Sprzedam Opel Zafira A 2002r.
Moderator: Tunio999
Sprzedam Opel Zafira A 2002r.
Koledzy,znalazłem coś takiego:
http://olx.pl/oferta/sprzedam-opel-zafi ... 2baaf73f0a
Oferta prywatna,podobno jedynie do wymiany czujnik położenia wału i niedługo amortyzatory.
Proszę o opinie.
Na tej aukcji są trochę lepsze zdjęcia: http://allegro.pl/opel-zafira-a-2002r-i5197955328.html
http://olx.pl/oferta/sprzedam-opel-zafi ... 2baaf73f0a
Oferta prywatna,podobno jedynie do wymiany czujnik położenia wału i niedługo amortyzatory.
Proszę o opinie.
Na tej aukcji są trochę lepsze zdjęcia: http://allegro.pl/opel-zafira-a-2002r-i5197955328.html
Ostatnio zmieniony 24 mar 2015, 16:05 przez robert_0886, łącznie zmieniany 2 razy.
- miodzik
- Zafiromaniak
- Posty: 3090
- Rejestracja: 23 lut 2013, 18:26
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Świdwin ZSD
- Auto: Zafira
- Model: A
- Oznaczenie silnika: Y20DTH
- Gender:
- Kontakt:
Robert do tego auta załóż może osobny temat. Tak mamy tutaj przyjęterobert_0886 pisze:Koledzy,znalazłem coś takiego:
http://olx.pl/oferta/sprzedam-opel-zafi ... 2baaf73f0a
Oferta prywatna,podobno jedynie do wymiany czujnik położenia wału i niedługo amortyzatory.
Proszę o opinie.
Co do auta od razu Ci powiem, że położysz 8k na stole i jest Twoja.
Wersja wyposażenia dobra. Amorki to nie wielki wydatek tak samo czujnik położenia wału co jest często pasującą sie duperelą ale całe szczęście tanią.
Zweryfikuj oczywiscie czy nic wiecej nie ma do robienia.
- Bodek
- Zafiromaniak
- Posty: 16394
- Rejestracja: 17 paź 2010, 12:28
- Imię: Bodek
- Lokalizacja: Polska B
- Auto: Zafira_B_Cosmo
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt:
Temat wydzieliłem
Fotki - porażka - nie wiadomo co napisać
Najlepiej widać na fotce z kierownicą
Fotki - porażka - nie wiadomo co napisać
Najlepiej widać na fotce z kierownicą
"NADZIEJE LUDZI MĄDRYCH SĄ PEWNIEJSZE NIŻ BOGACTWO NIEUKÓW" - DEMOKRYT
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bogusław Kuduk, ps. Bodek + 30.11.2020. R.I.P.
Panowie dzięki za wydzielenie tematu.Facet stwierdził,że 2 tyg.temu wyskoczył mu Check Engine na desce i mechanik stwierdził awarie tegoż czujnika.Jesli to drobnostka to czemu mechanik tego nie zrobił?Jutro podjadę obejrzeć tą Zosię,poproszę o VIN,numer błędu który zdiagnozował mechanik.
Biorę ze sobą moją rozsądną żonę,bo ja pewnie będę się zachowywał jak 10-letnie dziecko widzące nowy modelik Burago
Biorę ze sobą moją rozsądną żonę,bo ja pewnie będę się zachowywał jak 10-letnie dziecko widzące nowy modelik Burago
- Czesław
- Zafiromaniak
- Posty: 1085
- Rejestracja: 30 gru 2013, 22:38
- Imię: Czesław
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Auto: Meriva B 1,4 120 KM
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Nel
- Gender:
- Kontakt:
Bardzo rozsądna decyzjarobert_0886 pisze:Biorę ze sobą moją rozsądną żonę,bo ja pewnie będę się zachowywał jak 10-letnie dziecko widzące nowy modelik Burago
Ostatnio zmieniony 23 mar 2015, 21:30 przez Czesław, łącznie zmieniany 1 raz.
czesiek_ze
- miodzik
- Zafiromaniak
- Posty: 3090
- Rejestracja: 23 lut 2013, 18:26
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Świdwin ZSD
- Auto: Zafira
- Model: A
- Oznaczenie silnika: Y20DTH
- Gender:
- Kontakt:
Robert jak bedziesz oglądał i nawet jak Ci sie spodoba ale jej jeszcze nie weźmiesz od razu to zrób dla nas fotki z wnętrza i wstaw na forum.
