Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Koledzy czy dobrze odczytuję błędy?
Przekręcam kluczyk na poz II z wciśniętym gazem i hamulcem. Zaczyna migać po chwili kontrolka z kluczykiem. Mignięć jest 10 pauza 3 pauza 10 pauza 4. Czy oznacza to błąd 0304 - wypadanie zapłonu cylindra ?
Tak więc melduję posłusznie że odwiedziłem dzisiaj serwis i okazało się iż mam uszkodzony (pęknięty) plastikowy przewód króćca pomiarowego przetwornika ciśnienia w komorze grodziowej (ECN 245258). Naprawa poprzez założenie opaski. Koszt 76,86 zł. Koszt nowego przewodu w serwisie na zamówienie to ok 260,00 zł.
Ponawiam swoją prośbę o rozszyfrowanie co to oznacza w praktyce,awaria czego?co sprawdzić? Odczyt jest następujący:
P 1540 A/C -sygnał ciśnienia tj.
1.sygnał ciśnienia systemu klimatyzacji za silne wejście
2.sygnał ciś.sys.klim. za słabe wejście
3.ciśnienie systemu klim. ,niewłaściwy sygnał
jak u mnie pojawił się ten błąd pojechałem do firmy napełniającej klimatyzacje - sprawdzono ciśnienie czynnika chłodzącego i okazało się, że jest pusto - po napełnieniu (weszło ok. 70% pojemności) - zaczęła działać klima i błędu nie ma.
Jeśli jednak nie będzie to co u mnie to do sprawdzenia sterownik klimy.
kicaj, sposób pęknięcia wzdłuż przewodu, miejsce gdzieś u dołu ściany grodziowej, przed wężykiem gumowym. Sam osobiście nie sprawdzałem, tak mi przekazali w serwisie.
Sam jestem ciekaw patentu . Ale byłem już drugim takim przypadkiem.
Dzisiaj z ciekawości gaz i hamulec a tu 060631. Zafira śmiga normalnie, 0606 Wewnętrzny moduł kontroli sterownika - uszkodzenie procesora - można wiedzieć oco tu chodzi?