Kody błędów

Posty na tematy techniczne, które nie pasują do żadnego innego działu technicznego, np. HowTo, porady wykonane przez użytkowników.

Moderator: Mariusz

Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
rzadki
Zafiromaniak
Posty: 787
Rejestracja: 06 sty 2009, 17:16
Lokalizacja: Gdańsk
Model:

#91 Post autor: rzadki »

gwizdenson pisze:tylko jedno mnie dziwi bo klima była napełniana i sprawdzona w czerwcu 2009 i wszystko było ok.Myślę ,że może nastapiło gdzieś rozszczelnienie i płyn poszedł w powietrze.
jak najbardziej możliwe.
Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi... naprawdę, aż ciężko czasami ich wyprzedzić. ;)
Obrazek

Domel37

#92 Post autor: Domel37 »

Dotarłem do takich oznaczeń dla sterownika PSG16 pompy w dieselkach
P0070 Temperatura powietrza otoczenia- duża wartość na wejściu B-16
P0070 Temperatura powietrza otoczenia- mała wartość na wejściu B-16
P0100 Za mocne wejście obwodu dopływu mocy sensora przepływu powietrza C-11
P0100 Za słabe wejście obwodu dopływu mocy sensora przepływu powietrza C-11
P0100 Obwód mas. lub objet. przepływu powietrza, sygnał za wysoki B-32
P0100 Obwód mas. lub objet. przepływu powietrza, sygnał za niski B-32
P0100 Obwód czujnika masowego lub obj. przepływu powietrza - poza wym. zakresem B-31
P0105 Za mocne wejście obwodu sensora ciśnienia ładowania C-10
P0105 Za słabe wejście obwodu sensora ciśnienia ładowania C-10
P0105 Ciśnienie atmosferycznie do ciśnienia doładowania Nieprawdopodobne B-29
P0110 Czujnik temperatury powietrza wlotowego, za silne wejście obiegu prądowego C-12
P0110 Czujnik temperatury powietrza wlotowego, za słabe wejście obiegu prądowego C-12
P0110 Obwód czujnika temp. powietrza wlotowego - usterka C-12
P0115 Obieg prądowy temperatury płynu chłodzącego silnika - za mocne wejście C-13
P0115 Obieg prądowy temperatury płynu chłodzącego silnika - za słabe wejście C-13
P0115 Obwód temperatury cieczy chłodzącej, wadliwe działanie C-13
P0115 Temperatura cieczy chłodzącej silnika nie zgadza się z temperaturą oleju C-13
P0120 Sensor 1 pozycji pedału gazu Za wysoka wartość na wejściu C-08
P0120 Sensor 1 pozycji pedału gazu Za niska wartość na wejściu C-08
P0120 Usterka w obwodzie czujnika położenia pedału przyspieszenia C-08
P0120 Korelacja czujników 1-2 pozycji pedału gazu C-08
P0149 Obwód sterowania czasem wtrysku, wadliwe działanie B-15
P0195 Za mocne wejście obwodu sensora temperatury oleju silnikowego C-14
P0195 Za słabe wejście obwodu sensora temperatury oleju silnikowego C-14
P0195 Wskazanie czujnika temperatury oleju silnikowego nie zgadza się z temperaturą cieczy chłodzącej C-14
P0195 Czujnik temperatury oleju silnikowego, przerywane działanie C-14
P0217 Redukcja paliwa spowodowana wysoką temperaturą pompy B-24
P0217 Redukcja paliwa spowodowana wysoką temperaturą oleju B-24
P0217 Redukcja paliwa spowodowana wysoką temperaturą płynu chłodzącego B-24
P0219 Zbyt duża prędkość silnika B-22
P0220 Sensor 2 pozycji pedału gazu Za wysoka wartość na wejściu C-08
P0220 Sensor 2 pozycji pedału gazu Za niska wartość na wejściu C-08
P0220 Korelacja czujników 1-2 pozycji pedału gazu C-08
P0234 Obwód regulacji ciśnienia ładowania, odchylenie dodatnie B-22
P0234 Obwód regulacji ciśnienia ładowania, odchylenie ujemne B-22
P0243 Zawór ograniczający ciśnienie doładowania - wysokie napięcie C-22
P0243 Zawór ograniczający ciśnienie doładowania - niskie napięcie C-22
P0243 Zawór ograniczający ciśnienie doładowania - przerwany obwód C-22