Interesuje mnie jak wyglądają ogumienia na pedalach, kierownica, lewarek zmiany biegów, siedzisko kierowcy, bok u drzwi kierowcy, nawet sama konsola.
Zajrzyj koniecznie pod spod auta. Zrób nawet telefonem kilka ujęć i sprawdź na spokojnie czy ruda sie gdzies nie pojawia.
Podczas jazdy testowej sprawdź tor jazdy czy nie znosi auta gdzies na boki, czy nie szarpie kierownica przy rożnych prędkościach. Zrób test hamowania awaryjnego i zobacz jak sie auto bedzie zachowywało w czasie hamowania.
Dowiedz sie dlaczego właściciel nie wymienił czujnika. To nie jest wielki wydatek a dla mechanika jest to tylko troche pracy.
Dobrze ze sprzedawca nie ściemnia co do stanu auta. Jest to podstawa do zabicia ceny.
Powodzenia!
I daj znac jak ci poszło
Interesuje mnie jak wyglądają ogumienia na pedalach, kierownica, lewarek zmiany biegów, siedzisko kierowcy, bok u drzwi kierowcy, nawet sama konsola.
Zajrzyj koniecznie pod spod auta. Zrób nawet telefonem kilka ujęć i sprawdź na spokojnie czy ruda sie gdzies nie pojawia.
Podczas jazdy testowej sprawdź tor jazdy czy nie znosi auta gdzies na boki, czy nie szarpie kierownica przy rożnych prędkościach. Zrób test hamowania awaryjnego i zobacz jak sie auto bedzie zachowywało w czasie hamowania.
Dowiedz sie dlaczego właściciel nie wymienił czujnika. To nie jest wielki wydatek a dla mechanika jest to tylko troche pracy.
Dobrze ze sprzedawca nie ściemnia co do stanu auta. Jest to podstawa do zabicia ceny.
Powodzenia!
I daj znac jak ci poszło
Ostatnio zmieniony 24 mar 2015, 06:24 przez miodzik, łącznie zmieniany 1 raz.
Dzwoniłem do właściciela Zosi w sprawie tego czujnika,ten mankament nie dawał mi spokoju.Według jego opowieści błąd wyskakuje co jakiś czas,auto od razu przechodzi w tryb serwisowy,obrotomierz się wyłącza.Nie pamięta,jaki jest kod błędu ale zapowiedział,że jak przyjadę to może podpiąć Zosię pod program i znajdzie ten błąd,tylko skoro teraz jest wszystko OK z tym czujnikiem to czy oprogramowanie go wykryje? Zaczynam mieć mieszane uczucia...
- miodzik
- Zafiromaniak
- Posty: 3090
- Rejestracja: 23 lut 2013, 18:26
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Świdwin ZSD
- Auto: Zafira
- Model: A
- Oznaczenie silnika: Y20DTH
- Gender:
- Kontakt:
Tak, Robert, program go wykryje. Błąd będzie siedział w pamięci. Możesz równie dobrze spisać ten błąd. Sprawdzimy co on dokładnie oznacza.robert_0886 pisze:Dzwoniłem do właściciela Zosi w sprawie tego czujnika,ten mankament nie dawał mi spokoju.Według jego opowieści błąd wyskakuje co jakiś czas,auto od razu przechodzi w tryb serwisowy,obrotomierz się wyłącza.Nie pamięta,jaki jest kod błędu ale zapowiedział,że jak przyjadę to może podpiąć Zosię pod program i znajdzie ten błąd,tylko skoro teraz jest wszystko OK z tym czujnikiem to czy oprogramowanie go wykryje? Zaczynam mieć mieszane uczucia...
