[A] - lbk - OPC, Arden blue, 2003, Z20LET
[A] - lbk - OPC, Arden blue, 2003, Z20LET
Witam
Chciałbym Wam przedstawić moją "lalkę". Jestem jej drugim właścicielem a pierwszym w Polsce. Jest po wymianie rozrządu, płynów itd (pakiet startowy odfajkowany)
Typ silnika: Z20LET
Nr seryjny silnika: 31017775
Kod GM*Drive: XXLO
W0L:General Motors
0:Pojazd Nie Specjalny
T:Astra
G:Astra
F75:Zafira
3:2003
2:Bochum
163895:SERIAL NUMBER
12U = LAKIER ZEWNĘTRZNY, PATRZ TABELA LAKIERÓW W PRZEDMOWIE KATALOGU MODELÓW
24F = KIEROWNICA,W RÓŻNYCH KOLORACH
2J1 = POKRYCIE,WNĘTRZE PODŁOGI,STANDARDOWE
80I = WNĘTRZE-CZARNY
80X = WYKOŃCZENIE WNĘTRZA NADWOZIA-CZARNY
80Y = WYKOŃCZENIE PŁATU DRZWI,CZARNY
A14 = SZYBA,OKNO BOCZNE,TYLNE,ZABARWIONA
A23 = SZYBA PRZEDNIA,ODBIJAJĄCA CIEPŁO
A32 = SZYBY STEROWANE ELEKTRYCZNIE,PRZÓD
A33 = SZYBY STEROWANE ELEKTRYCZNIE,TYŁ
A88 = ZAGŁÓWEK,SIEDZENIE PRZEDNIE,AKTYWNY
AG4 = SIEDZENIE PRZEDNIE,LEWE,REGULATOR WYSOKOŚCI,RĘCZNY
AG5 = SIEDZENIE PRZEDNIE,PRAWE,REGULATOR WYSOKOŚCI,RĘCZNY
AHA = Z REGULACJĄ PODPARCIA LĘDŹWIOWEGO
AHB = Z REGULACJĄ PODPARCIA LĘDŹWIOWEGO
AJ3 = DLA PODUSZKI POWIETRZNEJ KIEROWCY
AJ4 = DLA PRZYPADKU Z PODUSZKĄ POWIETRZNĄ PASAŻERA
AN4 = FOTELIK DLA DZIECKA,SYSTEM OGRANICZAJĄCY
AP0 = DLA BOCZNEJ PODUSZKI POWIETRZNEJ,LEWEJ
AP1 = DLA BOCZNEJ PODUSZKI POWIETRZNEJ,PRAWEJ
ASF = PODUSZKA POWIETRZNA,LEWA/PRAWA,RAMA DACHU
AT1 = ZAGŁÓWEK,TYLNY,SKÓRA,PEŁNY
AU0 = ZAMEK DRZWI,ZE ZDALNYM STEROWANIEM
AY4 = ZAGŁÓWEK,PRZEDNI,SKÓRA,PEŁNY
AY6 = ZAGŁÓWEK,TYLNY,SKÓRA,ŚRODKOWY
B75 = POKRYCIE BAGAŻY,ZESP.
