rhutenium"
• Osłony przeciwsłoneczne
• Aktywne zagłówki foteli przednich z 4-kierunkową regulacją
• Elektryczna regulacja podparcia lędźwiowego fotela kierowcy
• Elektryczna regulacja podparcia lędźwiowego fotela pasażera
• Regulacja długości siedziska fotela kierowcy
• Regulacja długości siedziska fotela pasażera
• Ręczna regulacja fotela kierowcy w 6 kierunkach
• Ręczna regulacja fotela pasażera w 6 kierunkach
• Chromowana listwa ozdobna
• Zestaw wskaźników w kolorze czarnym z półprzezroczystymi obwódkami
• Schowek pod fotelem pasażera
• Stalowa listwa w progu ładunkowym bagażnika
• Gniazdko elektryczne z przodu
• Dodatkowe oświetlenie na drzwiach przednich
• Elektrycznie sterowane szyby tylne
• Wyłącznik poduszki powietrznej pasażera
• Kieszeń z tyłu fotela pasażera
• Oświetlenie wnętrza z lampkami do czytania z przodu
• Kieszeń z tyłu fotela kierowcy
• Wersja 5-miejscowa
• Ergonomiczne sportowe fotele przednie, fotel kierowcy AGR
• Rolety tylnych szyb bocznych
• Roleta bagażnika
• Oświetlenie wnętrza kabiny, przód i tył
• Nawiewy powietrza w drugim rzędzie siedzeń
• Kolumna kierownicy z możliwością regulacji nachylenia i długości
• Kierownica trójramienna pokryta skórą z przyciskami sterowania
• Szyny mocowań FlexRail®
• Gniazdko 12 V w przedziale bagażowym
• QuickHeat - system dodatkowego elektrycznego ogrzewania w systemie nawiewu powietrza
• Zamykana konsola z większym przesuwanym podłokietnikiem i szynami FlexRail
• Klimatyzacja sterowana elektronicznie, dwustrefowa, z automatycznym czujnikiem recyrkulacji
Syst. informacyjne
• Komputer pokładowy
• Złącze AUX-in
• System nagłośnieniowy Infinity
• Jednokolorowy duży wyświetlacz graficzny między zegarami
• Sterowanie radiem w kierownicy
• Portal telefonu komórkowego ze sterowaniem głosowym i funkcją "audio streaming"
• System Navi 950 IntelliLink (CD MP3, Aux-in, USB, mapa całej Europy bez Turcji)
• Tylna kamera
• Wyświetlacz kolorowy 7" 800x480
Bezpieczeństwo
• Adaptacyjne reflektory AFL
• System automatycznego sterowania światłami z czujnikiem oświetlenia (tunelowym)
• Wysokociśnieniowe spryskiwacze reflektorów
• Czujnik zapięcia pasów na tylnej kanapie
• Poduszki czołowe i boczne kierowcy i pasażera oraz poduszki kurtynowe
• Alarm z wewnętrznymi czujnikami ruchu
• Dodatkowa blokada zamków drzwi
• Pakiet Flex Organizer 4 przesuwane w szynach adaptery do mocowania siatki, duża siatka zabezpieczająca z 2 usztywniającymi belkami, mała siatka boczna
• System przypominania o zapięciu pasa bezpieczeństwa kierowcy
• Czujnik zapięcia pasów na fotelu pasażera
• 1 kluczyk sztywny, 1 składany 2-funkcyjny (otwieranie i zamykanie zamka centralnego)
• Elektrycznie sterowany hamulec postojowy
• Punkty mocowania siatki zabezpieczającej w przedziale bagażowym
• Czujnik ciśnienia w oponach z ręczną kalibracją
• Czujniki parkowania, przód i tył
• ESP - program kontroli stabilności jazdy
• Siatka oddzielająca przestrzeń bagażową od pasażerskiej
• Punkty mocowania siatki zabezpieczającej w przedziale bagażowym
• Trzypunktowy pas bezpieczeństwa na tylnym środkowym siedzeniu
• Elektrycznie sterowany hamulec postojowy
• Układ wspomagania ruszania na pochyłościach (HSA)
Co mi się najmniej podoba?
- brak jakiegokolwiek materiału w schowkach drzwi oraz na bokach bagażnika - plastik w tej klasie razi;
- uchwyt na butelki w tylnych drzwiach nie jest w stanie utrzymać żadnej puszki czy butelki;
- czujniki ciśnienia w oponach (bez komentarza);
- to, że nie domówiłem aktywnego tempomatu;
Co mi się najbardziej podoba?