Jeżeli jest to czujnik to błąd będzie się pojawiał okresowo. Nie koniecznie będzie występował stale. Aż padnie całkiem, wtedy auta się nie uruchomi.
Dla Ciebie najważniejsze, aby auto było bezwypadkowe.
Czujnik i amorki pamiętaj, że to podstawa do zbicia ceny.
Ja kupiłem swoją ZA z padniętym EGR-em, którego wymiana kosztowała prawie 1000 zł.
Ponieważ był u mnie jeszcze dodatkowy kluczyk bez transpondera i z padniętą elektroniką cena z ofertowej poszybowała o 1500 zł do transakcyjnej. Porobiłem to plus pakiet startowy i teraz dbam jedynie o eksploatację i lanie do baku.
Do tego stopnia przestałem jeździć autem (tu Zafirą) do mechanika, że przegapiłem przegląd o 5 miesięcy bo nie miałem potrzeby wyciągania dowodu rejestracyjnego i jego oglądania.
EDIT
Robert zdjęcia faktycznie są takie sobie. Ale dramatu z autem nie ma sądząc po wnętrzu auta.
Przebieg może być w miarę realny. Z przodu trochę nie podoba mi się odstawanie maski.
Ale z drugiej strony nie ma co za mocno oczekiwać cudów za 8k i rocznik 2002.
Budżet masz niewielki, ale 10 k na całość inwestycji włączając wymiany eksploatacyjne powinno wystarczyć, zakładając, że kupisz auto z rabatem.
Ostatnio zmieniony 24 mar 2015, 16:06 przez miodzik, łącznie zmieniany 2 razy.
Byłem i oglądałem....Zacznę od początku.Rysa po lewej stronie na dole drzwi kierowcy i tylnych,niewiem,czy wystarczy spolerować.Dryga strona - mocniejsze uderzenie,wychodzi ruda (foto).Pokrywa silnika jest nieoryginalna,jakiś czas temu była stłuczka.Widać już na niej purchelki.Zrobiłem kilka zdjęć podwozia,nie wiem czy uda mi się je zamieścić.
Problemy ważniejsze - miałem wrażenie,że sprzęgło chodzi dość ciężko.Jedynka - wielka loteria.Raz wejdzie trzy razy nie.Po 200m załączył się tryb serwisowy -falowanie obrotów.Po podłączeniu programu (nie pamiętam nazwy) nie wykryło żadnego błędu,więc kodu nie znam,ale oczywiście tryb serwisowy działał.Jedynie co się z tego programiku dało wyczytać to niezakończone monitorowanie i na czerwono podświetlona opcja EGR....Więc z jazdy testowej nic nie wyszło.Na jednym ze zdjęć widać strasznie zafajdaną obudowę (intercoolera?),przy chłodnicy.W zeszłym roku wymienione: łączniki i sprężyny przód,osłony przegubu wewn.prawego,poduszki srodkowej silnika,tarcz i klockow tył,piasta z łożyskiem lewy przód,sworzeń wahacza lewy p.,klocki przód.Pan zadeklarował się,że po świętach wstawia auto do warsztatu w celu m.in.zrobienia czujnika.Ja jestem na NIE.
Mam jeszcze kilka fotek ale limit przekroczony.
P.S.Na jednym ze zdjęć widać śruby pod silnikiem,czarne od oleju (same śruby).