BB7 = UŻYWANE Z CHROMOWANYMI WEWNĘTRZNYMI KLAMKAMI DRZWI
C60 = KLIMATYZACJA
C68 = DLA KLIMATYZACJI ELEKTRONICZNEJ
CE4 = SPRYSKIWACZ REFLEKTORA
CT3 = DLA NIEMIEC
D75 = KLAMKA,ZESP.,ZEWNĘTRZNA
DA5 = PODŁOKIETNIK,TYLNY,ŚRODKOWY
DD8 = DLA LUSTERKA WEWNĘTRZNEGO CZUŁEGO NA ŚWIATŁO
DL8 = LUSTERKO,ELEKTRYCZNE I OGRZEWANE,LEWE-PRAWE
DP6 = OBUDOWA
DT4 = POPIELNICZKA I ZAPALNICZKA (PAKIET DLA PALĄCYCH)
DV6 = PRZYRZĄDY,BIAŁY,SZARY,CZERWONA WSKAZÓWKA
FR7 = PRZEŁOŻENIE PRZEKŁADNI GŁÓWNEJ 3.95(FRT)
FX3 = PROGRAM STATECZNOŚCI ELEKTRONICZNEJ
G62 = MOCOWANIE NA 5 ŚRUB
JF5 = UŻYWANY ZE SPORTOWYM PEDAŁEM ZE STOPU
JL9 = ABS
K30 = STEROWANIE PRZEBIEGIEM PODRÓŻY
K60 = ALTERNATOR,100A
KA1 = DLA OGRZEWANYCH SIEDZEŃ PRZEDNICH
KC5 = ODBIERALNIK,OSPRZĘT ELEKTRYCZNY(12V)
L70 = SILNIK BENZYNOWY 20
LHD = KIEROWNICA PO LEWEJ
MG7 = RĘCZNA SKRZYNIA BIEGÓW,5 BIEGOWA,TYPU F23
MM3 = UŻYWANY(-A,-E) Z RĘCZNĄ SKRZYNIĄ BIEGÓW
N33 = DLA ODCHYLANEJ KOLUMNY KIEROWNICY
N35 = KOŁO KIEROWNICY,SPORT,SKÓRA
NC0 = WYPOSAŻENIE,UNIA EUROPEJSKA
NR1 = DO ZĘBATKI O MNIEJSZYM SKOKU
NT4 = EMISJA SPALIN,EEC 05
NW9 = STEROWANIE TRAKCJI
OGA = Z POJAZDEM SPECJALNYM OPLA
OHB
P2V = KOŁO,JEZDNE,STALOWE,18 OTWORÓW,6JX16
P34 = KOŁO I OPONA,ZAPAS
PAO = WYKOŃCZENIE,SKÓRA MONDIAL
QBE = OPONY,205/55 R 16-89V
R2D = MAPA NA CD,NIEMCY
T96 = PRZEDNIE ŚWIATŁO PRZECIWMGIELNE
T97 = REFLEKTORY,KSENON
T9N = WYKOŃCZENIE, SKÓRA MONDIAL
T9P = ZDOBNICTWO W CIEMNYM KOLORZE, OBUDOWA REFLEKTORA
TN6 = AKUMULATOR,55AH
U07 = KLAKSON,FANFARA
U3A
U55
UA6 = SYSTEM AUTOALARMU
UJ3
UR4 = RADIO NCDR 2011/1100
UV5 = WYŚWIETLACZ WOELOFUNKCYJNY,VAT3
UV9 = WYŚWIETLACZ,SYSTEM NAWIGACYJNY
UZ8 = GŁOŚNIK,8 BOSE
V22 = KRATKA,CHŁODNICA,WYPRASKA CHROMOWANA
VG9 = WOSK ZABEZPIECZAJĄCY
VQ9 = ODEJMOWALNY SPRZĘG PRZYCZEPY
W1G = DLA ZMIENIACZA PŁYT KOMPAKTOWYCH
W1Y = DLA PRZYPADKU STEROWANIA RADIA NA KIEROWNICY
W2E = SIEDZENIA PRZEDNIE,RECARO
W2N = LITERNICTWO,BOCZNE,USUNĄĆ
W4Y
W5B = OPC / VXR
W7X = SILNIK,ZWIĘKSZONE OSIĄGI
W9M = DLA DODATKOWEGO ONSTAR'U LUB CZĘŚCI SYSTEMU NAWIGACYJNEGO
WD4 = IDENT.PUNKT EFEKTYWNY CON.
