Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
zośki poprostu lubią sie grzać jedynie wymiana pompy wodnej jeszcze troszke ci pomoże ale nie dużo
u mnie jak zaczyna temp rosnąć włanczam klime i delikatnie ogrzewanie i zosia daje rade
a naj lepiej przemyj chłodnice klimy i intelcoolera żeby więcej powietrza dolatywało do chłodnicy wodnej
a ja bym najpierw sprawdził ten korek, a potem termostat. Dziwne, że jak odkręcasz go to Ci płyn wraca.. A co do wypowiedzi robikate, ja mam chyba jakiś inny silnik, bo mój dti się ciężko grzeje, ale może zależy to od stylu jazdy. Przy kręceniu 3-4 tyś, na pewno będzie dawać więcej ciepełka.
Moze troche sie grzeje ale nie ze jadac autostrada 100km/h zeby temperatura szla na czerwone pole.Martwi mnie jeszcze jeden problem ze mi plyn wylatuje przez korek w zbiorniku.
Trochę walczyłem u siebie z układem chłodzenia i proponuję w kolejności:
- jeśli termostat dobry, to sprawdziłbym pompę wody. U mnie jak się okazało była od nowości i też jazdy miałem
- może masz zapchaną chłodnicę, u mnie po wymianie pompy trzeba było cały układ 3 razy chemią przepłukać, bo zarósł, a potem kilkanaście razy wodą i ruszyło. Przy niesprawnej pompie wody też chłodnicę miałem zimną. Ale najpierw pompa.
diesel Y20DTH
Zegar temperatury pomimo wymienionego termostatu ( termostat działa, auto grzeje) działa lub nie. Czy oprócz czujnika przy termostacie jest jeszcze jakis inny czujnik temperatury?
Mam pewien problem z samochodem. Po włączeniu zapłonu wskazówka temp. idzie w górę i od razu wraca. Rano czasami potrafi i do ok 80 stopni dojść. Zauważyłem, że jak "wysoko lata" to jest problem z odpaleniem.