Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Koledzy przy takich objawach jak opisujecie warto sprawdzić łożysko oporowe na teleskopie
podnieść auto i pokręcić kołami w lewo i w prawo czy nie słychać chrupania jakiegoś
No właśnie takie chrupanie słysze ale jak tylko skręcę koła w prawo i zaczynam jechać i prostować koła ... a co to za ustrojstwo to łożysko ale Czesław jutro uniosę i pokręcę i pozagladam tu i tam... dzięki za info
czesław, na podniesionym to akurat nie zawsze wychodzi, bo nie ma docisku. Ale na zgaszonym silniku łatwo sprawdzić. Wystarczy że jeden kręci kierownicą a drugi słucha
cns80 pisze:czesław, na podniesionym to akurat nie zawsze wychodzi, bo nie ma docisku. Ale na zgaszonym silniku łatwo sprawdzić. Wystarczy że jeden kręci kierownicą a drugi słucha
Oczywiście masz racje dlatego należy podnosić za wahacz
no nareszcie jakaś dyskusja która pomaga mi zrozumieć co mi sie tam knoci ... czyli za wachacz lub z kimś za kierownicą a te przeguby to dam rade sam czy lepiej niech mechanik ogarnie ?