- panoramiczna szyba i okno dachowe;
- diesel + automat;
- reflektory bi-ksenonowe z systemem AFL - warte każdej ceny !!!
- wygląd OPC;
- kamera cofania (pomaga);
- nagłośnienie Infinity;
- QuickHeat - system dodatkowego elektrycznego ogrzewania w systemie nawiewu powietrza - super działa od razu po uruchomieniu auta.
Ogólnie z samochodu jestem bardzo zadowolony. Wygoda, komfort, funkcjonalność, ładny wygląd - jak dla mnie spełnienie motoryzacyjnego marzenia Póki co przejechałem 2000 km, średnie spalanie 7.7 l/100 km. Oby jak najdłużej bezawaryjnie i bez przygód, czego sobie i Wam życzę.
Pozdrawiam wszystkich Zafiromaniaków
Bardzo dobre wyposażenie.
Co do panoramy, dokładek OPC i AFL zgadzam się z Tobą w 100% Pozycję 1 i 3 też mam natomiast kompletuję dokładki ponieważ bardzo mi się podobają. Ciekawą opcją jest jeszcze FLEX RIDE, ja osobiście za bardzo w to nie wierzyłem, ale mam i muszę przyznać że to naprawdę działa. Tempomatu aktywnego nie posiadam a Ty piszesz że mogłeś go jeszcze dobrać. To też może być ciekawa opcja. Czujniki ciśnienia nie przeszkadzają a nawet są użyteczne i można je polubić. Nie wiem jak u Ciebie ale mnie czasami irytuje czujnik oświetlenia, który zmiany świateł z dziennych na mijania wykonuje w dziwnych momentach. także automatyczna zmiana długie/mijania czasami nie następuje zbyt szybko i serwuję kierowcom z naprzeciwka porządną dawkę światła prosto w oczy.
Niektóre plastiki mogłyby być lepsze. Piszesz że jest 5 miejscowa, ciekawą rzeczą są te schowki pod podłogą, wbrew pozorom trochę rzeczy można tam upchać. Bardzo ładny kolor nie wymagający wielkiego nakładu sił i środków przy utrzymywaniu czystości.
Jeszcze raz gratuluję Ci zakupu, masz naprawdę bardzo ładną i bardzo dobrze wyposażoną Zafirę. Życzę Ci dużo zadowolenia z auta i przyjemności z jazdy oraz jak najmniej awarii w czasie eksploatacji.
Napisz proszę jak się spisuje Infinity czy jest różnica jakie są Twoje odczucia i wrażenia.
Co do panoramy, dokładek OPC i AFL zgadzam się z Tobą w 100% Pozycję 1 i 3 też mam natomiast kompletuję dokładki ponieważ bardzo mi się podobają. Ciekawą opcją jest jeszcze FLEX RIDE, ja osobiście za bardzo w to nie wierzyłem, ale mam i muszę przyznać że to naprawdę działa. Tempomatu aktywnego nie posiadam a Ty piszesz że mogłeś go jeszcze dobrać. To też może być ciekawa opcja. Czujniki ciśnienia nie przeszkadzają a nawet są użyteczne i można je polubić. Nie wiem jak u Ciebie ale mnie czasami irytuje czujnik oświetlenia, który zmiany świateł z dziennych na mijania wykonuje w dziwnych momentach. także automatyczna zmiana długie/mijania czasami nie następuje zbyt szybko i serwuję kierowcom z naprzeciwka porządną dawkę światła prosto w oczy.
Niektóre plastiki mogłyby być lepsze. Piszesz że jest 5 miejscowa, ciekawą rzeczą są te schowki pod podłogą, wbrew pozorom trochę rzeczy można tam upchać. Bardzo ładny kolor nie wymagający wielkiego nakładu sił i środków przy utrzymywaniu czystości.
Jeszcze raz gratuluję Ci zakupu, masz naprawdę bardzo ładną i bardzo dobrze wyposażoną Zafirę. Życzę Ci dużo zadowolenia z auta i przyjemności z jazdy oraz jak najmniej awarii w czasie eksploatacji.
Napisz proszę jak się spisuje Infinity czy jest różnica jakie są Twoje odczucia i wrażenia.
