Latajaca wskazówka temperatury

Czyli: chłodzenie, grzanie, termostat, chłodnice, webasto, nagrzewnica

Moderator: Sebu$

Wiadomość
Autor
robikate

#16 Post autor: robikate »

zośki poprostu lubią sie grzać jedynie wymiana pompy wodnej jeszcze troszke ci pomoże ale nie dużo
u mnie jak zaczyna temp rosnąć włanczam klime i delikatnie ogrzewanie i zosia daje rade

a naj lepiej przemyj chłodnice klimy i intelcoolera żeby więcej powietrza dolatywało do chłodnicy wodnej

sobit
Bywalec
Posty: 120
Rejestracja: 19 maja 2009, 21:04
Lokalizacja: Mikołów
Model:

#17 Post autor: sobit »

a ja bym najpierw sprawdził ten korek, a potem termostat. Dziwne, że jak odkręcasz go to Ci płyn wraca.. A co do wypowiedzi robikate, ja mam chyba jakiś inny silnik, bo mój dti się ciężko grzeje, ale może zależy to od stylu jazdy. Przy kręceniu 3-4 tyś, na pewno będzie dawać więcej ciepełka.

komura85

#18 Post autor: komura85 »

Moze troche sie grzeje ale nie ze jadac autostrada 100km/h zeby temperatura szla na czerwone pole.Martwi mnie jeszcze jeden problem ze mi plyn wylatuje przez korek w zbiorniku.

komura85

#19 Post autor: komura85 »

tak ma

Woytas

#20 Post autor: Woytas »

ja obstawiam pompę wody

Awatar użytkownika
QRZOL
Mieszkaniec
Posty: 287
Rejestracja: 24 lip 2009, 18:53
Imię: Maciej
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: ZB 1.7 CDTI Cosmo
Model: ZB
Oznaczenie silnika: A17DTR
Gender:

#21 Post autor: QRZOL »

Woytas pisze:ja obstawiam pompę wody
ja bym obstawił to samo co kolega Woytas , tydzień temu taki objaw miał znajomy i okazało się , że pompa...
Obrazek

komura85

#22 Post autor: komura85 »

przez to pompe by plyn wylatywał przez zbiornik

Woytas

#23 Post autor: Woytas »

Tak, wadliwie działająca pompa może wytworzyć taką różnicę ciśnień, po odkręceniu korka wyrównujesz ciśnienia i tak się dzieje.

komura85

#24 Post autor: komura85 »

Ale jak stoje na postoju i gazuje do 3tys obrotów to po kilku minutach wali sie plyn przez korek. To obstawiacie pompe?

emjot

#25 Post autor: emjot »

Trochę walczyłem u siebie z układem chłodzenia i proponuję w kolejności:
- jeśli termostat dobry, to sprawdziłbym pompę wody. U mnie jak się okazało była od nowości i też jazdy miałem
- może masz zapchaną chłodnicę, u mnie po wymianie pompy trzeba było cały układ 3 razy chemią przepłukać, bo zarósł, a potem kilkanaście razy wodą i ruszyło. Przy niesprawnej pompie wody też chłodnicę miałem zimną. Ale najpierw pompa.

komura85

#26 Post autor: komura85 »

Mechanik gada ze albo pompa albo pęknięta głowica.

Awatar użytkownika
adrianzwp
Świeżak
Posty: 17
Rejestracja: 06 kwie 2010, 19:00
Imię: Adrian
Lokalizacja: Olsztyn
Auto: Zafira 2.0 DTI
Model: ZA
Oznaczenie silnika: Y20DTH

#27 Post autor: adrianzwp »

napisz kolego jak zakonczyles sprawe, zauwazylem ostatnio ze u mnie tez lata wskazowka temperatury, w przedziale 80-90 stopni.czy to cos powaznego?

wiktor

#28 Post autor: wiktor »

diesel Y20DTH
Zegar temperatury pomimo wymienionego termostatu ( termostat działa, auto grzeje) działa lub nie. Czy oprócz czujnika przy termostacie jest jeszcze jakis inny czujnik temperatury?

alek_jan

#29 Post autor: alek_jan »

Witam.

Mam pewien problem z samochodem. Po włączeniu zapłonu wskazówka temp. idzie w górę i od razu wraca. Rano czasami potrafi i do ok 80 stopni dojść. Zauważyłem, że jak "wysoko lata" to jest problem z odpaleniem.

Co może być powodem ??

Awatar użytkownika
Rybka
Zafiromaniak
Posty: 2733
Rejestracja: 11 lut 2012, 19:53
Imię: ROBERT
Lokalizacja: Wólka Ogryzkowa[RPZ]
Auto: ZAFIRA B
Model: CDTI
Oznaczenie silnika: Z19DTL
Gender:

#30 Post autor: Rybka »

Albo czujnik do zmiany, ewentualnie przewody od czujnika robią zwarcie i dlatego wskazówka idzie na max w górę.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Klimatyzacja, ogrzewanie, układ chłodzenia”