Zgrzyt przy skręcaniu i czasami przy ruszaniu, kontrolka poś

Zawieszenie, koła, podwozie, układ kierowniczy, hamulce, opony itp.

Moderator: Sebu$

Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
Czesław
Zafiromaniak
Posty: 1085
Rejestracja: 30 gru 2013, 22:38
Imię: Czesław
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Auto: Meriva B 1,4 120 KM
Model: B
Oznaczenie silnika: Nel
Gender:
Kontakt:

#16 Post autor: Czesław »

Koledzy przy takich objawach jak opisujecie warto sprawdzić łożysko oporowe na teleskopie
podnieść auto i pokręcić kołami w lewo i w prawo czy nie słychać chrupania jakiegoś :/
czesiek_ze

martin78

#17 Post autor: martin78 »

No właśnie takie chrupanie słysze ale jak tylko skręcę koła w prawo i zaczynam jechać i prostować koła ... a co to za ustrojstwo to łożysko ale Czesław jutro uniosę i pokręcę i pozagladam tu i tam... dzięki za info

Awatar użytkownika
cns80
Zafiromaniak
Posty: 1226
Rejestracja: 02 lis 2011, 11:15
Imię: Patryk
Lokalizacja: Warszawa [WT]
Auto: Renault
Model: Espace4
Oznaczenie silnika: J4BR

#18 Post autor: cns80 »

czesław, na podniesionym to akurat nie zawsze wychodzi, bo nie ma docisku. Ale na zgaszonym silniku łatwo sprawdzić. Wystarczy że jeden kręci kierownicą a drugi słucha ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
Czesław
Zafiromaniak
Posty: 1085
Rejestracja: 30 gru 2013, 22:38
Imię: Czesław
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Auto: Meriva B 1,4 120 KM
Model: B
Oznaczenie silnika: Nel
Gender:
Kontakt:

#19 Post autor: Czesław »

cns80 pisze:czesław, na podniesionym to akurat nie zawsze wychodzi, bo nie ma docisku. Ale na zgaszonym silniku łatwo sprawdzić. Wystarczy że jeden kręci kierownicą a drugi słucha ;)
Oczywiście masz racje dlatego należy podnosić za wahacz :D
czesiek_ze

martin78

#20 Post autor: martin78 »

no nareszcie jakaś dyskusja która pomaga mi zrozumieć co mi sie tam knoci ... czyli za wachacz lub z kimś za kierownicą a te przeguby to dam rade sam czy lepiej niech mechanik ogarnie ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Podwozie”