P0243 Zawór ogran.ciśnienie doładowania Stopień załączenia Temperatura za wysoka C-22
P0300 Diagnostyka obwodu wysokiego ciśnienia Wadliwe działanie B-30
P0335 Obwód czujnika wału korbowego poza wymaganym zakresem C-17
P0340 Obwód czujnika położenia wałka rozrządu - wysoka częstotliwość C-17
P0340 Obieg prądowy czujnika położenia wału krzywkowego- wartość poza wymaganym zakresem C-17
P0340 Obwód czujnika pozycji walka rozrządu, wadliwe działanie B-21
P0380 Obwód urządzenia żarzącego - wysokie napięcie C-28
P0380 Obwód urządzenia żarzącego - niskie napięcie C-28
P0380 Obwód urządzenia żarzącego przerwany C-28
P0380 Obieg prądowy świecy żarowej C-28
P0380 Urządzenie żarowe Stopień załączenia Temperatura za wysoka C-28
P0381 Lampka kontrolna żarzenia - wysokie napięcie C-32
P0381 Lampka kontrolna żarzenia - niskie napięcie C-32
P0381 Lampka kontrolna żarzenia - przerwany obwód C-32
P0381 Kontrolka urządzenia żarowego Stopień załączenia Temperatura za wysoka C-32
P0400 Obwód zasilania zaworu recyrkulacji spalin, napięcie za wysokie C-03
P0400 Obwód zasilania zaworu recyrkulacji spalin, napięcie za niskie C-19
P0400 Obwód recyrkulacji spalin - wysokie napięcie C-19
P0400 Obwód recyrkulacji spalin - niskie napięcie C-19
P0400 Otwarty obwód recyrkulacji gazu wydechowego C-19
P0400 Rozpoznany zbytni przepływ recyr- kulacji gazu wydechowego B-35
P0400 Rozpoznany zbyt słaby przepływ recyrkulacji gazu wydechowego B-35
P0400 Zawór recyrkulacji spalin - usterka C-20
P0400 Wartość rzeczywista zaworu EGR napięcie nieprawidłowe C-20
P0400 Zawór recyrkulacji spalin Stopień załączenia Temperatura za wysoka C-19
P0500 Sygnał prędkości pojazdu do prędkości silnika i masy wtrysku Nieprawdopodobny B-17
P0500 Usterka sygnału prędkości pojazdu B-18
P0530 Czujnik ciśnienia klimatyzacji - duża wartość na wejściu Układ klimatyzacji B-05
P0530 Czujnik ciśnienia klimatyzacji - mała wartość na wejściu Układ klimatyzacji B-05
P0560 Za wysokie wejście napięcia systemu C-03
P0560 Napięcie układu, wadliwe działanie B-21
P0602 Elektroniczna jednostka sterująca (ECU) - usterka C-02
P0602 Nie zaprogramowano Układu Kontroli Elektronicznej (ECU) C-02
P0602 Nie zaprogramowany Numer Identyfikacyjny Pojazdu C-02
P0602 Wariant konfiguracji nie zaprogramowany C-02
P0606 Ponowna inicjalizacja modułu sterującego B-20
P0606 Wewnętrzny błąd w komunikacji jednostki sterującej B-21
P0606 Elektroniczna jednostka sterująca (ECU) - usterka C-17
P0638 Obwód elektrozaworu przepustnicy, napięcie za wysokie C-24
P0638 Obwód elektrozaworu przepustnicy, napięcie za niskie C-24
P0638 Elektroniczne ster. przepustnicy - przerwany obwód C-24
P0638 Obwód zaworu elektromagnetycznego za wysoka temperatura stopnia zasilania C-24
P0650 Wskaźnik nieprawidłowego działania (MIL) Stopień załącz., Temp. za wysoka C-34
P0650 Obwód sterujący lampki kontrolnej wadliwego działania (MI), sygnał za wysoki C-34
P0650 Otwarty obwód Lampki Ostrzegawczej (MIL) C-34
P0650 Obwód sygnalizacji usterki (MI) - niskie napięcie C-34
P0660 Zawór elektromagn. regulujący poziom zawirowania - wysokie nap. C-23
P0660 Zawór elektromagn. regulujący poziom zawirowania - niskie nap. C-23
P0660 Zawór elektromagn. regulujący poziom zawirowania - przerwany obwód C-23
P0660 Elektrozawór regulacji poziomu zawirowania Stopień załącz., Temp. za wysoka C-23
P0700 Obwód sygnalizacji usterki (MI) - żądanie z modułu sterującego przekładni (TCM) poza zakresem B-19