XA3 = OPEL
XG3 = DLA NIEMIEC
XK5 = WYPOSAŻENIE,JEWEL
XL8 = DLA CZĘSTOTLIWOŚCI 433 MHZ
Z0F = DLA NIEMIEC
Z1F = PRĘDKOŚCIOMIERZ KM/H
Chciałbym Wam przedstawić moją "lalkę". Jestem jej drugim właścicielem a pierwszym w Polsce. Jest po wymianie rozrządu, płynów itd (pakiet startowy odfajkowany)
Typ silnika: Z20LET
Nr seryjny silnika: 31017775
Kod GM*Drive: XXLO
W0L:General Motors
0:Pojazd Nie Specjalny
T:Astra
G:Astra
F75:Zafira
3:2003
2:Bochum
163895:SERIAL NUMBER
12U = LAKIER ZEWNĘTRZNY, PATRZ TABELA LAKIERÓW W PRZEDMOWIE KATALOGU MODELÓW
24F = KIEROWNICA,W RÓŻNYCH KOLORACH
2J1 = POKRYCIE,WNĘTRZE PODŁOGI,STANDARDOWE
80I = WNĘTRZE-CZARNY
80X = WYKOŃCZENIE WNĘTRZA NADWOZIA-CZARNY
80Y = WYKOŃCZENIE PŁATU DRZWI,CZARNY
A14 = SZYBA,OKNO BOCZNE,TYLNE,ZABARWIONA
A23 = SZYBA PRZEDNIA,ODBIJAJĄCA CIEPŁO
A32 = SZYBY STEROWANE ELEKTRYCZNIE,PRZÓD
A33 = SZYBY STEROWANE ELEKTRYCZNIE,TYŁ
A88 = ZAGŁÓWEK,SIEDZENIE PRZEDNIE,AKTYWNY
AG4 = SIEDZENIE PRZEDNIE,LEWE,REGULATOR WYSOKOŚCI,RĘCZNY
AG5 = SIEDZENIE PRZEDNIE,PRAWE,REGULATOR WYSOKOŚCI,RĘCZNY
AHA = Z REGULACJĄ PODPARCIA LĘDŹWIOWEGO
AHB = Z REGULACJĄ PODPARCIA LĘDŹWIOWEGO
AJ3 = DLA PODUSZKI POWIETRZNEJ KIEROWCY
AJ4 = DLA PRZYPADKU Z PODUSZKĄ POWIETRZNĄ PASAŻERA
AN4 = FOTELIK DLA DZIECKA,SYSTEM OGRANICZAJĄCY
AP0 = DLA BOCZNEJ PODUSZKI POWIETRZNEJ,LEWEJ
AP1 = DLA BOCZNEJ PODUSZKI POWIETRZNEJ,PRAWEJ
ASF = PODUSZKA POWIETRZNA,LEWA/PRAWA,RAMA DACHU
AT1 = ZAGŁÓWEK,TYLNY,SKÓRA,PEŁNY
AU0 = ZAMEK DRZWI,ZE ZDALNYM STEROWANIEM
AY4 = ZAGŁÓWEK,PRZEDNI,SKÓRA,PEŁNY
AY6 = ZAGŁÓWEK,TYLNY,SKÓRA,ŚRODKOWY
B75 = POKRYCIE BAGAŻY,ZESP.
BB7 = UŻYWANE Z CHROMOWANYMI WEWNĘTRZNYMI KLAMKAMI DRZWI
C60 = KLIMATYZACJA
C68 = DLA KLIMATYZACJI ELEKTRONICZNEJ
CE4 = SPRYSKIWACZ REFLEKTORA
CT3 = DLA NIEMIEC
D75 = KLAMKA,ZESP.,ZEWNĘTRZNA
DA5 = PODŁOKIETNIK,TYLNY,ŚRODKOWY
DD8 = DLA LUSTERKA WEWNĘTRZNEGO CZUŁEGO NA ŚWIATŁO
DL8 = LUSTERKO,ELEKTRYCZNE I OGRZEWANE,LEWE-PRAWE
DP6 = OBUDOWA
DT4 = POPIELNICZKA I ZAPALNICZKA (PAKIET DLA PALĄCYCH)
DV6 = PRZYRZĄDY,BIAŁY,SZARY,CZERWONA WSKAZÓWKA
FR7 = PRZEŁOŻENIE PRZEKŁADNI GŁÓWNEJ 3.95(FRT)
FX3 = PROGRAM STATECZNOŚCI ELEKTRONICZNEJ
G62 = MOCOWANIE NA 5 ŚRUB
JF5 = UŻYWANY ZE SPORTOWYM PEDAŁEM ZE STOPU
JL9 = ABS
K30 = STEROWANIE PRZEBIEGIEM PODRÓŻY
