Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Jest temat :" ¤ Co denerwuje Was w Waszych Zochach " .Proponuje inny jak w tytule.
Możemy podawać :[uszkodzenie]-[objawy]-[jak naprawić-szacunkowe koszty].Zobaczymy wg was co naprawdę czasami Zochom dolega.
Przykład rzeczywisty:
Cewka zapłonowa - brak mocy, zadławianie podczas jazdy, mrugająca kontrolka Check - wymienić cewkę około 300PLN
EGR - wchodzenie w tryb serwisowy, brak mocy. Pojawia się samochodzik z kluczykiem. Błąd P0400 i pochodne. - naprawa - regeneracja mechacniczna (czyszczenie) nie pomaga, skuteczna naprawa to wymiana na nowy. Koszt ok 1000-1200 zł.
uszkodzenia sterownika silnika 1.8 - naprawa 400 zł
objawy: rzuca silnikiem, nie wkręca się na obroty, ciężko odpala (zimny ciepły), brak mocy, czarne świece, błąd przepustnicy ( tryb pełnego obciążenia - nie ważny ), błąd sondy lambda,
wyskakujące błędy 130 (sporadycznie) i 170 (cały czas)
Mnie to chyba jak na razie kiepski jak na te lata system Antypoślizgowy nie moge go rozgryźć w jaki sposób on wspomaga ruszanie na śliskiej drodze w porównaniu do ASC z BMW trochę ten Oplowski system odstaje
Maćku pisze:Mnie to chyba jak na razie kiepski jak na te lata system Antypoślizgowy nie moge go rozgryźć w jaki sposób on wspomaga ruszanie na śliskiej drodze w porównaniu do ASC z BMW trochę ten Oplowski system odstaje
Jam mam możliwość wyłączenia tego czegoś. Dopiero wtedy na śliskim widać różnicę.
Brak 6 biegu, Zafira powinna być wyższa o 3 cm (z 1 cm spód jeszcze wyżej), szersza po 2 cm na boki i dłuższa o 10 cm. :-)
Czasem coś się psuję z elektryką/elektroniką ale z 2 strony w porównaniu z niektórymi autami nie jest tak tragicznie.