LPG - polecane instalacje gazowe do Zafiry A_B
Moderator: Mariusz
- Piasek
- Zafiromaniak
- Posty: 1133
- Rejestracja: 12 cze 2014, 15:03
- Lokalizacja: Piotrków Kujawski
- Model:
Akurat zbiornik wyrównawczy jest w oplu bardzo wysoko a reduktor mam poniżej podłużnicy (poniżej zaworu w butli)
W mercu mam podobnie - zbiornik wyrównawczy wysoko a reduktor również poniżej podłużnicy.
W mercu mam podobnie - zbiornik wyrównawczy wysoko a reduktor również poniżej podłużnicy.
- Piasek
- Zafiromaniak
- Posty: 1133
- Rejestracja: 12 cze 2014, 15:03
- Lokalizacja: Piotrków Kujawski
- Model:
Nie dna zbiornika tylko zaworu który jest w połowie wysokości.
Nie chcę się spierać bo nie mam na tyle wiedzy ale wg. tej którą posiadam i co oglądałem prawidłowo zamontowane instalacje - reduktor zawsze był zamontowany poniżej zaworu w butli - no chyba że nie ma technicznych możliwości.
Nie chcę się spierać bo nie mam na tyle wiedzy ale wg. tej którą posiadam i co oglądałem prawidłowo zamontowane instalacje - reduktor zawsze był zamontowany poniżej zaworu w butli - no chyba że nie ma technicznych możliwości.
- Piasek
- Zafiromaniak
- Posty: 1133
- Rejestracja: 12 cze 2014, 15:03
- Lokalizacja: Piotrków Kujawski
- Model:
Czemu w takim razie każdy z renomowanych warsztatów gazowniczych montuje aż tak nisko reduktor gazowy mimo iż w komorze silnika często miejsca dostatek - z samej wygody serwisowej dla nich - zamiast gdzie za nadkolami, pod osłonami których demontaż i montaż trwa 50min ?
Zafek80 - ja mam reduktor zaraz pod maską. Wszystko dostępne, ale: gazownik mi mówił abym jakąś osłonę tam założył na zimę bo jest wystawiony na największy pęd powietrza i wychładzanie. Także może o to tu chodzi, aby schować przed zimnem. ?
I mówisz renomowany - czyli wiedzący jak to zrobić aby nie montować "dodatkowych osłon".. jak u mnie..
I mówisz renomowany - czyli wiedzący jak to zrobić aby nie montować "dodatkowych osłon".. jak u mnie..
Ostatnio zmieniony 29 mar 2015, 22:03 przez lukask, łącznie zmieniany 1 raz.
- Piasek
- Zafiromaniak
- Posty: 1133
- Rejestracja: 12 cze 2014, 15:03
- Lokalizacja: Piotrków Kujawski
- Model:
Generalnie wyznaję zasadę że do tego winien mieć dostęp tylko gazownik żeby czasem jakiego mechanika łapy nie świerzbiły grzebać - to raz. Dwa że instalacja powinna być tak założona aby w jak najmniejszym lub żadnym stopniu nie wadziła we wszelkich czynnościach obsługowych silnika.
- cns80
- Zafiromaniak
- Posty: 1226
- Rejestracja: 02 lis 2011, 11:15
- Imię: Patryk
- Lokalizacja: Warszawa [WT]
- Auto: Renault
- Model: Espace4
- Oznaczenie silnika: J4BR
No to jak dostęp ma mieć gazownik to nie będzie przecież montował tak żeby później do byle regulacji musieć się gimnastykować, robić od spodu albo w lusterkuZafek80 pisze:Generalnie wyznaję zasadę że do tego winien mieć dostęp tylko gazownik żeby czasem jakiego mechanika łapy nie świerzbiły grzebać - to raz.
Przecież tu w niczym ne wadzi. Do bagnetu dostęp jest, do śruby akumulatora jest. W czym to ma przeszkadzać ? :>Zafek80 pisze:Dwa że instalacja powinna być tak założona aby w jak najmniejszym lub żadnym stopniu nie wadziła we wszelkich czynnościach obsługowych silnika.