P0703 Nieprawidłowy sygnał przełącznika hamulców C-15
P0704 Sygnał przełącznika sprzęgła Nieprawidłowy C-36
P0704 Nieprawidłowy sygnał z modułu sterującego przekładni (TCM) C-26
P1105 Za mocne wejście obwodu sensora ciśnienia barometrycznego C-09
P1105 Za słabe wejście obwodu sensora ciśnienia barometrycznego C-09
P1105 Ciśnienie atmosferycznie do ciśnienia doładowania Nieprawdopodobne B-29
P1222 Nieprawidłowe działanie pompy wtryskowej B-30
P1530 Przekaźnik ukl. klimatyzacji, przerwany obwód Układ klimatyzacji B-10
P1530 Za wysokie napięcie przekaźnika A/C Układ klimatyzacji B-10
P1530 Za niskie napięcie przekaźnika A/C Układ klimatyzacji B-10
P1530 Przekaźnik A/C Stopień załączenia Temperatura za wysoka Układ klimatyzacji B-10
P1540 PWM systemu klimatyzacji - nieważny sygnał Układ klimatyzacji B-10
P1540 Ciśnienie systemu klimatyzacji, nieważny sygnał Układ klimatyzacji B-10
P1560 Napięcie układu, wadliwe działanie B-21
P1590 Obwód zaworu elektromagnetycznego podciśnienia, napięcie za wysokie C-21
P1590 Obwód zaworu elektromagnetycznego podciśnienia, napięcie za niskie C-21
P1590 Obwód zaworu elektromagnetycznego podciśnienia, obwód otwarty C-21
P1590 Obwód zaworu elektromagnetycznego podciśnienia, za wysoka temperatura stopnia mocy C-21
P1600 Wymienić Electronic Control Unit (ECU) C-02
P1601 Wymienić Electronic Control Unit (ECU) C-02
P1603 Wymienić Electronic Control Unit (ECU) B-20
P1604 Wymienić Electronic Control Unit (ECU) B-21
P1610 Niezaprogramowana funkcja blokady rozruchu Blokada Rozruchu B-07
P1610 Wadliwe działanie immobilizera Blokada Rozruchu B-07
P1611 Wpisano nieprawidłowy kod bezpieczeństwa Blokada Rozruchu C-02
P1612 Brak lub nieprawidłowy sygnał blokady rozruchu Blokada Rozruchu C-05
P1613 Brak lub nieprawidłowy sygnał blokady rozruchu Blokada Rozruchu C-05
P1614 Niewłaściwy kluczyk z transponderem Blokada Rozruchu C-06
P1614 Otrzymany nieprawidłowy sygnał blokady rozruchu Blokada Rozruchu C-06
P1615 Nieudana identyfikacja ECM (Moduł sterujący silnika) Blokada Rozruchu C-05
P1620 Wysokie napięcie w obwodzie 1 napięcia odniesienia 5V C-05
P1620 Niskie napięcie w obwodzie 1 napięcia odniesienia 5V C-05
P1620 Wysokie napięcie w obwodzie 2 napięcia odniesienia 5V C-06
P1620 Niskie napięcie w obwodzie 2 napięcia odniesienia 5V C-06
P1620 Wysokie napięcie w obwodzie 3 napięcia odniesienia 5V C-07
P1620 Niskie napięcie w obwodzie 3 napięcia odniesienia 5V C-07
P1622 Zbyt wysokie napięcie odniesienia C-17
P1622 Zbyt niskie napięcie odniesienia B-20
P1625 Główny Przekaźnik otwiera się zbyt późno C-04
P1625 Główny Przekaźnik otwiera się zbyt wcześnie B-20
P1630 Nieprawidłowe działanie masy wtrysku paliwa C-17
P1632 Nieprawidłowe działanie pompy wtryskowej C-17
P1633 Nieprawidłowe działanie pompy wtryskowej C-17
P1634 Nieprawidłowe działanie masy wtrysku paliwa B-20
P1634 Nieprawidłowe działanie pompy wtryskowej C-17
P1650 Kontrolka serwisowa - wysokie napięcie C-33
P1650 Kontrolka serwisowa - niskie napięcie C-33
P1650 Obwód otwarty lampki SVS C-33
P1650 Poziom zasilania lampki serwisowej pojazdu SVS Temperatura za wysoka C-33
P1651 Nieprawidłowe działanie pompy wtryskowej B-21
P1811 Usterka sygnału momentu (CAN) B-33
P1813 Usterka sygnału momentu (CAN) B-33
U2101 CAN-BUS Nie zaprogramowana Lista konfiguracji maksymalnych C-02
U2103 Tryb CAN-BUS - brak łączności C-25
U2106 CAN-BUS - brak łączności z modułem kontroli transmisji B-33
U2108 CAN-BUS - brak komunikacji z ABS/TC