K60 = ALTERNATOR,100A
KA1 = DLA OGRZEWANYCH SIEDZEŃ PRZEDNICH
KC5 = ODBIERALNIK,OSPRZĘT ELEKTRYCZNY(12V)
L70 = SILNIK BENZYNOWY 20
LHD = KIEROWNICA PO LEWEJ
MG7 = RĘCZNA SKRZYNIA BIEGÓW,5 BIEGOWA,TYPU F23
MM3 = UŻYWANY(-A,-E) Z RĘCZNĄ SKRZYNIĄ BIEGÓW
N33 = DLA ODCHYLANEJ KOLUMNY KIEROWNICY
N35 = KOŁO KIEROWNICY,SPORT,SKÓRA
NC0 = WYPOSAŻENIE,UNIA EUROPEJSKA
NR1 = DO ZĘBATKI O MNIEJSZYM SKOKU
NT4 = EMISJA SPALIN,EEC 05
NW9 = STEROWANIE TRAKCJI
OGA = Z POJAZDEM SPECJALNYM OPLA
OHB
P2V = KOŁO,JEZDNE,STALOWE,18 OTWORÓW,6JX16
P34 = KOŁO I OPONA,ZAPAS
PAO = WYKOŃCZENIE,SKÓRA MONDIAL
QBE = OPONY,205/55 R 16-89V
R2D = MAPA NA CD,NIEMCY
T96 = PRZEDNIE ŚWIATŁO PRZECIWMGIELNE
T97 = REFLEKTORY,KSENON
T9N = WYKOŃCZENIE, SKÓRA MONDIAL
T9P = ZDOBNICTWO W CIEMNYM KOLORZE, OBUDOWA REFLEKTORA
TN6 = AKUMULATOR,55AH
U07 = KLAKSON,FANFARA
U3A
U55
UA6 = SYSTEM AUTOALARMU
UJ3
UR4 = RADIO NCDR 2011/1100
UV5 = WYŚWIETLACZ WOELOFUNKCYJNY,VAT3
UV9 = WYŚWIETLACZ,SYSTEM NAWIGACYJNY
UZ8 = GŁOŚNIK,8 BOSE
V22 = KRATKA,CHŁODNICA,WYPRASKA CHROMOWANA
VG9 = WOSK ZABEZPIECZAJĄCY
VQ9 = ODEJMOWALNY SPRZĘG PRZYCZEPY
W1G = DLA ZMIENIACZA PŁYT KOMPAKTOWYCH
W1Y = DLA PRZYPADKU STEROWANIA RADIA NA KIEROWNICY
W2E = SIEDZENIA PRZEDNIE,RECARO
W2N = LITERNICTWO,BOCZNE,USUNĄĆ
W4Y
W5B = OPC / VXR
W7X = SILNIK,ZWIĘKSZONE OSIĄGI
W9M = DLA DODATKOWEGO ONSTAR'U LUB CZĘŚCI SYSTEMU NAWIGACYJNEGO
WD4 = IDENT.PUNKT EFEKTYWNY CON.
XA3 = OPEL
XG3 = DLA NIEMIEC
XK5 = WYPOSAŻENIE,JEWEL
XL8 = DLA CZĘSTOTLIWOŚCI 433 MHZ
Z0F = DLA NIEMIEC
Z1F = PRĘDKOŚCIOMIERZ KM/H
Ostatnio zmieniony 10 kwie 2015, 17:32 przez lbk, łącznie zmieniany 4 razy.
- Sebu$
- -#Administrator
- Posty: 8190
- Rejestracja: 23 wrz 2012, 20:43
- Imię: Sebastian
- Lokalizacja: Śląsk / Niemcy
- Auto: Yaponiec
- Model: Inne
- Oznaczenie silnika: Pb1.5
- Gender:
- Kontakt:
bezawaryjności i zadowolenia ... !
super wersja, ma to co bym chciał mieć w swojej - no i ten kolor ...
EDIT
super wersja, ma to co bym chciał mieć w swojej - no i ten kolor ...
EDIT
to kabelek od mikrofonu z CB Radia, które jest pod schowkiem. Widać po powiększeniu fotki.norris_85 pisze: ... ciekawi mnie do czego prowadzi ta sprężynka pod schowkiem? :>
Ostatnio zmieniony 10 kwie 2015, 17:06 przez Sebu$, łącznie zmieniany 1 raz.