Problemy ważniejsze - miałem wrażenie,że sprzęgło chodzi dość ciężko.Jedynka - wielka loteria.Raz wejdzie trzy razy nie.Po 200m załączył się tryb serwisowy -falowanie obrotów.Po podłączeniu programu (nie pamiętam nazwy) nie wykryło żadnego błędu,więc kodu nie znam,ale oczywiście tryb serwisowy działał.Jedynie co się z tego programiku dało wyczytać to niezakończone monitorowanie i na czerwono podświetlona opcja EGR....Więc z jazdy testowej nic nie wyszło.Na jednym ze zdjęć widać strasznie zafajdaną obudowę (intercoolera?),przy chłodnicy.W zeszłym roku wymienione: łączniki i sprężyny przód,osłony przegubu wewn.prawego,poduszki srodkowej silnika,tarcz i klockow tył,piasta z łożyskiem lewy przód,sworzeń wahacza lewy p.,klocki przód.Pan zadeklarował się,że po świętach wstawia auto do warsztatu w celu m.in.zrobienia czujnika.Ja jestem na NIE.
Mam jeszcze kilka fotek ale limit przekroczony.
P.S.Na jednym ze zdjęć widać śruby pod silnikiem,czarne od oleju (same śruby).
Ostatnio zmieniony 24 mar 2015, 22:05 przez robert_0886, łącznie zmieniany 3 razy.
- Bodek
- Zafiromaniak
- Posty: 16394
- Rejestracja: 17 paź 2010, 12:28
- Imię: Bodek
- Lokalizacja: Polska B
- Auto: Zafira_B_Cosmo
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt:
Odpuść sobie, na zadbane nie wygląda
z drugiej strony auto ma 13 lat - tyle, że jest bardzo zmęczone :>
z drugiej strony auto ma 13 lat - tyle, że jest bardzo zmęczone :>
"NADZIEJE LUDZI MĄDRYCH SĄ PEWNIEJSZE NIŻ BOGACTWO NIEUKÓW" - DEMOKRYT
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bogusław Kuduk, ps. Bodek + 30.11.2020. R.I.P.
- miodzik
- Zafiromaniak
- Posty: 3090
- Rejestracja: 23 lut 2013, 18:26
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Świdwin ZSD
- Auto: Zafira
- Model: A
- Oznaczenie silnika: Y20DTH
- Gender:
- Kontakt:
To nie bedzie leżał czujnik walka tylko egr. Albo jedno i drugie.
Koszty pakietu startowego zeby doprowadzić auto do lalki to byłoby wiecej niz Twój budżet zakłada.
Nie poddawaj sie.
Auto dla Ciebie na pewno sie znajdzie
Koszty pakietu startowego zeby doprowadzić auto do lalki to byłoby wiecej niz Twój budżet zakłada.
Nie poddawaj sie.
Auto dla Ciebie na pewno sie znajdzie
Nie poddaje się szabla,tzn.laptop i telefon w dłoń i dalej walczę
O czym złym mogą świadczyć te zafajdane śruby (zdj.2) oraz obudowa (zdj.5)? na zdjęciu drugim dodatkowo widać czarny nagar przy łączeniu dolnych elementów silnika.
O czym złym mogą świadczyć te zafajdane śruby (zdj.2) oraz obudowa (zdj.5)? na zdjęciu drugim dodatkowo widać czarny nagar przy łączeniu dolnych elementów silnika.
Ostatnio zmieniony 24 mar 2015, 21:57 przez robert_0886, łącznie zmieniany 1 raz.
- Luko
- Mieszkaniec
- Posty: 493
- Rejestracja: 09 lip 2013, 01:03
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Opel Zafira B 1.8
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z18XER
- Gender:
- Kontakt:
Na nic dobrego to nie wygląda, pod maską auto wygląda jak po Dakarze jakimś...
Odpuść bo wiele kasy trzeba w to włożyć żeby nie było strachu wyjechać w dłuższą trasę.
Odpuść bo wiele kasy trzeba w to włożyć żeby nie było strachu wyjechać w dłuższą trasę.
Moja Zafira
Idiotów na świecie jest niewielu, ale są tak sprytnie porozstawiani, że spotykasz ich na każdym kroku...
Idiotów na świecie jest niewielu, ale są tak sprytnie porozstawiani, że spotykasz ich na każdym kroku...