F-19, przed odbiorem mojego samochodu, w związku z opóźnieniem dostawy, Opel dał mi na dwa tygodnie Insignię max wypas. Był tam Flex Ride i szczerze mówiąc nie zauważyłem jakiejś znaczącej różnicy, a przy kiedyś tam serwisowaniu zawieszenia różnica w kosztach będzie na pewno
Za to właśnie tam był aktywny tempomat i dzięki temu wiem, że zrobiłem błąd nie zamawiając go dla siebie.
Jeśli chodzi o czujniki ciśnienia to też mi nie przeszkadzają (choć ostatnio pokazały dziwne wskazanie, że nagle ciśnienie na tylnej osi spadło), natomiast generują dodatkowe koszty przy wymianie opon / kół w sezonach lato / zima i właśnie wydałem extra 880 zł na czujniki do kół zimowych. A nie lubię wydawać kasy na coś, co nie jest mi tak naprawdę do niczego potrzebne.
Czujnik oświetlenia faktycznie działa niezbyt precyzyjnie, ale jak to automat - cudów się nie spodziewałem w tym zakresie. Natomiast jakoś oświetlenia drogi jest znakomita. Tak naprawdę jak jadę po ciemku to wyłączam automat i włączam ręcznie światła drogowe, a długimi sam zarządzam.
Odnośnie Infinity to jestem zadowolony, gra bardzo czysto, selektywnie, jest głęboki bas, ale to wszystko pod warunkiem dobrej jakości sygnału, jaki trafia do systemu. Także korzystanie z usb i empetrójek jest mocno ograniczone, bo tu trudno o tak dobrą jakość jak z płyty cd czy radia. Choć ogólnie mam cały czas odczucie, że mogłoby grać jeszcze lepiej, tym bardziej, że znam samochody nawet z klasy kompakt, gdzie fabryczne audio gra podobnie dobrze. Ale ważne, że się nie zawiodłem i muzyki słucham w samochodzie z przyjemnością podobną do warunków domowych.
Czy Ty gdzieś na tym forum robiłeś prezentację swojego samochodu, bo nie mogłem znaleźć ?
Za to właśnie tam był aktywny tempomat i dzięki temu wiem, że zrobiłem błąd nie zamawiając go dla siebie.
Jeśli chodzi o czujniki ciśnienia to też mi nie przeszkadzają (choć ostatnio pokazały dziwne wskazanie, że nagle ciśnienie na tylnej osi spadło), natomiast generują dodatkowe koszty przy wymianie opon / kół w sezonach lato / zima i właśnie wydałem extra 880 zł na czujniki do kół zimowych. A nie lubię wydawać kasy na coś, co nie jest mi tak naprawdę do niczego potrzebne.
Czujnik oświetlenia faktycznie działa niezbyt precyzyjnie, ale jak to automat - cudów się nie spodziewałem w tym zakresie. Natomiast jakoś oświetlenia drogi jest znakomita. Tak naprawdę jak jadę po ciemku to wyłączam automat i włączam ręcznie światła drogowe, a długimi sam zarządzam.
Odnośnie Infinity to jestem zadowolony, gra bardzo czysto, selektywnie, jest głęboki bas, ale to wszystko pod warunkiem dobrej jakości sygnału, jaki trafia do systemu. Także korzystanie z usb i empetrójek jest mocno ograniczone, bo tu trudno o tak dobrą jakość jak z płyty cd czy radia. Choć ogólnie mam cały czas odczucie, że mogłoby grać jeszcze lepiej, tym bardziej, że znam samochody nawet z klasy kompakt, gdzie fabryczne audio gra podobnie dobrze. Ale ważne, że się nie zawiodłem i muzyki słucham w samochodzie z przyjemnością podobną do warunków domowych.
Czy Ty gdzieś na tym forum robiłeś prezentację swojego samochodu, bo nie mogłem znaleźć ?
Tak masz rację amortyzatory, na pewno będą generować większe koszty ale biorę to pod uwagę. Rozmawiając o kosztach ja dlatego zrezygnowałem z silnika diesla (silnik jak i nieplanowane koszty związane z jego eksploatacją w moim poprzednim aucie Zafira B 1.9 cdti 150PS - był to mój pierwszy diesel - bardzo zniechęciły mnie to tego rodzaju napędu i jego eksploatacji). Na forum się pojawiam samochodu jak na razie nie prezentowałem
- rafant4011
- Zafiromaniak
- Posty: 6706
- Rejestracja: 29 wrz 2014, 15:53
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: Warszawa Włochy[ESK]
- Auto: Zafira B
- Model: Cosmo
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt:
-
- Świeżak
- Posty: 17
- Rejestracja: 14 mar 2013, 20:36
- Lokalizacja: Łódź
- Model:
Myszolot aktywny tempomat to w Oplu kiepski wybór, może nie jest specjalnie drogi, ale nie masz czego żałować. Nie działa od zera, czyli w mieście w korku nie działa.