Prawdopodobnie ten sam samochód jeżeli miał być w Kościerzynie W sumie to nie chciałem zmienić mojego forda do którego się przyzwyczaiłem już 5 lat- no ale po oględzinach "lalki" wszystko było jasne ford sprzedany a opel został.szary pisze:lbk, wydaje mi się że widziałem jej ogłoszenie. Jak kupiłeś ją z komisu i cena wywoławcza była ponad 16 tys. to powiem Ci że też sobie ostrzyłem na nią zęby Bezawaryjności życzę
No sprężynka wiadomo do czego służy Harry III pilnuje domowego budżetu bo ten samochód tonorris_85 pisze:zazdroszczę CID'a może i kiedyś u siebie spróbuję transplantacji ciekawi mnie do czego prowadzi ta sprężynka pod schowkiem? :>
Nawigacja nie ma map Polski posiada Niemcy i główne drogi na lewo od nich - postaram się sprawdzić TMC na saksach w wakacjeoizo76 pisze:Zdjecia juz mozna powiekszac-lepiej widac...auto naprawde na wypasie,juz chyba wiecej opcji miec nie nie moglo.
Ta nawigacja dziala w Polsce?Czy juz raczej antyk?
Do zrobienia jest jeszcze kilka rzeczy:
-co jakiś czas wyskakujący błąd sondy lambda tej za katalizatorem zastanawiam się nad całkowitym jej usunięciem no ale to pózniej bo mi to aż tak nie przeszkadza
-do naprawy jest zmieniarka bo nie widzi kasety z płytami w środku
-do malowania jest maska z powodu dużej ilości odprysków
-no i szykuję remont silnika z powodu apetytu na olej który mi póki co ciężko oszacować pojezdzimy zobaczymy
Nie wiem jak w innych OPC ale u mnie brakuje podłokietnika bez którego naprawdę ciężko się jezdzi - jestem do niego bardzo przyzwyczajony dlatego w najbliższym czasie będzie wstawiony.
Ogólnie zrobiłem 2000 km od czasu kupna bardzo mi się podoba dynamika auta w mieście, no i ten uśmiech kiedy widzisz gościa w tdi który sam nie wierzy że właśnie został wyprzedzony przez autobus . Spalanie średnie okolice 11,5-12,5 litra co jest akceptowalne jak na te osiągi i masę. No i najważniejsze radość synka który ma 4 lata i nie mam wstydu go wsadzić za kierownice bo bardzo lubi sobie "gazować" autem stoję i słucham naprawdę jest to świetny głos (wcześniej miałem diesla dlatego zadowolenie). W samochodzie jest dużo schowków, wygoda dla pasażerów drugiego rzędu
nieoceniona, nie mogę pominąć podłokietnika w tym rzędzie jest mega szeroki i extra wygodny- słowa żony.
Sam jestem przeogromnie zadowolony i zaskoczony jak świetni potrafi prowadzić się VAN i ile daje frajdy z jazdy. Zaraziłem się i to ładnych kilka lat
Ostatnio zmieniony 10 kwie 2015, 17:29 przez lbk, łącznie zmieniany 2 razy.
- norris_85
- Zafiromaniak
- Posty: 1211
- Rejestracja: 16 maja 2014, 21:07
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Lublin, LU
- Auto: ZA OPC 290KM/428Nm
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z20LET
- Kontakt:
OPC jest wyposażone w siedzenia recaro wiec podlokietnik taki jak w standardzie (tj. mocowany w fotelu kierowcy) raczej odpada. U siebie planuję taki (polecany przez wielu forumowiczów) jednak zakup ciągle się oddala z racji innych wydatków.lbk pisze: Nie wiem jak w innych OPC u mnie brakuje mi podłokietnika bez którego naprawdę ciężko się jezdzi - jestem do niego bardzo przyzwyczajony dlatego w najbliższym czasie będzie wstawiony.
To mi się chyba nigdy nie znudzilbk pisze: Ogólnie zrobiłem 2000 km od czasu kupna bardzo mi się podoba dynamika auta w mieście, no i ten uśmiech kiedy widzisz gościa w tdi który sam nie wierzy że właśnie został wyprzedzony przez autobus .