darkp1

#93 Post autor: darkp1 »

A po co wkleiłeś wszystkie kody?

Awatar użytkownika
rzadki
Zafiromaniak
Posty: 787
Rejestracja: 06 sty 2009, 17:16
Lokalizacja: Gdańsk
Model:

#94 Post autor: rzadki »

niech będą. ja nawet bym proponował aby stworzyć jeden zamknięty temat gdzie wrzucimy wszystkie możliwe kody z podziałem na sterownik kompa jak i na rodzaj silnika (benzyna - diesel) wtedy wystarczy odesłać kogoś pod dany adres i sobie sam sprawdzi
Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi... naprawdę, aż ciężko czasami ich wyprzedzić. ;)
Obrazek

Lorry
Zafiromaniak
Posty: 2370
Rejestracja: 04 lut 2009, 11:41
Imię: Grisza
Lokalizacja: KR/WF
Auto: Direct, OPC i BiałaStrzała
Model: ZBZAAF
Oznaczenie silnika: Z22yh20LET

#95 Post autor: Lorry »

No to i przyszła na mnie pora by w kwestii błedu poradzić się MieHor'a :)

Od jakiegoś czasu pojawia mi się jeden bład. Domyślam się co to ale nie jestem pewien i chciałbym znaleźć potwierdzenie diagnozy lub oby nie ;)

Metoda "domowa" ECN 117017, czyli bład 1170, jak coś to silnik z22yh.

Awatar użytkownika
MieHor
Zafiromaniak
Posty: 2915
Rejestracja: 26 kwie 2009, 16:07
Imię: Mieczysław
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Auto: Zafira
Model: B
Oznaczenie silnika: Z19DT
Gender:

#96 Post autor: MieHor »

Lorry, znalazłem coś takiego:

P1170 Bank to Bank Fuel Trim Offset

niestety nie mam w jakimś znajomo brzmiącym języku

Lorry
Zafiromaniak
Posty: 2370
Rejestracja: 04 lut 2009, 11:41
Imię: Grisza
Lokalizacja: KR/WF
Auto: Direct, OPC i BiałaStrzała
Model: ZBZAAF
Oznaczenie silnika: Z22yh20LET

#97 Post autor: Lorry »

Coś jakby z układem paliwowym czyli zupełnie nie o tym myślalem (może to i lepiej).

prośba do innych jeszcze by poglówkowali ;)

mateuszb000

#98 Post autor: mateuszb000 »

Witam!
Od kilku dni jestem posiadaczem Zafiry A 1.6 16v CNG z 2005r.
Czy mógłby mi ktoś napisać, co oznaczają kody 1232, 1241, 1460 i 1678?

Z góry dziękuję ;)

Awatar użytkownika
MieHor
Zafiromaniak
Posty: 2915
Rejestracja: 26 kwie 2009, 16:07
Imię: Mieczysław
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Auto: Zafira
Model: B
Oznaczenie silnika: Z19DT
Gender:

#99 Post autor: MieHor »

Tylko taki znalazłem:

P1460 Cooling Fan Control System

kicaj

#100 Post autor: kicaj »

a propos 1170
znalazlem cos takiego http://www.autosvs.ru/content/files/cod_obd/OPEL.pdf
mixture control bank 1 mulfanction... cokolwiek to jest...

i tu cos jeszcze http://www.zafira-forum.de/showthread.php?t=24362

mateuszb000

#101 Post autor: mateuszb000 »

Dziękuję :)

slabek1

#102 Post autor: slabek1 »

Witam ,
znalazlem na forum info :
P1813 Usterka sygnału momentu (CAN) B-33
lub
P1813 Za niskie napięcie regulacji momentu obrotowego
P1813 Ustawiczna regulacja momentu obrotowego

Mam taki blad czy ktos moglby napisac jak mozna go sie pozbyc ? czy sie martwic ? za co to odpowiada tak piszac jak chlopu na miedzy :)???
pzdr

Robert4884

#103 Post autor: Robert4884 »

Miałem dzisiaj wypalanie DPF-a w trakcie jazdy. Dojechałem do celu podróży i było wszystko w porządku. Przed drogą powrotną odpalam autko a tu niespodzianka: kontrolka autka z kluczykiem się pojawiła i taki błąd ECN: 245258.
Pewnie jest to związane z czujnikiem ciśnienia DPF-a. Jakby koledzy byli bardziej zorientowani czego ten błąd dotyczy proszę o info.

kicaj

#104 Post autor: kicaj »

Robert4884, masz racje - dotyczy czujnika cisnienia dpf'u
http://forum.opel24.com/blad-p-2452-ast ... light=2452

moze to sam czujnik, ale czesto koszulka sie wyciera. warto wejsc pod auto i ogladnac...

Robert4884

#105 Post autor: Robert4884 »

Dzięki kicaj, jutro spróbuję zajrzeć, a w poniedziałek (po trzech miesiącach rozłąki :> ) ASO Energozam odwiedzę.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólna technika”