Do tego reaguje dosyć gwałtownie. Np na autostradzie masz ustawione 140 km/h i zbliżasz się do innego samochodu , który jedzie ok 100km/h fajnie jakby było jakieś ostrzeżenie, że się zbliżasz za blisko do niego, a nie od razu po hamulcach. Nawet jak włączysz kierunkowskaz i zaczynasz zmieniać pas to auto nadal hamuje.
ogólnie w Oplu systemy asystujące trochę kuleją np system ostrzegania w martwym polu, potrafi się mylić w dwie strony tzn widzi samochód gdy go tam nie ma lub nie widzi jak jest i do tego działa tylko do 150 km/h wspomaganie parkowania działa kiepsko i powolnie, rozpoznawanie znaków również czasami podaje "czyta" niewłaściwie znaki.
ale ogólnie gratuluję Tobie fajnego autka, tak jaki pisałeś światła bi-ksenonowe warte swojej ceny
PS. uważam, że automat też mógłby być lepszy.
Pozdrawiam
Krzysiek
Do tego reaguje dosyć gwałtownie. Np na autostradzie masz ustawione 140 km/h i zbliżasz się do innego samochodu , który jedzie ok 100km/h fajnie jakby było jakieś ostrzeżenie, że się zbliżasz za blisko do niego, a nie od razu po hamulcach. Nawet jak włączysz kierunkowskaz i zaczynasz zmieniać pas to auto nadal hamuje.
ogólnie w Oplu systemy asystujące trochę kuleją np system ostrzegania w martwym polu, potrafi się mylić w dwie strony tzn widzi samochód gdy go tam nie ma lub nie widzi jak jest i do tego działa tylko do 150 km/h wspomaganie parkowania działa kiepsko i powolnie, rozpoznawanie znaków również czasami podaje "czyta" niewłaściwie znaki.
ale ogólnie gratuluję Tobie fajnego autka, tak jaki pisałeś światła bi-ksenonowe warte swojej ceny
PS. uważam, że automat też mógłby być lepszy.
Pozdrawiam
Krzysiek
-
- Zafiromaniak
- Posty: 2451
- Rejestracja: 09 wrz 2014, 16:00
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Międzyrzecze G.[SBI]
- Auto: seria 3
- Model: e46
- Oznaczenie silnika: M47,M54
Zafira C ładne autko Fajnie, że diesel i automat siostra ma ma Galaxy z 01r. też w tej specyfikacji i mówi, że jazda to bajka
Fajna sprawa ja w E36 Touring to miałem bajka szybko się rozmraża szyba najlepszy patent to mają Fordy i nie które Renault'y elektrycznie podgrzewane jak tylnie szybymyszolot pisze: QuickHeat - system dodatkowego elektrycznego ogrzewania w systemie nawiewu powietrza - super działa od razu po uruchomieniu auta.
- maria
- Zafiromaniak
- Posty: 2079
- Rejestracja: 11 lip 2013, 21:20
- Imię: Anna
- Lokalizacja: Łódż
- Auto: Opel zafira
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z18XER
- Gender:
- Kontakt:
Naprawdę miło się oglądamyszolot pisze:Witajcie ponownie.
W końcu udało mi się zrobić trochę zdjęć wersji zimowej mojej cudnej Zosi :>
Do tego dla spragnionych kilka fotek ze środka.
No i w końcu pojawiły się klubowe naklejki, które również uwieczniłem.
Miłego oglądania
Jednym słowem piękna .
Miłej jazdy
Nie jeżdżę szybciej, niż lata mój Anioł Stróż.
Wiedzę możemy zdobywać od innych, ale mądrości musimy nauczyć się sami .
A.Mickiewicz
Wiedzę możemy zdobywać od innych, ale mądrości musimy nauczyć się sami .
A.Mickiewicz
- ojciec polak
- Zafiromaniak
- Posty: 1216
- Rejestracja: 28 kwie 2013, 12:54
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Ciepielów (WLI)Maz
- Auto: Ford
- Model: SMAX
- Oznaczenie silnika: Durat2.0L